dus eindelijk eten flesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vanavond geen operatie meer dus. Wel een prakkie spinazie met een gehaktbal
En heb je die jongen ook voorgesteld om hem samen met jou te kijken dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken omdat ik verwacht dat hij erg slecht is
Ja die is zeker goedDus ik heb hem maar even gekocht bij de leuke jongen van FRS
![]()
na 2 dagen niks eten valt dat zelfs nog lekker uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk nog het zieligst omdat je nu ziekenhuis voer moet eten![]()
Maar overmorgen krijg je wel post![]()
nee niet eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je die jongen ook voorgesteld om hem samen met jou te kijken dan?
Night at the museum 2 was ook best vermakelijk, trouwens.
ik weet nog wel een paar dingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een permanente morfinepomp en 4000 mg Paracetamol per dag houden de pijn redelijk in de hand ja![]()
Maar weet je HOE weinig je nog zelf kunt als je alleen maar op je rug kunt liggen??
latersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een beetje leuke verpleegsters?
quote:
quote:
zal hem ook eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je die jongen ook voorgesteld om hem samen met jou te kijken dan?
Night at the museum 2 was ook best vermakelijk, trouwens.
hier gelukkig nietquote:
dan kan je miss hem vragen om die mee te komen kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
nee niet eensBen er wel achter dat hij niet uit Deventer komt, want ik ging even vragen of hij wist of er nog iets boeiends was in de stad met oud en nieuw
![]()
Mss dat ik night at the museum toch maar een keer ga kijken dan
Die millimeter sneeuw lijkt alweer weg te smelten nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier gelukkig niet![]()
en hou het ook maar lekker daar
dan mag je het nog houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die millimeter sneeuw lijkt alweer weg te smelten nu.
heb hier al de hele dag regenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey GF hoe is het er mee?
Ik ben een beetje traag in reageren geloof ik. Heb vanmiddag best veel gedaan en ben nu aardig moe.
Ik ben rond het middaguur nog op de fiets naar Bloemendaal geweest. Was heerlijk in dat droge winterweer. Alleen jammer dat in het duin nog niet al het ijs was verdwenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hier al de hele dag regen![]()
dus mijn humeur is niet je van het![]()
dat maakt niet uit
Mijn humeur is wel goed vandaag! Khad visite vandaag en dat was gezellig!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hier al de hele dag regen![]()
dus mijn humeur is niet je van het![]()
dat maakt niet uit
Dus ik mag vaker langskomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mijn humeur is wel goed vandaag! Khad visite vandaag en dat was gezellig!
had je hier niet hoeven te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben rond het middaguur nog op de fiets naar Bloemendaal geweest. Was heerlijk in dat droge winterweer. Alleen jammer dat in het duin nog niet al het ijs was verdwenen.
Als je net zo gezellig was als vandaag, TUURLIJK. Kom je me tijdens mn laatste stageweken in Engeland ook opzoeken dan?quote:
Ik stond op met zonneschijn aan de andere kant van het raam!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je hier niet hoeven te doen![]()
er ligt her en der nog wat sneeuw/ijs resten maar voor de rest is het net herfst
Wanneer is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als je net zo gezellig was als vandaag, TUURLIJK. Kom je me tijdens mn laatste stageweken in Engeland ook opzoeken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |