Op zich vind ik het lichteffect met die lange sluitertijd dan wel weer een leuk contract met de witte sneeuwquote:
zolang ik het niet vanuit me eigen raam zie maakt het me niet uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry GF, nu hield ik het niet voor mezelf, maar mocht jij er ook naar kijken.
het lijkt iig wel alsof die auto keihard gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich vind ik het lichteffect met die lange sluitertijd dan wel weer een leuk contract met de witte sneeuw.
Daaromquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het lijkt iig wel alsof die auto keihard gaat
Haha, wat jij zegt. Maar ehm, wat gaat er nou allemaal gebeuren op die beruchte verjaardag?quote:
Dan stop ik met een twintiger te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt. Maar ehm, wat gaat er nou allemaal gebeuren op die beruchte verjaardag?
overdag is DM werken en s'avonds komt zijn familie op visite.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt. Maar ehm, wat gaat er nou allemaal gebeuren op die beruchte verjaardag?
je wordt een ouwe lulquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan stop ik met een twintiger te zijn.
Dan weet jij meer dan ik!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overdag is DM werken en s'avonds komt zijn familie op visite.
of jij moet natuurlijk met een leuk voorstel
quote:
EHM..........quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overdag is DM werken en s'avonds komt zijn familie op visite.
of jij moet natuurlijk met een leuk voorstel komen
ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
EHM..........
...................Nou........
........................................we zouden
.............................................................iets
....................................................................leuks kunnen gaan doen.........
Oe, wat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
EHM..........
...................Nou........
........................................we zouden
.............................................................iets
....................................................................leuks kunnen gaan doen.........
alleen als je geen idee hebt voor DM zijn verjaardagquote:
Neehoor, we zijn dingen aan het bedenken voor DM zn verjaardag.quote:
Pietje heeft met de hand op z'n hart belooft dat het in 't zuiden (nog) niet gaat sneeuwenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang ik het niet vanuit me eigen raam zie maakt het me niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Dat had ik toch al gedaan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm geen idee, bedenk zelf eens wat leuks?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neehoor, we zijn dingen aan het bedenken voor DM zn verjaardag.
Een van de suggesties was dat ik uit een taart spring en dat DM dan slagroom van mij af gaat likken.
Misschien iets zonder Slagroom? Dr zit nl meestal soja in, en daar ben ik nou net allergisch voor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gedaan?.
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |