Nice try, maar toch; Nee bedankt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boeien..
Hee, ik had nu spontaan een ideeetje. Er staat een quote van mij in jouw fotoboek, en die mag je nu meteen weghalen.
Het kwam ineen in me op.
Alvast bedankt.
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nice try, maar toch; Nee bedankt.
Ik vind het niet echt spannender nu ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!
Het was even saai.
Ik snap het niiiet, ga je nou wel of niet uit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Huisgenoten: "Skylark, ga mee op stap indrinken alless![]()
![]()
."
Ik: "Nee, er is waarschijnlijk niet veel te doen doordat het bijna NYE is, rustig avondje is beter."
21.38.
Ik: "."
Niet, ze zijn al goneeeee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap het niiiet, ga je nou wel of niet uit?
Komt ie weer met z'n TR's hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, dat hoopte ik al. Ik heb weer wat te doen op FOK!
Het was even saai.
Moet jij een aantal woorden per dag halen?quote:
Je mist niks, het regent buiten en het is koud en gayquote:
Nee, hoe kom je daar zo ineens op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet jij een aantal woorden per dag halen?
Gaye dingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mist niks, het regent buiten en het is koud en gay
Nee, gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar zo ineens op?
Sowieso dingenquote:
Ik denk oprecht dat er maar één ding de moeite waard is in heel dit universum en dat zijn:quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso dingen![]()
Wat de fuck heb je daar nou aan?
Nee, want daar ben ik allergisch voor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat er maar één ding de moeite waard is in heel dit universum en dat zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want daar ben ik allergisch voor.
Zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat er maar één ding de moeite waard is in heel dit universum en dat zijn:
[ afbeelding ]
Dat. En smatjes. Dat zijn ook dingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha dat is gek dat kan helemaal niet xDquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Lakitu het volgende:
wd is allergisch voor internetafbeeldingen![]()
![]()
We hebben:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat. En smatjes. Dat zijn ook dingen.
Heb ik wel. Het is alleen niet wederzijds.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]! Mensen die niets om voor te leven hebben.
Hahaha gekkie :3 :4quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha dat is gek dat kan helemaal niet xD
Stort je hart uit, schatje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik wel. Het is alleen niet wederzijds.
Yer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben:
- Zaanse huisjes
- smatjes
-Coolbest Mango Dream Coolbest Strawberry Hill
Was dat het?
Heb je weer mazzel dat er hier geen zitten.quote:
Begin te niezen dan.quote:
Oh-my-god neehee, Strawberry Hill krijgt like een 9 en Mango Dream like een 10, right.quote:
Nee, krijg ik rode vlekken van. Nu even 10 minuten COD'en.quote:
epic lulz XD XDquote:
Nee. Is dat chill dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie wel eens nieuwjaarsseks gehad? Zo van gewoon het nieuwe jaar in seksen?
Ohmigado darling, duidelijk niet dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh-my-god neehee, Strawberry Hill krijgt like een 9 en Mango Dream like een 10, right.
Ik vind je een schatje, sweety, maar je bent echt to-tal-ly wrong here.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohmigado darling, duidelijk niet dus.
Ga je me herkennen, om 1 uur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, lijkt me van wel ja.
Als je richting 12 uur nog redelijk bij zinnen bent dan.
Lijkt me wel vet als je het dan timet zodat je op 0.00 klaarkomt. Of dat je tegelijk begint met een chinese mat en komt op de laatste knal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, lijkt me van wel ja.
Als je richting 12 uur nog redelijk bij zinnen bent dan.
emogay.gifquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje, sweety, maar je bent echt to-tal-ly wrong here.
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet als je het dan timet zodat je op 0.00 klaarkomt. Of dat je tegelijk begint met een chinese mat en komt op de laatste knal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |