Hij is wel goed uitgetypt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De knapste jongen die in de kroeg staat, right?
Ja I know. Ik wou eigenlijk een soort van reactie op deze post van jou geven, maar het lijkt me duidelijk waar dit naartoegaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde deze reply ook typen, maar ik vond dat zonde want iedereen snapt na 3 woorden al wat je wilt zeggen maar je typt hem dan toch uit. Zoiets.
linkiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
Nou, Lamon is hilarisch bezig jongens, kan een van jullie alvast het Pieter Baan Centrum bellen?
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De knapste jongen die in de kroeg staat, right?
Eigenlijk hebben wij FoK! niet eens nodig om te communiceren. (L) We hoeven alleen een onderwerp te noemen en dan meteen erna het volgende onderwerp.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja I know. Ik wou eigenlijk een soort van reactie op deze post van jou geven, maar het lijkt me duidelijk waar dit naartoegaat.
Ah, oke.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt me herkennen aan m'n roze overhemd.
Duh, je bent een meisje.quote:
Ik ben de enige in dit topic die Allure zien gaat en haar gaat doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Als je Allure ziet, geef dr dan voor me.
Doe lekker casual.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke.
Godverdomme nog steeds geen outfit gescoord. Morgen ga ik een killer outfit kopen.
Ik zal jouw naam schreeuwen, okay.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Als ik jou nou eens zou zien, zou ik je misschien ook wel geven. Voor zover ik iets kan geven danquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Nee, ik had een kankerslecht team. Ik had de meeste kills en minste keer dood, maar die kankern00bs gingen echt 50 keer dood.quote:
Ik hou zo van die dominante praatquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die Allure zien gaat en haar gaat doen.
Kom naar Museumplein met nye dangzzzquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens zou zien, zou ik je misschien ook wel geven. Voor zover ik iets kan geven dan.
Gaan we morgen samen shoppen. En dan naar de bios.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou zo van die dominante praat![]()
.
HEE WTF IS DIT IK HAD GEENEENS DIT GESCHREVEN EN WATquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef SkyIark.. het volgende:
Damn, ik moet ff mijn luier verschonen, zo terug.
Dik en lelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Omg, wd en All die met elkaar gaan. KENSERgeilAl weet ik niet zo heel goed hoe Allure eruitziet.
Jaaa, was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaan we morgen samen shoppen. En dan naar de bios.
Dit en meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Omg, wd en All die met elkaar gaan. KENSERgeilAl weet ik niet zo heel goed hoe Allure eruitziet.
Even serieus, zie het voor je, gast.quote:
Ja, aan de ene kant is het geil, maar aan lesbi-seks zit zo weinig climax weetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serieus, zie het voor je, gast.
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Lakitu het volgende:
oh hahahah volgens mij snap ik de fa2 die skylark kloon is eigenlijk lamon
FOPJE
ik ga stuk hier mattie
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Siniti het volgende:
wd, waar slaat jouw username eigenlijk op?
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant is het geil, maar aan lesbi-seks zit zo weinig climax weetje.
Dan gaan we wat drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dik en lelijk.
[..]
Jaaa, was ik sowieso al van plan. Behalve bios dan, want da's voor autisten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.
Het kan me geen kut schelen weet je datquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef SkyIark.. het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.
Want TR maken is zielig volgens jou toch?
Ik begin het te picturen, dude. Niet met jou in de hoofdrol, natuurlijk. Ik ga eerst op allebei, en jij mag op de achtergrond eentje afwerken als ik die even niet nodig heb. Ik bedoel, sharing is good.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zoenen enzulks kom ik binnenlopen en begint het echte werk. In mijn fantasie iig, ik weet niet of ik ook in jouw hoofd de hoofdrolspeler ben.
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het kan me geen kut schelen weet je dat![]()
Tyf maar weer op, we zijn bezig
I don't swing that way, homie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik begin het te picturen, dude. Niet met jou in de hoofdrol, natuurlijk. Ik ga eerst op allebei, en jij mag op de achtergrond eentje afwerken als ik die even niet nodig heb. Ik bedoel, sharing is good.
Maar we zijn wel echt goed. En heel intiem. En zulks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Dat jullie dat aandurven zeg. wd en ik verwachten natuurlijk zulks ongekend genot, dat ik me afvraag of jullie die uitdaging wel aankunnen.
Met een strap-on zeker. Kun je beter mij erbij hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Dat jullie dat aandurven zeg. wd en ik verwachten natuurlijk zulks ongekend genot, dat ik me afvraag of jullie die uitdaging wel aankunnen.
Waarom twijfelen, baby.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
MEER VAN DIT SOORT PRAATquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we zoenen in de pashokjes terwijl ik m'n jurkjes pas.
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.quote:
Ik wacht wel af en finish de verliezer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.
Oke, nieuwjaar 1 uur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begon hierover, nu ga je het afmaken ook.
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.
Ja, wil je nou de tijd van je leven of nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.
Ik wil je sowieso niet delen met een andere boi. Dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wil je nou de tijd van je leven of niet? Anders is er des te meer voor Sky, dat maakt me ook niet uit.
wat 9000quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf niet in grun met nieuwjaar
Mijn main core homies blijven hier wel, maar die gaan dan zoe naar simplon, maar da's mij zoe krappig hé!
Ik ga naar Leek bij mijn secondary core (over 9000 menschen die ik ken)
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je sowieso niet delen met een andere boi. Dus.
[wd]Kanker care.[/wd]quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf niet in grun met nieuwjaar
Mijn main core homies blijven hier wel, maar die gaan dan zoe naar simplon, maar da's mij zoe krappig hé!
Ik ga naar Leek bij mijn secondary core (over 9000 menschen die ik ken)
Als je lelijk bent wil je ik ook niet delen met een andere boi. Dan mag hij je geheel hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Ik heb uiteraard een Allure-archief. Enquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
[..]
[wd]Kanker care.[/wd]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je lelijk bent wil je ik ook niet delen met een andere boi. Dan mag hij je geheel hebben.
Dussss.
En dan ga ik onder je jurkje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we zoenen in de pashokjes terwijl ik m'n jurkjes pas.
Voor z'n zusje als die er is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Dan kun je alsnog voor Sky gaan.
Kont korrels heb ik ook wel eens gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard een Allure-archief. Envoor je wd-imitatie. Al miste ik een vies woord als 'harde stukjes stront' erin.
Ik kijk ineens heel anders tegen jouw username aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.
Ik bloosquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan ga ik onder je jurkje.
tarrels, allure, tarrels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kont korrels heb ik ook wel eens gelezen.
Gatverdamme![]()
.
Good.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen jouw username aan.
Dat was mijn bedoeling, schatje.quote:
Nope, ze gaat naar E.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor z'n zusje als die er is.
Is die er?
Had het al gezien but thanks.quote:
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nope, ze gaat naar E.Lees m'n krabbel bij E dang.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef SkyIark.. het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.
Want TR maken is zielig volgens jou toch?
Ik had je ervoor aangezien, rotjoch, ik had je ervoor aangezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoEven zoeken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.
Je neus groeit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoEven zoeken
3 rotjochies voor deze postquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je ervoor aangezien, rotjoch, ik had je ervoor aangezien.
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Ik had nog garantie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Maar Skylark je had Allure toch al lang gedoneerd aan Lakitu
Die heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je neus groeit.
Ik heb het broertje van Sky wel in m'n favorieten staan.
quote:
quote:Ik hoorde dat * naar jou toe gaat met oudjaar, als je een beetje op haar wil passen.. Dat wil zeggen; alleen bronwater met een rietje, geen jongens en om half één thuiszijn.
Haha.quote:
Win.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, sinds E. met mij krabbelt verwijdert ze haar krabbels, en mijn zusje zo laatst: "Sky, volgens mij verwijdert E. haar krabbels omdat ze met jou krabbelt."![]()
Pas als je d'r gehit hebt mag je hier over posten. Nu is het dus nog puur bluf allemaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, sinds E. met mij krabbelt verwijdert ze haar krabbels, en mijn zusje zo laatst: "Sky, volgens mij verwijdert E. haar krabbels omdat ze met jou krabbelt."![]()
Daar wringt de schoen, ze heeft nog een vriendje. Sorry voor het erover hebben, het kwam omdat Lakitu over m'n zusje begon. Het was echt niet als bazenpost bedoeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pas als je d'r gehit hebt mag je hier over posten. Nu is het dus nog puur bluf allemaal.
I'm in yo facequote:
Op die leeftijd zijn ze toch zo wispelturig als wat. Daar kun je toch wel een beetje tussen gaan wringen? Dan heb je d'r in no time.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar wringt de schoen, ze heeft nog een vriendje. Sorry voor het erover hebben, het kwam omdat Lakitu over m'n zusje begon. Het was echt niet als bazenpost bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |