Hoezo ben ik lelijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hear, hear!
Misschien wel wat voor de echte Skylark. als ie vanavond nog post, samen lekker lelijk zijn.
Funny games US nu al gezien?
Ik kijk nooit verder dan Brabantquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een kutstadje dichtbij Rotterdam dat begint met een S.
Zegt me niks last fmquote:
Probeer via Joey's Hyves.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kijk nooit verder dan Brabant.
[..]
Zegt me niks last fm.
Kap eens kloon, die I en L heeft iedereen inmiddels door.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo ben ik lelijk?En hoezo is WD lelijk?
Ben je nu echt serieus in de overtuiging dat iemand je gelooft?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap eens kloon, die I en L heeft iedereen inmiddels door.
Skylark is hier helemaal niet vanavond, en wie jij bent weet ik niet, misschien een kloon van Griekje ofzo?
Ik heb het niet zo op dat klonen eigenlijk....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Skylark is hier helemaal niet vanavond, en wie jij bent weet ik niet, misschien een kloon van Griekje ofzo?
Een kloon met een kloon?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je profileert jezelf vandaag weer uitermate dom.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
huh heb jij wd in het echt gezien allure
Begint Seagals naam met An.. trouwens?
Ik ben vorig jaar of 2 jaar terug nog naar een concert van ze geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Reel Big Fish is echt geniaal, een titel van een album van hen: Monkeys for Nothin' and the Chimps for Free. Iemand die dit herkent?
Ik heb ze net pas ontdekt, door 'Beer'.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar of 2 jaar terug nog naar een concert van ze geweest.
Stoerdoenerij...daar heb ik ook weinig mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je profileert jezelf vandaag weer uitermate dom.
Nee Allure, dat wil jij niet meemaken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stoerdoenerij...daar heb ik ook weinig mee.
Ik profileer me helemaal niet, ik rommel wat in de marge..
De dag dat ik me ga profileren wil jij niet meemaken.
.
Ik vind dit nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef Maisnon het volgende:
Zo, doet ie goeddie jongen kan echt fucking precies drummen als je die andere covers ziet
Nee jouw bakkes trek volle zalen, miskraam.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hear, hear!
Misschien wel wat voor de echte Skylark. als ie vanavond nog post, samen lekker lelijk zijn.
Funny games US nu al gezien?
pokemonyellow.hyves.nl.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb er nu al genoeg van. Kaolo Hyves.
Nee, als je een pimp-abo hebt dan zetten ze onder usernotes niets, maar moet je naar 4,50 betalen voor usernotes gaan, zonder dat je hoeft te betalen, en pas dan zie je je notes. Ik heb er 11 met de nadruk op off-topic, vreemd genoeg, en 3 van die 11 zijn persoonlijke rancune van BT en Sharmahoer, die beiden nergens op slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef Biels het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het ook echt een keer gebeurd. Misschien ga je dan eindelijk je 1e note krijgen.
Die doet het perfect.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Deze is wel nice voorzover ik dat kan beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |