Mooi, al ben ik meer van Careless Whisperquote:
Toch is het stiekem een geniaal liedje. Een non-eurodance groep die het perfecte eurodance liedje maakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:18 schreef peaceman het volgende:
Ietwat verlaat door onverwacht bezoek:
- 754 Killers : Human![]()
mja, ik wil gewoon Mieke Telkamp op m'n crematiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Karina het volgende:
Andrea Bocelli : Con te partiro, rotnummer, heb ik al zeker twee keer op een begrafenis gehoord.
Tja ik vind het verre van geniaal, maar dat terzijde. Het is ook nog eens van 2009 en dus hoort het mijn inziens (nog) niet in de top 2000.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Toch is het stiekem een geniaal liedje. Een non-eurodance groep die het perfecte eurodance liedje maakt.
Heavy metal groepen staan ook vaak hoog in de lijstjes met het enige rustige liedje dat ze maken...
Het hoort ook niet thuis in de top 2000, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:32 schreef peaceman het volgende:
Tja ik vind het verre van geniaal, maar dat terzijde. Het is ook nog eens van 2009 en dus hoort het mijn inziens (nog) niet in de top 2000.
Of Somebody told me, maar dat past gewoon niet bij de muziek van Radio 2.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:36 schreef Keano het volgende:
Human, had liever het oudere Mr Brightside gehad, maar dit gaat er ook goed in.
quote:
quote:He doesn't dig poetry. He's so unhip that
When you say Dylan, he thinks you're talking about Dylan Thomas,
Whoever he was.
The man ain't got no culture,
But it's alright, ma,
Everybody must get stoned.
Donequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:49 schreef peaceman het volgende:
Cafca los jij even het raadsel in Trivia op..
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:10 schreef ScottTracy het volgende:
Oh God, ik heb dit nummer nog op single gekocht destijds...![]()
![]()
Ik was nog jong...quote:
Wat is jouw schaamplaat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als je jong bent koop je een singletje van Andre van Duin, niet zoiets
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Staat dit niet in de Top 5 van crematies?
Je zou er door dit nummer spontaan één voor jezelf aanvragen...
En nu weer muziek.... net maar even afgestoft en gestofzuigd... is dat ook weer klaar.quote:
Simpel, doch doeltreffendquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef ScottTracy het volgende:
Eén van mijn favoriete Stones-nummers dit
Voor mij hoeft het niet per se, al zal ik ze soms wel lezen als ze d'r staanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan songteksten??
Ging dit over Celine Dion?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:10 schreef ScottTracy het volgende:
Oh God, ik heb dit nummer nog op single gekocht destijds...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |