Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Ruud het volgende:
Kut, net goede nummers van Stones en Crowded House gemist
Toen ik 8 was was ik fan van Roy Orbison. Die ging toen dood, dus ja dan word ik fanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
JaMaar hey, ik was toen 8 ofzo, dan vind je dat mooi... toch?
Heb je de verzamel-CD 'Alle 13 dood' al?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Toen ik 8 was was ik fan van Roy Orbison. Die ging toen dood, dus ja dan word ik fan
Dat meende ik ook al te horen, maar was ff de kamer uit, dus wist het niet zekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef Norrage het volgende:
kapten ze Prince nou af?????? Bah..
Dat heeft TwenteTwan nu een beetje met Michael Jackson. Twan kijkt uit naar donderdag, tussen 9 en 10 uur wordt zijn favoriet gedraaid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Toen ik 8 was was ik fan van Roy Orbison. Die ging toen dood, dus ja dan word ik fan
When you gaze at your bald head and wish you had hair...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch wel een mooi nummer van Elvis hoor
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan kijkt uit naar donderdag, tussen 9 en 10 uur wordt zijn favoriet gedraaid.
Hij heeft smaak!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft TwenteTwan nu een beetje met Michael Jackson. Twan kijkt uit naar donderdag, tussen 9 en 10 uur wordt zijn favoriet gedraaid.
ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Oh en dan 's ochtends? Ja die's ook goed natuurlijkquote:
Ja 's ochtends... 's avonds ligt hij te slapen, denk ik. En is hij bij zn vader.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oh en dan 's ochtends? Ja die's ook goed natuurlijk
Ach, hij koopt tenminste geen singles van Celine Dion, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
hij is nu musical van Zandkasteel aan het kijken boven
![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij heeft wel cd's van Nick & Simon... dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, hij koopt tenminste geen singles van Celine Dion, toch?
Ik durf best te bekennen dat ik vind dat die jongens mooi kunnen zingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel cd's van Nick & Simon... dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg.
Lucky youquote:
Ja ik denk dat ze nog beter kunnen scoren als ze andere liedjes zingen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf best te bekennen dat ik vind dat die jongens mooi kunnen zingen
Alleen die liedjes he
Ik heb ze bij De Beste Zangers Van Nederland bezig gezien en, petje af hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze nog beter kunnen scoren als ze andere liedjes zingen...
Ik heb ze toen een stukje gezien. Was inderdaad goed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze bij De Beste Zangers Van Nederland bezig gezien en, petje af hoor
Luister jij een andere lijstquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef Adelante het volgende:
Jamiroquai
Deze had op mijn lijstje kunnen staan
Wij ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het idee dat ie niet op Radio 2 staat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |