Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
was ook jouw ideequote:
nootjes, lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef friemelaar het volgende:
Dan zorg ik voor de muzikale noot [ afbeelding ]
ik regel tenminste het nieuwe topic en de OP in 1 minuutquote:
ik hoef geen muziek tijdens het batsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef friemelaar het volgende:
Dan zorg ik voor de muzikale noot [ afbeelding ]
een nieuwe topic ja, de op stand pas na 15:53quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik regel tenminste het nieuwe topic en de OP in 1 minuut
quote:
2 minuten, is dat ook aangepast of alleen het aanmelden?quote:
je hebt toch ook een dj in je zaak?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoef geen muziek tijdens het batsen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok het is tijd voor operatie stofwolk
download van biekske even stoppenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Het internet is niet te hachelen vandaag hier.
Traag, traaaaager, traaaaaaaaaaaaaaagst
hangt er helemaal vanafquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoef geen muziek tijdens het batsen
niet helemaal, hier is de koffie inmiddels vervangen door bier.quote:
toen stond die er alquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een nieuwe topic ja, de op stand pas na 15:53![]()
alle 2quote:[..]
[..]
2 minuten, is dat ook aangepast of alleen het aanmelden?
niet op die bootquote:[..]
je hebt toch ook een dj in je zaak?
quote:[..]
ja
ik mag weer naar huis
Die is gewoon thuis hoor ...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
download van biekske even stoppen
wokquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
Dames, Heren, collega's, vrienden, familie, vage kennissen, en andere
Do svidaniya
fijn zo op vakantie internettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Het internet is niet te hachelen vandaag hier.
Traag, traaaaager, traaaaaaaaaaaaaaagst
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Internet op vakantie [ afbeelding ] no way
Veel anders is hier niet te doen helaas.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
echt welquote:
idem hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel anders is hier niet te doen helaas.
We are in the middle of nowhere
Overigens als ik gewoon op vakantie ben voor mij ook geen internet en tv hoor...
Dit is meer familiebezoek ipv vakantie
Internet in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
quote:
Dat wel jaquote:
Goed, het angeveer 37 keer hetzelfde lijstje vragen beantwoord, En ik slaap veel. straks ook nog schaatsen kijken op dit multimediamonsterquote:
en al iets gehoord wanneer je onder het mes gaat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed, het angeveer 37 keer hetzelfde lijstje vragen beantwoord, En ik slaap veel. straks ook nog schaatsen kijken op dit multimediamonster
en thee en bierquote:
dr. Philquote:
je moet ook niet op hem letten, maar op de mensen die bij hem komenquote:
ik erger me teveel aan die gast dus kijk het nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
je moet ook niet op hem letten, maar op de mensen die bij hem komen![]()
Ik krijg hem niet eens echt mee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik erger me teveel aan die gast dus kijk het niet
nic kijkt het wel altijd
whehehequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet eens echt mee eigenlijkBen erg goed in selectief luisteren
Selectief gehoor gestoord dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet eens echt mee eigenlijkBen erg goed in selectief luisteren
net gehoord dat om 18:30 de beslissing valt of het vandaag nog wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en al iets gehoord wanneer je onder het mes gaat?
Nog veel pijn? Of ondertussen stoned van de morfine?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net gehoord dat om 18:30 de beslissing valt of het vandaag nog wordt.
marcquote:
ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net gehoord dat om 18:30 de beslissing valt of het vandaag nog wordt.
foto's ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn nieuwe Zwitserse rangeerloc heeft zijn eerste meters gemaakt.
Ah je hebt hemquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn nieuwe Zwitserse rangeerloc heeft zijn eerste meters gemaakt.
binnen het jaar geleverdquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, lekkere korte levertijd ook... had hem in februari dit jaar al besteld.
het zal wel iets heel bijzonders zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn, een echte loc heb je zowat sneller...
Mja, in januari kondigden ze alvast aan dat hij eind dit jaar zou worden uitgebrachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn, een echte loc heb je zowat sneller...
later Symquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik word door mijn kids weer achter de computer vandaan getreiterd.
Tot later
dus je hebt hem besteld terwijl je nog niet wist hoe hij eruit zou zien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, in januari kondigden ze alvast aan dat hij eind dit jaar zou worden uitgebracht.
Jawel, Roco had destijds al een foto op de eigen site gezet, alleen duurt het soms even voordat een model in productie wordt genomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je hebt hem besteld terwijl je nog niet wist hoe hij eruit zou zien.
En anders was het toch gewoon leuk verassingquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, Roco had destijds al een foto op de eigen site gezet, alleen duurt het soms even voordat een model in productie wordt genomen.
netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
En hier een plaatje van de nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
heeft dan wel wat langer geduurd dan evenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, Roco had destijds al een foto op de eigen site gezet, alleen duurt het soms even voordat een model in productie wordt genomen.
Begin van het jaar was deze levertermijn al bekend hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft dan wel wat langer geduurd dan even
dan is het netjes op tijd geleverdquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin van het jaar was deze levertermijn al bekend hoor.
koffie had ik wel voor je gedaan maar geen theequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Fha het volgende:
Wie wil er thee voor mij zetten? Ik ben moe-ug
Wil je me dood hebben ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie had ik wel voor je gedaan maar geen thee
quote:
Maak dan thee voor mequote:
Nijnsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Nijns het volgende:
DaMart nog gefeliciteerd met je vierde plaats! *hangt medaille om en feliciteert*
Ik zet wel wat extra water op voor je. Ik ga zo toch thee maken voor mezelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Fha het volgende:
Wie wil er thee voor mij zetten? Ik ben moe-ug
Dank jequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Nijns het volgende:
DaMart nog gefeliciteerd met je vierde plaats! *hangt medaille om en feliciteert*
je bent alleen maar moequote:
Lekker, dankquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet wel wat extra water op voor je. Ik ga zo toch thee maken voor mezelf.
Reden genoeg tochquote:
Wauwquote:
om koffie te nemenquote:
nicequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om koffie te nemen daar wordt je weer wakker van
en daar is de thee weer goed voorquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]Daar krijg ik alleen maar gigantische maagkrampen van.
Twee boeken. Een leesboek en een boek met schrijftipsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:20 schreef Nijns het volgende:
GFje, DaMart
@ DaMart: wat is de prijs eigenlijk?
De stroomafnemer kan (met veel moeite) omhoog. Naar beneden waag ik me niet aan, want dat is ook een soort hogere wiskunde. En hij zou kunnen werken, als ik de bovenleiding er niet bij hoefde te denkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nice
Met werkende stroomafnemer?
Mooi treintjequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
dat zou iets voor mij zijn, zo'n ding onherstelbaar slopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De stroomafnemer kan (met veel moeite) omhoog. Naar beneden waag ik me niet aan, want dat is ook een soort hogere wiskunde. En hij zou kunnen werken, als ik de bovenleiding er niet bij hoefde te denken.
Thee voer ik alleen aan mijn kaapse viooltjes...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar is de thee weer goed voor
Ja, als ik nog eens een nieuwe baan maak, dan wil ik daar wel meer werk van maken. Dus met bovenleiding en seinpalen. Maar nu is de baan eigenlijk ook te klein om met seinen te werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou iets voor mij zijn, zo'n ding onherstelbaar slopen.
Het is overigens een bereklus bovenleiding bij een modelbaan, maar het is wel supergaaf
ik aan mijn klantenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Thee voer ik alleen aan mijn kaapse viooltjes...
Wat voor merk modelbaan heb je? In mijn oude buurt (vroegah) had ik een buurman die alles via de pc regelde, was erg gaaf om te zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als ik nog eens een nieuwe baan maak, dan wil ik daar wel meer werk van maken. Dus met bovenleiding en seinpalen. Maar nu is de baan eigenlijk ook te klein om met seinen te werken.
ik hoor hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
* Fha is lekker hard aan het meekrijsen met de Foo Fighters
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
* Fha is lekker hard aan het meekrijsen met de Foo Fighters
Al mijn locomotieven zijn van Roco. Alleen mijn oudste loc is van Lima, maar die rijdt al jaren niet meer... mijn poging tot reparatie heeft jaren geleden meer kwaad dan goed gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat voor merk modelbaan heb je? In mijn oude buurt (vroegah) had ik een buurman die alles via de pc regelde, was erg gaaf om te zien. Was geloof ik märklin..
Graag gedaanquote:
quote:
Smakelijk Flesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vanavond geen operatie meer dus. Wel een prakkie spinazie met een gehaktbal
Die lijkt me zoooo slechtquote:
Ik vind je eigenlijk nog het zieligst omdat je nu ziekenhuis voer moet etenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vanavond geen operatie meer dus. Wel een prakkie spinazie met een gehaktbal
Deel 1 vond ik ook wel leuk op tv van de week.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Die lijkt me zoooo slecht
Ik ga vanavond The virgin Suicides kijken
Ik heb niet gekeken omdat ik verwacht dat hij erg slecht isquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 1 vond ik ook wel leuk op tv van de week.
En The Virgin Suicides is erg goed.
Een permanente morfinepomp en 4000 mg Paracetamol per dag houden de pijn redelijk in de hand jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef friemelaar het volgende:
Das overigens wel shit zeg, moeten wachten tot morgen.
Valt het wel te doen vwb de pijn
Nog een beetje leuke verpleegsters?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een permanente morfinepomp en 4000 mg Paracetamol per dag houden de pijn redelijk in de hand ja![]()
Maar weet je HOE weinig je nog zelf kunt als je alleen maar op je rug kunt liggen??
Daarom is bovenop ook leukerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weet je HOE weinig je nog zelf kunt als je alleen maar op je rug kunt liggen??
Dat is nog smullen ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dus eindelijk eten flesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En heb je die jongen ook voorgesteld om hem samen met jou te kijken dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken omdat ik verwacht dat hij erg slecht is
Ja die is zeker goedDus ik heb hem maar even gekocht bij de leuke jongen van FRS
![]()
na 2 dagen niks eten valt dat zelfs nog lekker uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk nog het zieligst omdat je nu ziekenhuis voer moet eten![]()
Maar overmorgen krijg je wel post![]()
nee niet eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je die jongen ook voorgesteld om hem samen met jou te kijken dan?
Night at the museum 2 was ook best vermakelijk, trouwens.
ik weet nog wel een paar dingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een permanente morfinepomp en 4000 mg Paracetamol per dag houden de pijn redelijk in de hand ja![]()
latersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een beetje leuke verpleegsters?
quote:
quote:
zal hem ook eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je die jongen ook voorgesteld om hem samen met jou te kijken dan?
Night at the museum 2 was ook best vermakelijk, trouwens.
hier gelukkig nietquote:
dan kan je miss hem vragen om die mee te komen kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
nee niet eensBen er wel achter dat hij niet uit Deventer komt, want ik ging even vragen of hij wist of er nog iets boeiends was in de stad met oud en nieuw
![]()
Mss dat ik night at the museum toch maar een keer ga kijken dan
Die millimeter sneeuw lijkt alweer weg te smelten nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier gelukkig niet![]()
en hou het ook maar lekker daar
dan mag je het nog houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die millimeter sneeuw lijkt alweer weg te smelten nu.
heb hier al de hele dag regenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey GF hoe is het er mee?
Ik ben een beetje traag in reageren geloof ik. Heb vanmiddag best veel gedaan en ben nu aardig moe.
Ik ben rond het middaguur nog op de fiets naar Bloemendaal geweest. Was heerlijk in dat droge winterweer. Alleen jammer dat in het duin nog niet al het ijs was verdwenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hier al de hele dag regen![]()
dus mijn humeur is niet je van het![]()
dat maakt niet uit
Mijn humeur is wel goed vandaag! Khad visite vandaag en dat was gezellig!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hier al de hele dag regen![]()
dus mijn humeur is niet je van het![]()
dat maakt niet uit
Dus ik mag vaker langskomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mijn humeur is wel goed vandaag! Khad visite vandaag en dat was gezellig!
had je hier niet hoeven te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben rond het middaguur nog op de fiets naar Bloemendaal geweest. Was heerlijk in dat droge winterweer. Alleen jammer dat in het duin nog niet al het ijs was verdwenen.
Als je net zo gezellig was als vandaag, TUURLIJK. Kom je me tijdens mn laatste stageweken in Engeland ook opzoeken dan?quote:
Ik stond op met zonneschijn aan de andere kant van het raam!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je hier niet hoeven te doen![]()
er ligt her en der nog wat sneeuw/ijs resten maar voor de rest is het net herfst
Wanneer is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als je net zo gezellig was als vandaag, TUURLIJK. Kom je me tijdens mn laatste stageweken in Engeland ook opzoeken dan?
dat is meestal wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mijn humeur is wel goed vandaag! Khad visite vandaag en dat was gezellig!
Op 1 januari ga ik terug naar Engeland, en op 4 Feb kom ik weer terug naar Nederland.quote:
zal het nog maar een keer zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
Even een correctie: de sneeuw smelt niet weg, er was gewoon nog niet genoeg gevallen om alles wit te maken... maar dat wordt nu opgelost, geloof ik.
dus je bent nog maar een maandje daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Op 1 januari ga ik terug naar Engeland, en op 4 Feb kom ik weer terug naar Nederland.
Ja, en dat vind ik ook wel weer genoeg. Ik vermaak me prima hoor, in Engeland, maar begin mn leven in NL wel een beetje te missen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je bent nog maar een maandje daar
DM moet maar bij jouw zijn verjaardag gaan vierenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
uhuh. Dit was zeker wel voor herhaling vatbaar.
vooral de koffiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook wel weer genoeg. Ik vermaak me prima hoor, in Engeland, maar begin mn leven in NL wel een beetje te missen.
Wanneer is zijn verjaardag dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DM moet maar bij jouw zijn verjaardag gaan vieren
En waar in Nederland ga je naar terug dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Op 1 januari ga ik terug naar Engeland, en op 4 Feb kom ik weer terug naar Nederland.
Oud & Nieuw is voor mij dit jaar een avondje op de bank met een DVD, even hoopvol naar de oudejaarsloterij kijken om te ontdekken dat ik geen 13,75 miljoen maar 1 euro 35 heb gewonnen met mijn halve oudejaarslot (en de jackpot staat toch echt op ja!). Om twaalf uur even bellen met wat bekenden om een goed nieuw jaar te wensen en om een uur of een zoek ik mijn bed dan op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
voor het eerst in jaren heb ik helemaal geen zin in oud&nieuw
18 januariquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wanneer is zijn verjaardag dan?
quote:En waarom heb je geen zin in oud & nieuw?
Springt Tweety dan uit een enorme taart en mag ik de slagroom van haar aflikken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DM moet maar bij jouw zijn verjaardag gaan vieren
Ik ben nog 8 dagen langer een twintiger hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
10 januari
[..]
![]()
het zal niet zo druk zijn als dat we normaal zijn gewend en dan duurt het dubbel zolang
De HOOFDSTAD van Drenthe!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar in Nederland ga je naar terug dan?.
houdoe Fhaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
Ik let toch al niet meer op, dus ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal![]()
En heeft Tweety hier nog wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Springt Tweety dan uit een enorme taart en mag ik de slagroom van haar aflikken?
De andere kant van het land!quote:
Trusten Fhaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
zie mijn editquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog 8 dagen langer een twintiger hoor.
Het was een algemene vraag, dus ja: jij mag er ook antwoord op gevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En heeft Tweety hier nog wat over te zeggen?
Fijne avond!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zie mijn edit![]()
maakte en typo
moet je wel naar Engelandquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Springt Tweety dan uit een enorme taart en mag ik de slagroom van haar aflikken?
daar heb ik ook familie wonenquote:
over uit de taart springen of over het slagroom aflikkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En heeft Tweety hier nog wat over te zeggen?
er zijn er meer die je verjaardag verkeerd hebbenquote:
Leuk. Assen is opzich best wel leuk om te wonen, maar qua uitgaan is Groningen stukken beter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik ook familie wonen
Mag ik daar later op terugkomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over uit de taart springen of over het slagroom aflikken
Wie dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn er meer die je verjaardag verkeerd hebben
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Leuk. Assen is opzich best wel leuk om te wonen, maar qua uitgaan is Groningen stukken beter.
Voor of nadat je uit de taart bent gesprongen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mag ik daar later op terugkomen?
Ik ben er volgens mij wel eens doorheen gereden toen we op vakantie waren in Gasselternijveen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
ben er een paar keer op visite geweest maar ben er nooit wezen stappen
Ehm, nou, ben jij op je verjaardag in Engeland dan? En zoja, Waar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor of nadat je uit de taart bent gesprongen?.
Ik kan hem met voor jou ook wel een maandje later vieren hoor! Dan ben ik vlakbij de hoofdstad van Noord Holland.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, nou, ben jij op je verjaardag in Engeland dan? En zoja, Waar?
om te vertellen wat je het leukste vondquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mag ik daar later op terugkomen?
weet ik veelquote:
Drente ligt aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hem met voor jou ook wel een maandje later vieren hoor! Dan ben ik vlakbij de hoofdstad van Noord Holland.
Antwoord:quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om te vertellen wat je het leukste vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Spuit 11!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Drente ligt aan de andere kant van het land
quote:
[..]
Antwoord:HAHA Misschien kan ik een aantal medefokkers optrommelen voor mentale steun. Ik weet van 2 waar ze wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
Ja, die steun zal ik dan inderdaad hard nodig hebben, als jij doet wat in die spoiler staatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
HAHA Misschien kan ik een aantal medefokkers optrommelen voor mentale steun. Ik weet van 2 waar ze wonen.
*proestquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die steun zal ik dan inderdaad hard nodig hebben, als jij doet wat in die spoiler staat.
[..]
Ik bedoelde het ook niet letterlijk.
Sorry GF, nu hield ik het niet voor mezelf, maar mocht jij er ook naar kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Zo ziet het er buiten nu uit hier, trouwens:
[ afbeelding ]
En het is niet alleen sneeuw, maar ook hagel.
ziet er niet fijn uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Zo ziet het er buiten nu uit hier, trouwens:
[ afbeelding ]
En het is niet alleen sneeuw, maar ook hagel.
Op zich vind ik het lichteffect met die lange sluitertijd dan wel weer een leuk contract met de witte sneeuwquote:
zolang ik het niet vanuit me eigen raam zie maakt het me niet uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry GF, nu hield ik het niet voor mezelf, maar mocht jij er ook naar kijken.
het lijkt iig wel alsof die auto keihard gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich vind ik het lichteffect met die lange sluitertijd dan wel weer een leuk contract met de witte sneeuw.
Daaromquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het lijkt iig wel alsof die auto keihard gaat
Haha, wat jij zegt. Maar ehm, wat gaat er nou allemaal gebeuren op die beruchte verjaardag?quote:
Dan stop ik met een twintiger te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt. Maar ehm, wat gaat er nou allemaal gebeuren op die beruchte verjaardag?
overdag is DM werken en s'avonds komt zijn familie op visite.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt. Maar ehm, wat gaat er nou allemaal gebeuren op die beruchte verjaardag?
je wordt een ouwe lulquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan stop ik met een twintiger te zijn.
Dan weet jij meer dan ik!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overdag is DM werken en s'avonds komt zijn familie op visite.
of jij moet natuurlijk met een leuk voorstel
quote:
EHM..........quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overdag is DM werken en s'avonds komt zijn familie op visite.
of jij moet natuurlijk met een leuk voorstel komen
ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
EHM..........
...................Nou........
........................................we zouden
.............................................................iets
....................................................................leuks kunnen gaan doen.........
Oe, wat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
EHM..........
...................Nou........
........................................we zouden
.............................................................iets
....................................................................leuks kunnen gaan doen.........
alleen als je geen idee hebt voor DM zijn verjaardagquote:
Neehoor, we zijn dingen aan het bedenken voor DM zn verjaardag.quote:
Pietje heeft met de hand op z'n hart belooft dat het in 't zuiden (nog) niet gaat sneeuwenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang ik het niet vanuit me eigen raam zie maakt het me niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Dat had ik toch al gedaan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm geen idee, bedenk zelf eens wat leuks?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neehoor, we zijn dingen aan het bedenken voor DM zn verjaardag.
Een van de suggesties was dat ik uit een taart spring en dat DM dan slagroom van mij af gaat likken.
Misschien iets zonder Slagroom? Dr zit nl meestal soja in, en daar ben ik nou net allergisch voor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gedaan?.
[..].
Iets met aardbeien dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien iets zonder Slagroom? Dr zit nl meestal soja in, en daar ben ik nou net allergisch voor.
dan sneeuwt het goed bij jouwquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef DaMart het volgende:
Die bandensporen op de foto zijn trouwens alweer opgeslokt door het wit!
Je woont in Engeland zekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm geen idee, bedenk zelf eens wat leuks?
No worries, hier regent het gewoon, dus dat zal ietsiepietsie zuidelijker niet anders zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan sneeuwt het goed bij jouw
biekskequote:
Hey, nee ben nog steeds wel een beetje moe hoor. Maar dat komt doordat ik vette lol had met mn visite, en dat heeft aardig wat energie gekost, maar het was wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef biekske2009 het volgende:
Hoi Tweety![]()
Alweer een beetje minder moe?
ik heb wel slagroom zonder soyaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien iets zonder Slagroom? Dr zit nl meestal soja in, en daar ben ik nou net allergisch voor.
Wie ik, nee, echt?quote:
Heb jij een slaapplaats voor me dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wie ik, nee, echt?
Maar DM kan natuurlijk voor zijn verjaardag naar Engeland komen.
Dan kun je straks lekker slapen en heb je voor je resterende tijd in Engeland weer een stapeltje happy memoriesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, nee ben nog steeds wel een beetje moe hoor. Maar dat komt doordat ik vette lol had met mn visite, en dat heeft aardig wat energie gekost, maar het was wel de moeite waard!
Speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel slagroom zonder soya
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pietje heeft met de hand op z'n hart belooft dat het in 't zuiden (nog) niet gaat sneeuwen
gelukkig voorspelt hij het weer alleen voor nederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Allé, koest, af Tarzanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel slagroom zonder soya
uh oh, wat heb ik nou weer gezegd,,,,,,,quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij een slaapplaats voor me dan?
Jammer hè, dat jullie Armand Pien niet meer hebben maar het moeten rooien met de voorspellingen van Frank en Sabinequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig voorspelt hij het weer alleen voor nederland
quote:
Jij nodigde mij uit om mijn verjaardag bij jou in Engeland te komen vieren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
uh oh, wat heb ik nou weer gezegd,,,,,,,
Ja dat is inderdaad waar. Ik zit alleen nu nog even te genieten van mn paprikachips!! (dat hebben ze in Engeland nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan kun je straks lekker slapen en heb je voor je resterende tijd in Engeland weer een stapeltje happy memories
Dat hij wel op een luchtbedje in de buitenlucht kan, want bij jullie in the UK is het doorgaans niet zo fris of natquote:uh oh, wat heb ik nou weer gezegd,,,,,,,
ik ben toch te oud voor tweetyquote:
* DaMart noteert: zak paprikachips meenemen als ik naar Engeland ga!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad waar. Ik zit alleen nu nog even te genieten van mn paprikachips!! (dat hebben ze in Engeland niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, dat word een beetje lastig. Ik krijg nl rond die tijd een nieuwe huisgenoot, dus dan is het huis weer vol.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij nodigde mij uit om mijn verjaardag bij jou in Engeland te komen vieren!.
wiequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Jammer hè, dat jullie Armand Pien niet meer hebben maar het moeten rooien met de voorspellingen van Frank en Sabine
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de uitknop van je speelgoed niet vinden?
Krabbel je nu terug?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, dat word een beetje lastig. Ik krijg nl rond die tijd een nieuwe huisgenoot, dus dan is het huis weer vol.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben toch te oud voor tweety
goed ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat hij wel op een luchtbedje in de buitenlucht kan, want bij jullie in the UK is het doorgaans niet zo fris of nat
Pien is hier vanochtend nog geweest hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Jammer hè, dat jullie Armand Pien niet meer hebben maar het moeten rooien met de voorspellingen van Frank en Sabine
Ehm, nou, ik ken je niet eens. Ik weet niet eens hoe je echt heet. Dus, ja ik ben een beetje huiverig om jou dan bij mij thuis te laten slapen.quote:
OMG Wat ben jij vandaag dirty-mindedquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de uitknop van je speelgoed niet vinden?
die ligt toch niet bij jouw in je slaapkamerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, dat word een beetje lastig. Ik krijg nl rond die tijd een nieuwe huisgenoot, dus dan is het huis weer vol.
Het is bijna volle maan hequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
OMG Wat ben jij vandaag dirty-minded
![]()
![]()
Dat was Pien(met een getalletje erachter), niet die ouwe weerman van de BRTquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien is hier vanochtend nog geweest hoor!
wat denk je zelf als je naar mijn naam kijktquote:
Nee gelukkig niet zeg. Mn volgende huisgenoot is een vrouw. Die hoef ik niet hoor. Die mag mooi in d'r eigen slaapkamer slapen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ligt toch niet bij jouw in je slaapkamer
Dan trakteer je me maar een keer op een kop thee als je weer in Nederland bentquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, nou, ik ken je niet eens. Ik weet niet eens hoe je echt heet. Dus, ja ik ben een beetje huiverig om jou dan bij mij thuis te laten slapen.
Een weerman van de BRT? Dat klinkt als iemand die alleen maar kou voorspelt!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat was Pien(met een getalletje erachter), niet die ouwe weerman van de BRT
nope ik kijk meer de duitse zenders heb hier sateliet met iets van 3500 zendersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij kijken Eén want dat hebben we standaard op de kabel![]()
Ben je meer een VTM-kijker dan
O wow, en zo ineens zijn we weer terug op het onderwerp waar dit topic voor bedoeld is, thee, maar koffie is lekkerder.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan trakteer je me maar een keer op een kop thee als je weer in Nederland bent.
quote:
Maar hij bracht het altijd zoooooooo leuk, net een vriendelijk opaatjequote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een weerman van de BRT? Dat klinkt als iemand die alleen maar kou voorspelt!
en maar zappen omdat er niks op tv isquote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope ik kijk meer de duitse zenders heb hier sateliet met iets van 3500 zenders
ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg. Mn volgende huisgenoot is een vrouw. Die hoef ik niet hoor. Die mag mooi in d'r eigen slaapkamer slapen.
Daar waren wel wat vreemde kronkels voor nodig, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O wow, en zo ineens zijn we weer terug op het onderwerp waar dit topic voor bedoeld is, thee, maar koffie is lekkerder.
maar wel 2x zo oud als ik!quote:
Warme chocomel mag ook hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O wow, en zo ineens zijn we weer terug op het onderwerp waar dit topic voor bedoeld is, thee, maar koffie is lekkerder.
Voor 20ers is iemand van boven de 40 toch al gelijk bijna 50 ?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
leer jij ook maar eens op nieuw tellen
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
maar wel 2x zo oud als mij! IK
2009-1963=46, dus bijna 50quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
leer jij ook maar eens op nieuw tellen
Laat dat onze Dorien maar niet horen, dan geeft ze je nog gelijk ookquote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 20ers is iemand van boven de 40 toch al gelijk bijna 50 ?
Wie is Dorien?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Laat dat onze Dorien maar niet horen, dan geeft ze je nog gelijk ook
Mensen boven de 40 zijn toch al bejaard? Tenminste, das wat ik dacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 20ers is iemand van boven de 40 toch al gelijk bijna 50 ?
whehehequote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
en maar zappen omdat er niks op tv is
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 259 goldfinger1963
02. 127 indahnesia.com
03. 087 wel.o.k
04. 068 biekske2009
05. 067 DaMart
06. 043 --Tweety--
07. 036 marcb1974
08. 025 friemelaar
09. 024 Fha
10. 015 Symphonic
11. 009 Bengeltje
12. 008 Sjowhan
13. 007 _F.U.B.A.R_
14. 006 Dr_Flash
15. 006 john-frusciante
16. 006 MPG
17. 004 Muck
18. 003 Pien85
19. 002 Nijns
20. 001 Dionysiou
Reeks-statistieken!
Klopt niet helemaal, zoveel heb ik niet gepost want ik was maar heel even online.... toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben gisteren de meeste bussen slagroom van iemand anders afgelikt?.
[..]
op een oude fiets moet je het lerenquote:
* friemelaar Dipjequote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben gisteren de meeste bussen slagroom van iemand anders afgelikt?.
[..]
Je maakt pornofilms?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee, wel een iets waar we modellen voor inschakelen
over 4 jaar pasquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mensen boven de 40 zijn toch al bejaard? Tenminste, das wat ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |