php niet want die is daar te dom voorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Biels het volgende:
Wiens kloon is dit? Is het Lamon? Is het phpmystyle? Ik ben benieuwd.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Biels het volgende:
phpquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Biels het volgende:
Iiieeeeewwww...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef SkyIark.. het volgende:
Iedereen weet dat ik een assholkoning ben, maar ik ben nu al 19 en heb nog nooit normale seks gehad, omdat ik altijd afgepeest word.
Klacht:jongens hebben geen smaak meer!
Waarom een spange gozerts mij steeds afslaan?
Je zei dat je je kop zou houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
php
Had da gedaan om sky te treiteren geloof ik ;'0
Royal sadness
Ja, nu heeft hij hem wel tuk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
php
Had da gedaan om sky te treiteren geloof ik ;'0
Royal sadness
Dit is Lamon's revenge, zie SCquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Biels het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!
Het was even saai.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
Het is Lamon.
Luister jongens, even serieus. Wil iemand van jullie even het Pieter Baan Centrum voor me bellen? Ik voel me gebroken van binnenin, ik ben helemaal gek geworden. Ik freak hem dadelijk uit jongens, alsjeblieft.
Ah, ik dacht phpquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
Het is Lamon.
Luister jongens, even serieus. Wil iemand van jullie even het Pieter Baan Centrum voor me bellen? Ik voel me gebroken van binnenin, ik ben helemaal gek geworden. Ik freak hem dadelijk uit jongens, alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |