Mooi, al ben ik meer van Careless Whisperquote:
Toch is het stiekem een geniaal liedje. Een non-eurodance groep die het perfecte eurodance liedje maakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:18 schreef peaceman het volgende:
Ietwat verlaat door onverwacht bezoek:
- 754 Killers : Human![]()
mja, ik wil gewoon Mieke Telkamp op m'n crematiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Karina het volgende:
Andrea Bocelli : Con te partiro, rotnummer, heb ik al zeker twee keer op een begrafenis gehoord.
Tja ik vind het verre van geniaal, maar dat terzijde. Het is ook nog eens van 2009 en dus hoort het mijn inziens (nog) niet in de top 2000.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Toch is het stiekem een geniaal liedje. Een non-eurodance groep die het perfecte eurodance liedje maakt.
Heavy metal groepen staan ook vaak hoog in de lijstjes met het enige rustige liedje dat ze maken...
Het hoort ook niet thuis in de top 2000, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:32 schreef peaceman het volgende:
Tja ik vind het verre van geniaal, maar dat terzijde. Het is ook nog eens van 2009 en dus hoort het mijn inziens (nog) niet in de top 2000.
Of Somebody told me, maar dat past gewoon niet bij de muziek van Radio 2.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:36 schreef Keano het volgende:
Human, had liever het oudere Mr Brightside gehad, maar dit gaat er ook goed in.
quote:
quote:He doesn't dig poetry. He's so unhip that
When you say Dylan, he thinks you're talking about Dylan Thomas,
Whoever he was.
The man ain't got no culture,
But it's alright, ma,
Everybody must get stoned.
Donequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:49 schreef peaceman het volgende:
Cafca los jij even het raadsel in Trivia op..
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:10 schreef ScottTracy het volgende:
Oh God, ik heb dit nummer nog op single gekocht destijds...![]()
![]()
Ik was nog jong...quote:
Wat is jouw schaamplaat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als je jong bent koop je een singletje van Andre van Duin, niet zoiets
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Staat dit niet in de Top 5 van crematies?
Je zou er door dit nummer spontaan één voor jezelf aanvragen...
En nu weer muziek.... net maar even afgestoft en gestofzuigd... is dat ook weer klaar.quote:
Simpel, doch doeltreffendquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef ScottTracy het volgende:
Eén van mijn favoriete Stones-nummers dit
Voor mij hoeft het niet per se, al zal ik ze soms wel lezen als ze d'r staanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan songteksten??
Ging dit over Celine Dion?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:10 schreef ScottTracy het volgende:
Oh God, ik heb dit nummer nog op single gekocht destijds...![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Ruud het volgende:
Kut, net goede nummers van Stones en Crowded House gemist
Toen ik 8 was was ik fan van Roy Orbison. Die ging toen dood, dus ja dan word ik fanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
JaMaar hey, ik was toen 8 ofzo, dan vind je dat mooi... toch?
Heb je de verzamel-CD 'Alle 13 dood' al?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Toen ik 8 was was ik fan van Roy Orbison. Die ging toen dood, dus ja dan word ik fan
Dat meende ik ook al te horen, maar was ff de kamer uit, dus wist het niet zekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef Norrage het volgende:
kapten ze Prince nou af?????? Bah..
Dat heeft TwenteTwan nu een beetje met Michael Jackson. Twan kijkt uit naar donderdag, tussen 9 en 10 uur wordt zijn favoriet gedraaid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Toen ik 8 was was ik fan van Roy Orbison. Die ging toen dood, dus ja dan word ik fan
When you gaze at your bald head and wish you had hair...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch wel een mooi nummer van Elvis hoor
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan kijkt uit naar donderdag, tussen 9 en 10 uur wordt zijn favoriet gedraaid.
Hij heeft smaak!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft TwenteTwan nu een beetje met Michael Jackson. Twan kijkt uit naar donderdag, tussen 9 en 10 uur wordt zijn favoriet gedraaid.
ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Oh en dan 's ochtends? Ja die's ook goed natuurlijkquote:
Ja 's ochtends... 's avonds ligt hij te slapen, denk ik. En is hij bij zn vader.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oh en dan 's ochtends? Ja die's ook goed natuurlijk
Ach, hij koopt tenminste geen singles van Celine Dion, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
hij is nu musical van Zandkasteel aan het kijken boven
![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij heeft wel cd's van Nick & Simon... dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, hij koopt tenminste geen singles van Celine Dion, toch?
Ik durf best te bekennen dat ik vind dat die jongens mooi kunnen zingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel cd's van Nick & Simon... dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg.
Lucky youquote:
Ja ik denk dat ze nog beter kunnen scoren als ze andere liedjes zingen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf best te bekennen dat ik vind dat die jongens mooi kunnen zingen
Alleen die liedjes he
Ik heb ze bij De Beste Zangers Van Nederland bezig gezien en, petje af hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze nog beter kunnen scoren als ze andere liedjes zingen...
Ik heb ze toen een stukje gezien. Was inderdaad goed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze bij De Beste Zangers Van Nederland bezig gezien en, petje af hoor
Luister jij een andere lijstquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef Adelante het volgende:
Jamiroquai
Deze had op mijn lijstje kunnen staan
Wij ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het idee dat ie niet op Radio 2 staat hier
Strike 'zequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
De musical is afgelopen en TwenteTwan is weer beneden wil graag weer even posten. Ik ga maar even strijken en ondertussen luisteren.![]()
Ik ga eens kijken wat ik luister, ik doe het altijd via de decoder van de tv, maar ben te lui om de tv aan te zetten (dis op de gok klik ik twee keer links, een keer naar onder en dan enter en dan 2 enter)quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het idee dat ie niet op Radio 2 staat hier
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef MadMaster het volgende:
En voor de zoveelste keer:
[ afbeelding ]
Ook nog maar net... en ik kom net uit mijn bedje rollenquote:
Dan ben je vast uitgeslapen en kun je er de komende nacht weer werk van makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook nog maar net... en ik kom net uit mijn bedje rollen
Kort liedjequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:35 schreef TwenteTwan het volgende:
Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I travel the world
And the seven seas--
Everybody's looking for something.
Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused.
(Hold your head up--Keep your head up--MOVIN' ON)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je vast uitgeslapen en kun je er de komende nacht weer werk van maken
Ik ken ze, gelukkig, allebei nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Adelante het volgende:
Deze ken ik alleen in de Jan Smit en Paul de Leeuw uitvoering
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef TwenteTwan het volgende:
Perhaps love is like a resting place, a shelter from the storm
It exists to give you comfort, it is there to keep you warm
And in those times of trouble when you are most alone
The memory of love will bring you home
Perhaps love is like a window, perhaps an open door
It invites you to come closer, it wants to show you more
And even if you lose yourself and don't know what to do
The memory of love will see you through
Oh love to some is like a cloud, to some as strong as steel
For some a way of living, for some a way to feel
And some say love is holding on and some say letting go
And some say love is everything, and some say they don't know
Perhaps love is like the ocean, full of conflict, full of pain
Like a fire when it's cold outside, thunder when it rains
If i should live forever, and all my dreams come true
My memories of love will be of you
Some say love is holding on and some say letting go
And some say love is everything and some say they don't know
Perhaps love is like the ocean, full of conflict, full of pain
Like a fire when it's cold outside, thunder when it rains
If i should live forever, and all my dreams come true
My memories of love will be of you
27 geloof ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel MJ nummers staan er eigenlijk in?
ik ga zo lekker naar de saunaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt niets met strijken, Lennon is ook wakker, Peace onder de douche... zo Lennon een boterham en aankleden. We gaan vanmiddag vuurwerk kopen.
Oh, goed plan, zal wel rustig zijn nu iedereen zo druk is met van alles en nietsquote:
En terecht. Had al veel eerder zo moeten zijn.quote:
Correctquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah thnx, en de hoogste notering is ook 27 volgens mij.
Voor een artiest van zijn formaat (figuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En terecht. Had al veel eerder zo moeten zijn.
Vast wel, want ik ga iedere week zeker 1 keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker, ben je vorig jaar ook geweest of niet?
Daar valt niets van te zeggen, volgens mij was het 2 jaar geleden in de kerstvakantie de drukte periode ooit daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, goed plan, zal wel rustig zijn nu iedereen zo druk is met van alles en niets
Van hetzelfde album als het overschatte Bohemian Rhapsody. Dit is écht een mooi nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef Adelante het volgende:
Ik ken deze niet.
Zow hee, wat een luxe... ja dan was je toen ook geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel, want ik ga iedere week zeker 1 keer
Op de laatste 2 na een mooi uurtjequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een heerlijk uurtje komt eraan![]()
![]()
Ohja, inderdaad, dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Op de laatste 2 na een mooi uurtje
Rick en Kate?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kijk uit naar twee van de beste zangeressen ooit achter elkaar
Luxe? Het is wel lekker jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow hee, wat een luxe... ja dan was je toen ook geweest.
ik wou die grap ook maken maar vond hem eigenlijk te slechtquote:
Freddie Mercury en Dinand natuurlijkquote:
ja, was ie ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wou die grap ook maken maar vond hem eigenlijk te slecht
iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kut, gerickroll'd door radio 2.
Michiel Veenstra kan er ook over meepraten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Valt me mee dat dit nummer niet veel hoger staat.
Dit is met afstand het meest afgespeelde nummer op youtube de afgelopen jaren.
Nou, eigenlijk zijn zij gerickrolledquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die deden toch ook Jason Donovan? OOk zo'n dwaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
dit is muziekgeschiedenis, Stock, Aitken & Waterman
Maar da's meer dan eens niet vrijwilligquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Valt me mee dat dit nummer niet veel hoger staat.
Dit is met afstand het meest afgespeelde nummer op youtube de afgelopen jaren.
En Mel & Kimquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Die deden toch ook Jason Donovan? OOk zo'n dwaas
Juist daarom verdiende het die smilie. En ik kon er echt niets zinnigs aan toevoegen, maar ik moest het gewoon kwijtquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan mijn post?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Juist daarom verdiende het die smilie. En ik kon er echt niets zinnigs aan toevoegen, maar ik moest het gewoon kwijt
Misschien een running gag op het Internet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef djenneke het volgende:
Wie stemt hier nou toch op? Dit gaat mijn verstand gewoon echt te boven denk ik. Er moet een diepere laag in dit nummer zitten, dat ik gewoon nooit heb ontdekt... ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat er al op te wachtenquote:
De top2000 is geen internetprogrammaquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een running gag op het Internet?
Laatste minuut ja... theezakje, theezakje...quote:
En nog meerquote:
Koetje be loved?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:17 schreef djenneke het volgende:
Toen ik nog een heeel klein Djenneke was, dacht ik dat Bob over een koetje zong![]()
Ik dacht kutje biquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:17 schreef djenneke het volgende:
Toen ik nog een heeel klein Djenneke was, dacht ik dat Bob over een koetje zong![]()
Ja, tijd om te pissen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
De top2000 is geen internetprogramma
Ik mag dan 30+ zijn, ik ben nog niet begraven onder een steen. Maar dan nog vind ik het geen reden om Rick in de top2000 te plaatsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je moet wel bekend zijn met het fenomeen Rickroll.
"Haar grootste hit in Nederland, "Ain't got no - I got life", werd in 1998 opnieuw uitgebracht, nadat het gebruikt werd in een reclame voor Amev-verzekeringen."quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Homdeck het volgende:
Werd een aantal jaren geleden ook weer een hit geloof ik, door een reclame. toch?
Ow zo lang geleden alweerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
"Haar grootste hit in Nederland, "Ain't got no - I got life", werd in 1998 opnieuw uitgebracht, nadat het gebruikt werd in een reclame voor Amev-verzekeringen."
Je wordt oudquote:
Zo voel ik me ookquote:
Wat nog hartstikke jong is natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo voel ik me ookMaar ben nog steeds geen 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |