Wat voor merk modelbaan heb je? In mijn oude buurt (vroegah) had ik een buurman die alles via de pc regelde, was erg gaaf om te zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als ik nog eens een nieuwe baan maak, dan wil ik daar wel meer werk van maken. Dus met bovenleiding en seinpalen. Maar nu is de baan eigenlijk ook te klein om met seinen te werken.
ik hoor hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
* Fha is lekker hard aan het meekrijsen met de Foo Fighters
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
* Fha is lekker hard aan het meekrijsen met de Foo Fighters
Al mijn locomotieven zijn van Roco. Alleen mijn oudste loc is van Lima, maar die rijdt al jaren niet meer... mijn poging tot reparatie heeft jaren geleden meer kwaad dan goed gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat voor merk modelbaan heb je? In mijn oude buurt (vroegah) had ik een buurman die alles via de pc regelde, was erg gaaf om te zien. Was geloof ik märklin..
Graag gedaanquote:
quote:
Smakelijk Flesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vanavond geen operatie meer dus. Wel een prakkie spinazie met een gehaktbal
Die lijkt me zoooo slechtquote:
Ik vind je eigenlijk nog het zieligst omdat je nu ziekenhuis voer moet etenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vanavond geen operatie meer dus. Wel een prakkie spinazie met een gehaktbal
Deel 1 vond ik ook wel leuk op tv van de week.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Die lijkt me zoooo slecht
Ik ga vanavond The virgin Suicides kijken
Ik heb niet gekeken omdat ik verwacht dat hij erg slecht isquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 1 vond ik ook wel leuk op tv van de week.
En The Virgin Suicides is erg goed.
Een permanente morfinepomp en 4000 mg Paracetamol per dag houden de pijn redelijk in de hand jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef friemelaar het volgende:
Das overigens wel shit zeg, moeten wachten tot morgen.
Valt het wel te doen vwb de pijn
Nog een beetje leuke verpleegsters?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een permanente morfinepomp en 4000 mg Paracetamol per dag houden de pijn redelijk in de hand ja![]()
Maar weet je HOE weinig je nog zelf kunt als je alleen maar op je rug kunt liggen??
Daarom is bovenop ook leukerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weet je HOE weinig je nog zelf kunt als je alleen maar op je rug kunt liggen??
Dat is nog smullen ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |