Maar jij leent, dus dat is op dit moment nog hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Gast ik moet dat allemaal zonder extra geld van mijn ouders
Ik ben een player. Jullie ook?quote:Hoe herken je een player?
23 mrt 2008, 18:40
Omdat de meeste players er best goed in zijn om dit te verbergen, hier een paar dingen waar je op kunt letten:-)
*Hij doet er zijn best voor om er goed uit te zien.
*Hij heeft 280 meisjes op zijn hyves.
*Hij noemt je nooit bij je naam, of erger.. De verkeerde naam!
*Zijn vrienden vinden hem geweldig.
*Iedereen kent hem.
*Hij flirt met zowat iedereen.
*Hij wil nooit zoenen in het openbaar.
*Hij doet er niet geheimzinnig over dat hij jou ‘leuk’:sortof: vind.
*Hij houd van dure (nep!)merkkleding.
*Hij kan goed dansen.
*Hij houd van uitgaan voor leven.
*Hij rookt, en dan heb ik het niet alleen over gewone sigaretten.
*Hij heeft piercings en/of(tribal)tatoeages.
*Hij is een makkelijke prater en kan iedereen aan het lachen maken.
*Hij zegt dat hij romantisch is..(Hallo!! Het is een man!!)
*Hij heeft een voorkeur voor een bepaalde haarkleur.
*Hij gebruikt openingszinnen..:sealed:
*Hij noemt je meteen al moppie, schatje of liefje.
Hoe meer puntjes je bij hem kunt aanmerken, hoe erger hij is!!
Iemand nog suggesties om mijn lijstje aan te vullen?:-d
(P.s. Zie dit maar als een richtlijn;-) )
xx Anja:shades:
*Hij doet er zijn best voor om er goed uit te zien.quote:
En dan heb ik nog onderdreven omdat ik geen zin heb in commentaar van jullie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
*Iedereen kent hem.
*Hij kan goed dansen.
Bij mij blijft hij gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef ynuhh het volgende:
Wij moeten vanaf januari 370 euro pp gaan betalen.
omgomg kan je niet dansen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
*Iedereen kent hem.
*Hij kan goed dansen.
Lucky bastard.quote:
Ik kan wel dansen opzich. No homo.quote:
Kut nu ben jij meer player dan ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan wel dansen opzich. No homo.
In natura, hadden we toch afgesproken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoef niks meer te betalen vanaf januari.
Nee, want ik zeg niet dat ik romantisch ben (Hallo!! Ik ben een man!!)quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut nu ben jij meer player dan ik. [ afbeelding ]
Wat versta jij onder dansen? Die stuiptrekkingen die ze bij het uitgaan vertonen of dansen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan wel dansen opzich. No homo.
Whehe, die smiley.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut nu ben jij meer player dan ik. [ afbeelding ]
Zijn we even player?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg niet dat ik romantisch ben (Hallo!! Ik ben een man!!)
Ew.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In natura, hadden we toch afgesproken?
We.quote:
Ik niet. Ik doe altijd maar wat, en meestal pakt dat wel goed uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan de tango. [ afbeelding ] Inclusief [ afbeelding ].
Gewoon dansen jonghequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat versta jij onder dansen? Die stuiptrekkingen die ze bij het uitgaan vertonen of dansen?
Laki heeft tattoos.quote:
Sèh.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:47 schreef PhifeDawg het volgende:
Jullie moeten je vanavond zonder mij redden, lukt dat?
quote:
Neuken dan maar?quote:
Boeien..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Huisgenoten: "Skylark, ga mee op stap indrinken alless![]()
![]()
."
Ik: "Nee, er is waarschijnlijk niet veel te doen doordat het bijna NYE is, rustig avondje is beter."
21.38.
Ik: "."
Nice try, maar toch; Nee bedankt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boeien..
Hee, ik had nu spontaan een ideeetje. Er staat een quote van mij in jouw fotoboek, en die mag je nu meteen weghalen.
Het kwam ineen in me op.
Alvast bedankt.
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nice try, maar toch; Nee bedankt.
Ik vind het niet echt spannender nu ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!
Het was even saai.
Ik snap het niiiet, ga je nou wel of niet uit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Huisgenoten: "Skylark, ga mee op stap indrinken alless![]()
![]()
."
Ik: "Nee, er is waarschijnlijk niet veel te doen doordat het bijna NYE is, rustig avondje is beter."
21.38.
Ik: "."
Niet, ze zijn al goneeeee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap het niiiet, ga je nou wel of niet uit?
Komt ie weer met z'n TR's hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!
Het was even saai.
Moet jij een aantal woorden per dag halen?quote:
Je mist niks, het regent buiten en het is koud en gayquote:
Nee, hoe kom je daar zo ineens op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet jij een aantal woorden per dag halen?
Gaye dingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mist niks, het regent buiten en het is koud en gay
Nee, gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar zo ineens op?
Sowieso dingenquote:
Ik denk oprecht dat er maar één ding de moeite waard is in heel dit universum en dat zijn:quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso dingen![]()
Wat de fuck heb je daar nou aan?
Nee, want daar ben ik allergisch voor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat er maar één ding de moeite waard is in heel dit universum en dat zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want daar ben ik allergisch voor.
Zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat er maar één ding de moeite waard is in heel dit universum en dat zijn:
[ afbeelding ]
Dat. En smatjes. Dat zijn ook dingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha dat is gek dat kan helemaal niet xDquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Lakitu het volgende:
wd is allergisch voor internetafbeeldingen![]()
![]()
We hebben:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat. En smatjes. Dat zijn ook dingen.
Heb ik wel. Het is alleen niet wederzijds.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]! Mensen die niets om voor te leven hebben.
Hahaha gekkie :3 :4quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha dat is gek dat kan helemaal niet xD
Stort je hart uit, schatje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik wel. Het is alleen niet wederzijds.
Yer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben:
- Zaanse huisjes
- smatjes
-Coolbest Mango Dream Coolbest Strawberry Hill
Was dat het?
Heb je weer mazzel dat er hier geen zitten.quote:
Begin te niezen dan.quote:
Oh-my-god neehee, Strawberry Hill krijgt like een 9 en Mango Dream like een 10, right.quote:
Nee, krijg ik rode vlekken van. Nu even 10 minuten COD'en.quote:
epic lulz XD XDquote:
Nee. Is dat chill dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie wel eens nieuwjaarsseks gehad? Zo van gewoon het nieuwe jaar in seksen?
Ohmigado darling, duidelijk niet dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh-my-god neehee, Strawberry Hill krijgt like een 9 en Mango Dream like een 10, right.
Ik vind je een schatje, sweety, maar je bent echt to-tal-ly wrong here.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohmigado darling, duidelijk niet dus.
Ga je me herkennen, om 1 uur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, lijkt me van wel ja.
Als je richting 12 uur nog redelijk bij zinnen bent dan.
Lijkt me wel vet als je het dan timet zodat je op 0.00 klaarkomt. Of dat je tegelijk begint met een chinese mat en komt op de laatste knal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, lijkt me van wel ja.
Als je richting 12 uur nog redelijk bij zinnen bent dan.
emogay.gifquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje, sweety, maar je bent echt to-tal-ly wrong here.
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet als je het dan timet zodat je op 0.00 klaarkomt. Of dat je tegelijk begint met een chinese mat en komt op de laatste knal.
Hij is wel goed uitgetypt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De knapste jongen die in de kroeg staat, right?
Ja I know. Ik wou eigenlijk een soort van reactie op deze post van jou geven, maar het lijkt me duidelijk waar dit naartoegaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.
linkiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
Nou, Lamon is hilarisch bezig jongens, kan een van jullie alvast het Pieter Baan Centrum bellen?
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De knapste jongen die in de kroeg staat, right?
Eigenlijk hebben wij FoK! niet eens nodig om te communiceren. (L) We hoeven alleen een onderwerp te noemen en dan meteen erna het volgende onderwerp.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja I know. Ik wou eigenlijk een soort van reactie op deze post van jou geven, maar het lijkt me duidelijk waar dit naartoegaat.
Ah, oke.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt me herkennen aan m'n roze overhemd.
Duh, je bent een meisje.quote:
Ik ben de enige in dit topic die Allure zien gaat en haar gaat doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Als je Allure ziet, geef dr dan voor me.
Doe lekker casual.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke.
Godverdomme nog steeds geen outfit gescoord. Morgen ga ik een killer outfit kopen.
Ik zal jouw naam schreeuwen, okay.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Als ik jou nou eens zou zien, zou ik je misschien ook wel geven. Voor zover ik iets kan geven danquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Nee, ik had een kankerslecht team. Ik had de meeste kills en minste keer dood, maar die kankern00bs gingen echt 50 keer dood.quote:
Ik hou zo van die dominante praatquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die Allure zien gaat en haar gaat doen.
Kom naar Museumplein met nye dangzzzquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens zou zien, zou ik je misschien ook wel geven. Voor zover ik iets kan geven dan.
Gaan we morgen samen shoppen. En dan naar de bios.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou zo van die dominante praat![]()
.
HEE WTF IS DIT IK HAD GEENEENS DIT GESCHREVEN EN WATquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef SkyIark.. het volgende:
Damn, ik moet ff mijn luier verschonen, zo terug.
Dik en lelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Omg, wd en All die met elkaar gaan. KENSERgeilAl weet ik niet zo heel goed hoe Allure eruitziet.
Jaaa, was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaan we morgen samen shoppen. En dan naar de bios.
Dit en meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Omg, wd en All die met elkaar gaan. KENSERgeilAl weet ik niet zo heel goed hoe Allure eruitziet.
Even serieus, zie het voor je, gast.quote:
Ja, aan de ene kant is het geil, maar aan lesbi-seks zit zo weinig climax weetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serieus, zie het voor je, gast.
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
oh hahahah volgens mij snap ik de fa2 die skylark kloon is eigenlijk lamon
FOPJE
ik ga stuk hier mattie
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Siniti het volgende:
wd, waar slaat jouw username eigenlijk op?
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant is het geil, maar aan lesbi-seks zit zo weinig climax weetje.
Dan gaan we wat drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dik en lelijk.
[..]
Jaaa, was ik sowieso al van plan. Behalve bios dan, want da's voor autisten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.
Het kan me geen kut schelen weet je datquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef SkyIark.. het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.
Want TR maken is zielig volgens jou toch?
Ik begin het te picturen, dude. Niet met jou in de hoofdrol, natuurlijk. Ik ga eerst op allebei, en jij mag op de achtergrond eentje afwerken als ik die even niet nodig heb. Ik bedoel, sharing is good.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het kan me geen kut schelen weet je dat![]()
Tyf maar weer op, we zijn bezig
I don't swing that way, homie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik begin het te picturen, dude. Niet met jou in de hoofdrol, natuurlijk. Ik ga eerst op allebei, en jij mag op de achtergrond eentje afwerken als ik die even niet nodig heb. Ik bedoel, sharing is good.
Maar we zijn wel echt goed. En heel intiem. En zulks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Dat jullie dat aandurven zeg. wd en ik verwachten natuurlijk zulks ongekend genot, dat ik me afvraag of jullie die uitdaging wel aankunnen.
Met een strap-on zeker. Kun je beter mij erbij hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Dat jullie dat aandurven zeg. wd en ik verwachten natuurlijk zulks ongekend genot, dat ik me afvraag of jullie die uitdaging wel aankunnen.
Waarom twijfelen, baby.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
MEER VAN DIT SOORT PRAATquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we zoenen in de pashokjes terwijl ik m'n jurkjes pas.
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.quote:
Ik wacht wel af en finish de verliezer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.
Oke, nieuwjaar 1 uur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.
Ja, wil je nou de tijd van je leven of nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.
Ik wil je sowieso niet delen met een andere boi. Dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wil je nou de tijd van je leven of niet? Anders is er des te meer voor Sky, dat maakt me ook niet uit.
wat 9000quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf niet in grun met nieuwjaar
Mijn main core homies blijven hier wel, maar die gaan dan zoe naar simplon, maar da's mij zoe krappig hé!
Ik ga naar Leek bij mijn secondary core (over 9000 menschen die ik ken)
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je sowieso niet delen met een andere boi. Dus.
[wd]Kanker care.[/wd]quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf niet in grun met nieuwjaar
Mijn main core homies blijven hier wel, maar die gaan dan zoe naar simplon, maar da's mij zoe krappig hé!
Ik ga naar Leek bij mijn secondary core (over 9000 menschen die ik ken)
Als je lelijk bent wil je ik ook niet delen met een andere boi. Dan mag hij je geheel hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Ik heb uiteraard een Allure-archief. Enquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
[..]
[wd]Kanker care.[/wd]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je lelijk bent wil je ik ook niet delen met een andere boi. Dan mag hij je geheel hebben.
Dussss.
En dan ga ik onder je jurkje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we zoenen in de pashokjes terwijl ik m'n jurkjes pas.
Voor z'n zusje als die er is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Dan kun je alsnog voor Sky gaan.
Kont korrels heb ik ook wel eens gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard een Allure-archief. Envoor je wd-imitatie. Al miste ik een vies woord als 'harde stukjes stront' erin.
Ik kijk ineens heel anders tegen jouw username aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.
Ik bloosquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan ga ik onder je jurkje.
tarrels, allure, tarrels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kont korrels heb ik ook wel eens gelezen.
Gatverdamme![]()
.
Good.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen jouw username aan.
Dat was mijn bedoeling, schatje.quote:
Nope, ze gaat naar E.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor z'n zusje als die er is.
Is die er?
Had het al gezien but thanks.quote:
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nope, ze gaat naar E.Lees m'n krabbel bij E dang.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef SkyIark.. het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.
Want TR maken is zielig volgens jou toch?
Ik had je ervoor aangezien, rotjoch, ik had je ervoor aangezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoEven zoeken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.
Je neus groeit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoEven zoeken
3 rotjochies voor deze postquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je ervoor aangezien, rotjoch, ik had je ervoor aangezien.
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Ik had nog garantie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Maar Skylark je had Allure toch al lang gedoneerd aan Lakitu
Die heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je neus groeit.
Ik heb het broertje van Sky wel in m'n favorieten staan.
quote:
quote:Ik hoorde dat * naar jou toe gaat met oudjaar, als je een beetje op haar wil passen.. Dat wil zeggen; alleen bronwater met een rietje, geen jongens en om half één thuiszijn.
Haha.quote:
Win.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, sinds E. met mij krabbelt verwijdert ze haar krabbels, en mijn zusje zo laatst: "Sky, volgens mij verwijdert E. haar krabbels omdat ze met jou krabbelt."![]()
Pas als je d'r gehit hebt mag je hier over posten. Nu is het dus nog puur bluf allemaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, sinds E. met mij krabbelt verwijdert ze haar krabbels, en mijn zusje zo laatst: "Sky, volgens mij verwijdert E. haar krabbels omdat ze met jou krabbelt."![]()
Daar wringt de schoen, ze heeft nog een vriendje. Sorry voor het erover hebben, het kwam omdat Lakitu over m'n zusje begon. Het was echt niet als bazenpost bedoeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pas als je d'r gehit hebt mag je hier over posten. Nu is het dus nog puur bluf allemaal.
I'm in yo facequote:
Op die leeftijd zijn ze toch zo wispelturig als wat. Daar kun je toch wel een beetje tussen gaan wringen? Dan heb je d'r in no time.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar wringt de schoen, ze heeft nog een vriendje. Sorry voor het erover hebben, het kwam omdat Lakitu over m'n zusje begon. Het was echt niet als bazenpost bedoeld.
Maar dat wil ie niet want hij wil het liever afwachten en haar moeite laten doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op die leeftijd zijn ze toch zo wispelturig als wat. Daar kun je toch wel een beetje tussen gaan wringen? Dan heb je d'r in no time.
Geen leuke nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef Biels het volgende:
Heeft iemand nog een leuke kloon gezien de laatste tijd? Iemand die skylark nadoet ofzo?
Ze is een vriendin van m'n zusje, ze woont in het dorpje waar de Energy ligt en heeft een vriendje. Ik heb haar toch overtuigd om in TB te studeren, dus dan sla ik toe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op die leeftijd zijn ze toch zo wispelturig als wat. Daar kun je toch wel een beetje tussen gaan wringen? Dan heb je d'r in no time.
Je bent daar toch regelmatig te vinden, dus waarom daar op wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is een vriendin van m'n zusje, ze woont in het dorpje waar de Energy ligt en heeft een vriendje. Ik heb haar toch overtuigd om in TB te studeren, dus dan sla ik toe.
Ik ga op stap ja. Zij nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent daar toch regelmatig te vinden, dus waarom daar op wachten? Het kan zo makkelijk zijn allemaal
.
Kloon van Skylark.quote:
Maar ja, ik ben dan ook een socioloog, en dit grote experiment geeft me een groot inzicht in de mens. En wat doen jullie met je leven?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou sowieso Lamon veel beter na kunnen doen dan hij mij.
Ow, ik ging op m'n 15e al welquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga op stap ja. Zij nog niet.15 jaar, remember.
dit is wel grappig ja hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloon van Skylark.
Ik las dat hij echt met 10 klonen op dit forum zit.
Hij had ook voor zichzelf een kloon aangemaakt, maar dan met de letter i in als hoofdletter ipv zijn eigen L.
Die jongen is echt extreem bezig met FOK!
Wie niet. Hij wil maar niet geloven dat ik er geen heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ook 34 kloons volgens Lamon.
Je zou er je beroep van moeten maken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ja, ik ben dan ook een socioloog, en dit grote experiment geeft me een groot inzicht in de mens. En wat doen jullie met je leven?
Mijn zoon mag al op z'n 12e, m'n dochter op d'r 18e. Maar dat verhaal ken je.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, ik ging op m'n 15e al wel![]()
![]()
.
Ik zou m'n kind opsluiten als ze op d'r 15e al wilde gaan.
Wat was jouw constante ook alweer?quote:
Hoezo, ik ben een kloon van jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Wie niet. Hij wil maar niet geloven dat ik er geen heb.
Grappig dat je dat zegt, Biels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ja, ik ben dan ook een socioloog, en dit grote experiment geeft me een groot inzicht in de mens. En wat doen jullie met je leven?
Ik geloof niet in werken. Dat stelt de overheid in staat macht over mensen uit te oefenen. Ik ben een soort van vrijgemaakte anarchist. Dus veel goed doen voor anderen, weinig goed doen voor de heersende macht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zou er je beroep van moeten maken.![]()
Constante van Lakitu: 10 + 4quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat was jouw constante ook alweer?
Neen.quote:
Ik stel voor dat we KLB opheffenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, Biels.Ik zie eigenlijk dit hele forum als experiment. Aan de andere kant is het goed om te weten dat er buiten KLB wel aardige mensen te vinden zijn. Dus in tegenstelling tot jullie leventjes is er op Fok meer dan genoeg te doen. Overigens snap ik het verschil tussen sociologie en psychologie heel goed.
Ik moet wel zo weg, ik heb een camdate met camsletje #13.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, Biels.Ik zie eigenlijk dit hele forum als experiment. Aan de andere kant is het goed om te weten dat er buiten KLB wel aardige mensen te vinden zijn. Dus in tegenstelling tot jullie leventjes is er op Fok meer dan genoeg te doen. Overigens snap ik het verschil tussen sociologie en psychologie heel goed.
Zeg Skyquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we KLB opheffen. Waar zouden alle arme maagdpubertjes dan heenmoeten
? Misschien ontdekken ze dan wel dat je met aardigheid meer bereikt
![]()
.
Zwaktebod,quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
Als jij niet meer kunt onthouden wat je zelf zegt is het tijd om je in te schrijven bij een fossielen centrum.
Tik hem aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg Skyls het misschien goed als we elkaar een keertje ontmoeten? Uiteraard niet als date (want ik ben veel te oud en heb nog grotere bindingsangst dan jij hebt), maar gewoon voor de gezelligheid en omdat ik echt benieuwd ben naar je.
![]()
![]()
Dus GEEN date, maar een afspraak tussen 2 mensen op internet.![]()
Gast, 61 procent van hyves zijn trollprofielen van Penisbaard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, wat vinden jullie hiervan? Vertrouwen hebben in de mensheid of toch maar gereserveerd blijven :p? Het ziet er echt uit:
http://brientje-x.hyves.nl/
Die voegde mij toequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, 61 procent van hyves zijn trollprofielen van Penisbaard.
Ze heeft wat weinig vrienden, misschien verdacht...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, wat vinden jullie hiervan? Een mooie dame die interesse toont. Vertrouwen hebben in de mensheid of toch maar gereserveerd blijven
? Het ziet er echt uit:
http://brientje-x.hyves.nl/
Wat maakt iedereen dat nou uit met je klotehoofdquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
http://imagecache.asos.co(...)/Denim/image1xxl.jpg
I want it!
emoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
http://whateveryou.hyves.nl/
Nog zo'n goede die mij toevoegde. Die is niet eens lekker.
Bij mij komt 18yo latinas #6 eropquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
is tog geen fuck op
Update me ff als er iets cools op komt though
Jackass, net voorbij. Nu Nitro Circus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
is tog geen fuck op
Update me ff als er iets cools op komt though
Ik weet alleen d'r naamquote:
Een kutstadje dichtbij Rotterdam dat begint met een S.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen d'r naam. Als ik d'r Hyves vind ga ik d'r super veel berichtjes sturen en zeggen dat ik d'r vet spang vond in het echt
.
Kijk eens op haar last.fm.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen d'r naam. Als ik d'r Hyves vind ga ik d'r super veel berichtjes sturen en zeggen dat ik d'r vet spang vond in het echt
.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat maakt iedereen dat nou uit met je klotehoofd
Hoezo ben ik lelijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hear, hear!
Misschien wel wat voor de echte Skylark. als ie vanavond nog post, samen lekker lelijk zijn.
Funny games US nu al gezien?
Ik kijk nooit verder dan Brabantquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een kutstadje dichtbij Rotterdam dat begint met een S.
Zegt me niks last fmquote:
Probeer via Joey's Hyves.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kijk nooit verder dan Brabant.
[..]
Zegt me niks last fm.
Kap eens kloon, die I en L heeft iedereen inmiddels door.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo ben ik lelijk?En hoezo is WD lelijk?
Ben je nu echt serieus in de overtuiging dat iemand je gelooft?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap eens kloon, die I en L heeft iedereen inmiddels door.
Skylark is hier helemaal niet vanavond, en wie jij bent weet ik niet, misschien een kloon van Griekje ofzo?
Ik heb het niet zo op dat klonen eigenlijk....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Skylark is hier helemaal niet vanavond, en wie jij bent weet ik niet, misschien een kloon van Griekje ofzo?
Een kloon met een kloon?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je profileert jezelf vandaag weer uitermate dom.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
huh heb jij wd in het echt gezien allure
Begint Seagals naam met An.. trouwens?
Ik ben vorig jaar of 2 jaar terug nog naar een concert van ze geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Reel Big Fish is echt geniaal, een titel van een album van hen: Monkeys for Nothin' and the Chimps for Free. Iemand die dit herkent?
Ik heb ze net pas ontdekt, door 'Beer'.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar of 2 jaar terug nog naar een concert van ze geweest.
Stoerdoenerij...daar heb ik ook weinig mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je profileert jezelf vandaag weer uitermate dom.
Nee Allure, dat wil jij niet meemaken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stoerdoenerij...daar heb ik ook weinig mee.
Ik profileer me helemaal niet, ik rommel wat in de marge..
De dag dat ik me ga profileren wil jij niet meemaken.
Ik vind dit nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef Maisnon het volgende:
Zo, doet ie goeddie jongen kan echt fucking precies drummen als je die andere covers ziet
Nee jouw bakkes trek volle zalen, miskraam.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hear, hear!
Misschien wel wat voor de echte Skylark. als ie vanavond nog post, samen lekker lelijk zijn.
Funny games US nu al gezien?
pokemonyellow.hyves.nl.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb er nu al genoeg van. Kaolo Hyves.
Nee, als je een pimp-abo hebt dan zetten ze onder usernotes niets, maar moet je naar 4,50 betalen voor usernotes gaan, zonder dat je hoeft te betalen, en pas dan zie je je notes. Ik heb er 11 met de nadruk op off-topic, vreemd genoeg, en 3 van die 11 zijn persoonlijke rancune van BT en Sharmahoer, die beiden nergens op slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef Biels het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het ook echt een keer gebeurd. Misschien ga je dan eindelijk je 1e note krijgen.
Die doet het perfect.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Deze is wel nice voorzover ik dat kan beoordelen.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee Allure, dat wil jij niet meemaken. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
chill thx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jackass, net voorbij. Nu Nitro Circus.
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jouw bakkes trek volle zalen, miskraam.
Doe je een topic report als ik zeg dat ik mijn hond nog van je af zou trappen? Puke in my mouth. You ugly cocksuckahhh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind niet dat je dat apart hoeft te vermelden, WD. Daar ben ik veel te bescheiden voor.
Daarom heb je maar 6 foto's van jezelf in je fobo staan. Newsflash: Op de 2e lijk je op een gesmolten inktvis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind niet dat je dat apart hoeft te vermelden, WD. Daar ben ik veel te bescheiden voor.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom heb je maar 6 foto's van jezelf in je fobo staan. Newsflash: Op de 2e lijk je op een gesmolten inktvis.
DAT MOET IK ZIENquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom heb je maar 6 foto's van jezelf in je fobo staan. Newsflash: Op de 2e lijk je op een gesmolten inktvis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft onze goede vrind een kindeke verwekt bij een negroide vrouw!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft onze goede vrind een kindeke verwekt bij een negroide vrouw!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Come on skinny love just last the year.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb door Skinny Love 2 snaren laten springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Bek, uprising van the evil dead!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe je een topic report als ik zeg dat ik mijn hond nog van je af zou trappen? Puke in my mouth. You ugly cocksuckahhh.
ja ik ging naar je hyves en toen zag ik het en toen moest ik er aan denkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Come on skinny love just last the year.
Als onafhankelijke verteller van dit sprookje wil ik je vertellen WD dat het nu de bedoeling is dat jij vraagt 'wat vertelt?' zodat Mysterieuze Lamon mysterieus kan doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bek, uprising van the evil dead!
Ik moet kotsen iedere keer dat ik per ongeluk je FoBo aanklik omdat ik hoop dat iemand het je vertelt.
Argh, je beledigde me. SHUN ON SHUN ON!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bek, uprising van the evil dead!
Ik moet kotsen iedere keer dat ik per ongeluk je FoBo aanklik omdat ik hoop dat iemand het je vertelt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als onafhankelijke verteller van dit sprookje wil ik je vertellen WD dat het nu de bedoeling is dat jij vraagt 'wat vertelt?' zodat Mysterieuze Lamon mysterieus kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |