Nog veel pijn? Of ondertussen stoned van de morfine?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net gehoord dat om 18:30 de beslissing valt of het vandaag nog wordt.

marcquote:

ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net gehoord dat om 18:30 de beslissing valt of het vandaag nog wordt.

foto's ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn nieuwe Zwitserse rangeerloc heeft zijn eerste meters gemaakt.

Ah je hebt hemquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn nieuwe Zwitserse rangeerloc heeft zijn eerste meters gemaakt.

binnen het jaar geleverdquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, lekkere korte levertijd ook... had hem in februari dit jaar al besteld.

het zal wel iets heel bijzonders zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn, een echte loc heb je zowat sneller...

Mja, in januari kondigden ze alvast aan dat hij eind dit jaar zou worden uitgebrachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn, een echte loc heb je zowat sneller...
 .
.

later Symquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik word door mijn kids weer achter de computer vandaan getreiterd.
Tot later

dus je hebt hem besteld terwijl je nog niet wist hoe hij eruit zou zien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, in januari kondigden ze alvast aan dat hij eind dit jaar zou worden uitgebracht.

Jawel, Roco had destijds al een foto op de eigen site gezet, alleen duurt het soms even voordat een model in productie wordt genomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je hebt hem besteld terwijl je nog niet wist hoe hij eruit zou zien.
 .
.

En anders was het toch gewoon leuk verassingquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, Roco had destijds al een foto op de eigen site gezet, alleen duurt het soms even voordat een model in productie wordt genomen.

netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
En hier een plaatje van de nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]

heeft dan wel wat langer geduurd dan evenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, Roco had destijds al een foto op de eigen site gezet, alleen duurt het soms even voordat een model in productie wordt genomen.

Begin van het jaar was deze levertermijn al bekend hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft dan wel wat langer geduurd dan even
 .
.

dan is het netjes op tijd geleverdquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin van het jaar was deze levertermijn al bekend hoor.

koffie had ik wel voor je gedaan maar geen theequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Fha het volgende:
Wie wil er thee voor mij zetten? Ik ben moe-ug

Wil je me dood hebben ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie had ik wel voor je gedaan maar geen thee

quote:

Maak dan thee voor mequote:

Nijnsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Nijns het volgende:
DaMart nog gefeliciteerd met je vierde plaats! *hangt medaille om en feliciteert*

Ik zet wel wat extra water op voor je. Ik ga zo toch thee maken voor mezelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Fha het volgende:
Wie wil er thee voor mij zetten? Ik ben moe-ug
 .
. Dank jequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Nijns het volgende:
DaMart nog gefeliciteerd met je vierde plaats! *hangt medaille om en feliciteert*
 .
.

je bent alleen maar moequote:

Lekker, dankquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet wel wat extra water op voor je. Ik ga zo toch thee maken voor mezelf.

Reden genoeg tochquote:

Wauwquote:
 dankjewel!
 dankjewel!  

om koffie te nemenquote:
 daar wordt je weer wakker van
 daar wordt je weer wakker van   

nicequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om koffie te nemen daar wordt je weer wakker van
 Daar krijg ik alleen maar gigantische maagkrampen van.
 Daar krijg ik alleen maar gigantische maagkrampen van.

en daar is de thee weer goed voorquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]Daar krijg ik alleen maar gigantische maagkrampen van.

Twee boeken. Een leesboek en een boek met schrijftipsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:20 schreef Nijns het volgende:
GFje, DaMart
@ DaMart: wat is de prijs eigenlijk?
 .
.

De stroomafnemer kan (met veel moeite) omhoog. Naar beneden waag ik me niet aan, want dat is ook een soort hogere wiskunde. En hij zou kunnen werken, als ik de bovenleiding er niet bij hoefde te denkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nice
Met werkende stroomafnemer?
 .
.

Mooi treintjequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
 .
. .
.

dat zou iets voor mij zijn, zo'n ding onherstelbaar slopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De stroomafnemer kan (met veel moeite) omhoog. Naar beneden waag ik me niet aan, want dat is ook een soort hogere wiskunde. En hij zou kunnen werken, als ik de bovenleiding er niet bij hoefde te denken.

Thee voer ik alleen aan mijn kaapse viooltjes...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar is de thee weer goed voor

Ja, als ik nog eens een nieuwe baan maak, dan wil ik daar wel meer werk van maken. Dus met bovenleiding en seinpalen. Maar nu is de baan eigenlijk ook te klein om met seinen te werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou iets voor mij zijn, zo'n ding onherstelbaar slopen.
Het is overigens een bereklus bovenleiding bij een modelbaan, maar het is wel supergaaf

ik aan mijn klantenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Thee voer ik alleen aan mijn kaapse viooltjes...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |