Ja, aan de ene kant is het geil, maar aan lesbi-seks zit zo weinig climax weetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serieus, zie het voor je, gast.
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
oh hahahah volgens mij snap ik de fa2 die skylark kloon is eigenlijk lamon
FOPJE
ik ga stuk hier mattie
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Siniti het volgende:
wd, waar slaat jouw username eigenlijk op?
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant is het geil, maar aan lesbi-seks zit zo weinig climax weetje.
Dan gaan we wat drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dik en lelijk.
[..]
Jaaa, was ik sowieso al van plan. Behalve bios dan, want da's voor autisten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.
Het kan me geen kut schelen weet je datquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef SkyIark.. het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.
Want TR maken is zielig volgens jou toch?
Ik begin het te picturen, dude. Niet met jou in de hoofdrol, natuurlijk. Ik ga eerst op allebei, en jij mag op de achtergrond eentje afwerken als ik die even niet nodig heb. Ik bedoel, sharing is good.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het kan me geen kut schelen weet je dat![]()
Tyf maar weer op, we zijn bezig
I don't swing that way, homie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik begin het te picturen, dude. Niet met jou in de hoofdrol, natuurlijk. Ik ga eerst op allebei, en jij mag op de achtergrond eentje afwerken als ik die even niet nodig heb. Ik bedoel, sharing is good.
Maar we zijn wel echt goed. En heel intiem. En zulks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Dat jullie dat aandurven zeg. wd en ik verwachten natuurlijk zulks ongekend genot, dat ik me afvraag of jullie die uitdaging wel aankunnen.
Met een strap-on zeker. Kun je beter mij erbij hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Dat jullie dat aandurven zeg. wd en ik verwachten natuurlijk zulks ongekend genot, dat ik me afvraag of jullie die uitdaging wel aankunnen.
Waarom twijfelen, baby.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
MEER VAN DIT SOORT PRAATquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we zoenen in de pashokjes terwijl ik m'n jurkjes pas.
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.quote:
Ik wacht wel af en finish de verliezer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.
Oke, nieuwjaar 1 uur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |