daar heb ik ook familie wonenquote:
over uit de taart springen of over het slagroom aflikkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En heeft Tweety hier nog wat over te zeggen?
er zijn er meer die je verjaardag verkeerd hebbenquote:
Leuk. Assen is opzich best wel leuk om te wonen, maar qua uitgaan is Groningen stukken beter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik ook familie wonen
Mag ik daar later op terugkomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over uit de taart springen of over het slagroom aflikken
Wie dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn er meer die je verjaardag verkeerd hebben
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Leuk. Assen is opzich best wel leuk om te wonen, maar qua uitgaan is Groningen stukken beter.
Voor of nadat je uit de taart bent gesprongen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mag ik daar later op terugkomen?
Ik ben er volgens mij wel eens doorheen gereden toen we op vakantie waren in Gasselternijveen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
ben er een paar keer op visite geweest maar ben er nooit wezen stappen
Ehm, nou, ben jij op je verjaardag in Engeland dan? En zoja, Waar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor of nadat je uit de taart bent gesprongen?.
Ik kan hem met voor jou ook wel een maandje later vieren hoor! Dan ben ik vlakbij de hoofdstad van Noord Holland.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, nou, ben jij op je verjaardag in Engeland dan? En zoja, Waar?
om te vertellen wat je het leukste vondquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mag ik daar later op terugkomen?
weet ik veelquote:
Drente ligt aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hem met voor jou ook wel een maandje later vieren hoor! Dan ben ik vlakbij de hoofdstad van Noord Holland.
Antwoord:quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om te vertellen wat je het leukste vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Spuit 11!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Drente ligt aan de andere kant van het land
quote:
[..]
Antwoord:HAHA Misschien kan ik een aantal medefokkers optrommelen voor mentale steun. Ik weet van 2 waar ze wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
Ja, die steun zal ik dan inderdaad hard nodig hebben, als jij doet wat in die spoiler staatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
HAHA Misschien kan ik een aantal medefokkers optrommelen voor mentale steun. Ik weet van 2 waar ze wonen.
*proestquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die steun zal ik dan inderdaad hard nodig hebben, als jij doet wat in die spoiler staat.
[..]
Ik bedoelde het ook niet letterlijk.
Sorry GF, nu hield ik het niet voor mezelf, maar mocht jij er ook naar kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Zo ziet het er buiten nu uit hier, trouwens:
[ afbeelding ]
En het is niet alleen sneeuw, maar ook hagel.
ziet er niet fijn uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Zo ziet het er buiten nu uit hier, trouwens:
[ afbeelding ]
En het is niet alleen sneeuw, maar ook hagel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |