Hahaha gekkie :3 :4quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha dat is gek dat kan helemaal niet xD
Stort je hart uit, schatje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik wel. Het is alleen niet wederzijds.
Yer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben:
- Zaanse huisjes
- smatjes
-Coolbest Mango Dream Coolbest Strawberry Hill
Was dat het?
Heb je weer mazzel dat er hier geen zitten.quote:
Begin te niezen dan.quote:
Oh-my-god neehee, Strawberry Hill krijgt like een 9 en Mango Dream like een 10, right.quote:
Nee, krijg ik rode vlekken van. Nu even 10 minuten COD'en.quote:
epic lulz XD XDquote:
Nee. Is dat chill dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie wel eens nieuwjaarsseks gehad? Zo van gewoon het nieuwe jaar in seksen?
Ohmigado darling, duidelijk niet dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh-my-god neehee, Strawberry Hill krijgt like een 9 en Mango Dream like een 10, right.
Ik vind je een schatje, sweety, maar je bent echt to-tal-ly wrong here.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohmigado darling, duidelijk niet dus.
Ga je me herkennen, om 1 uur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, lijkt me van wel ja.
Als je richting 12 uur nog redelijk bij zinnen bent dan.
Lijkt me wel vet als je het dan timet zodat je op 0.00 klaarkomt. Of dat je tegelijk begint met een chinese mat en komt op de laatste knal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, lijkt me van wel ja.
Als je richting 12 uur nog redelijk bij zinnen bent dan.
emogay.gifquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje, sweety, maar je bent echt to-tal-ly wrong here.
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet als je het dan timet zodat je op 0.00 klaarkomt. Of dat je tegelijk begint met een chinese mat en komt op de laatste knal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |