Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
was ook jouw ideequote:
nootjes, lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef friemelaar het volgende:
Dan zorg ik voor de muzikale noot [ afbeelding ]
ik regel tenminste het nieuwe topic en de OP in 1 minuutquote:
ik hoef geen muziek tijdens het batsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef friemelaar het volgende:
Dan zorg ik voor de muzikale noot [ afbeelding ]
een nieuwe topic ja, de op stand pas na 15:53quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik regel tenminste het nieuwe topic en de OP in 1 minuut
quote:
2 minuten, is dat ook aangepast of alleen het aanmelden?quote:
je hebt toch ook een dj in je zaak?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoef geen muziek tijdens het batsen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok het is tijd voor operatie stofwolk
download van biekske even stoppenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Het internet is niet te hachelen vandaag hier.
Traag, traaaaager, traaaaaaaaaaaaaaagst
hangt er helemaal vanafquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoef geen muziek tijdens het batsen
niet helemaal, hier is de koffie inmiddels vervangen door bier.quote:
toen stond die er alquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een nieuwe topic ja, de op stand pas na 15:53![]()
alle 2quote:[..]
[..]
2 minuten, is dat ook aangepast of alleen het aanmelden?
niet op die bootquote:[..]
je hebt toch ook een dj in je zaak?
quote:[..]
ja
ik mag weer naar huis
Die is gewoon thuis hoor ...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
download van biekske even stoppen
wokquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
Dames, Heren, collega's, vrienden, familie, vage kennissen, en andere
Do svidaniya
fijn zo op vakantie internettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Het internet is niet te hachelen vandaag hier.
Traag, traaaaager, traaaaaaaaaaaaaaagst
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Internet op vakantie [ afbeelding ] no way
Veel anders is hier niet te doen helaas.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
echt welquote:
idem hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel anders is hier niet te doen helaas.
We are in the middle of nowhere
Overigens als ik gewoon op vakantie ben voor mij ook geen internet en tv hoor...
Dit is meer familiebezoek ipv vakantie
Internet in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
quote:
Dat wel jaquote:
Goed, het angeveer 37 keer hetzelfde lijstje vragen beantwoord, En ik slaap veel. straks ook nog schaatsen kijken op dit multimediamonsterquote:
en al iets gehoord wanneer je onder het mes gaat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed, het angeveer 37 keer hetzelfde lijstje vragen beantwoord, En ik slaap veel. straks ook nog schaatsen kijken op dit multimediamonster
en thee en bierquote:
dr. Philquote:
je moet ook niet op hem letten, maar op de mensen die bij hem komenquote:
ik erger me teveel aan die gast dus kijk het nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
je moet ook niet op hem letten, maar op de mensen die bij hem komen![]()
Ik krijg hem niet eens echt mee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik erger me teveel aan die gast dus kijk het niet
nic kijkt het wel altijd
whehehequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet eens echt mee eigenlijkBen erg goed in selectief luisteren
Selectief gehoor gestoord dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet eens echt mee eigenlijkBen erg goed in selectief luisteren
net gehoord dat om 18:30 de beslissing valt of het vandaag nog wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en al iets gehoord wanneer je onder het mes gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |