Hij is wel goed uitgetypt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De knapste jongen die in de kroeg staat, right?
Ja I know. Ik wou eigenlijk een soort van reactie op deze post van jou geven, maar het lijkt me duidelijk waar dit naartoegaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.
linkiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
Nou, Lamon is hilarisch bezig jongens, kan een van jullie alvast het Pieter Baan Centrum bellen?
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De knapste jongen die in de kroeg staat, right?
Eigenlijk hebben wij FoK! niet eens nodig om te communiceren. (L) We hoeven alleen een onderwerp te noemen en dan meteen erna het volgende onderwerp.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja I know. Ik wou eigenlijk een soort van reactie op deze post van jou geven, maar het lijkt me duidelijk waar dit naartoegaat.
Ah, oke.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt me herkennen aan m'n roze overhemd.
Duh, je bent een meisje.quote:
Ik ben de enige in dit topic die Allure zien gaat en haar gaat doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Als je Allure ziet, geef dr dan voor me.
Doe lekker casual.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke.
Godverdomme nog steeds geen outfit gescoord. Morgen ga ik een killer outfit kopen.
Ik zal jouw naam schreeuwen, okay.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Als ik jou nou eens zou zien, zou ik je misschien ook wel geven. Voor zover ik iets kan geven danquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Nee, ik had een kankerslecht team. Ik had de meeste kills en minste keer dood, maar die kankern00bs gingen echt 50 keer dood.quote:
Ik hou zo van die dominante praatquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die Allure zien gaat en haar gaat doen.
Kom naar Museumplein met nye dangzzzquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens zou zien, zou ik je misschien ook wel geven. Voor zover ik iets kan geven dan.
Gaan we morgen samen shoppen. En dan naar de bios.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou zo van die dominante praat![]()
.
HEE WTF IS DIT IK HAD GEENEENS DIT GESCHREVEN EN WATquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef SkyIark.. het volgende:
Damn, ik moet ff mijn luier verschonen, zo terug.
Dik en lelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Omg, wd en All die met elkaar gaan. KENSERgeilAl weet ik niet zo heel goed hoe Allure eruitziet.
Jaaa, was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaan we morgen samen shoppen. En dan naar de bios.
Dit en meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Omg, wd en All die met elkaar gaan. KENSERgeilAl weet ik niet zo heel goed hoe Allure eruitziet.
Even serieus, zie het voor je, gast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |