Vast wel, want ik ga iedere week zeker 1 keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker, ben je vorig jaar ook geweest of niet?
Daar valt niets van te zeggen, volgens mij was het 2 jaar geleden in de kerstvakantie de drukte periode ooit daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, goed plan, zal wel rustig zijn nu iedereen zo druk is met van alles en niets
Van hetzelfde album als het overschatte Bohemian Rhapsody. Dit is écht een mooi nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef Adelante het volgende:
Ik ken deze niet.
Zow hee, wat een luxe... ja dan was je toen ook geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel, want ik ga iedere week zeker 1 keer
Op de laatste 2 na een mooi uurtjequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een heerlijk uurtje komt eraan![]()
![]()
Ohja, inderdaad, dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Op de laatste 2 na een mooi uurtje
Rick en Kate?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kijk uit naar twee van de beste zangeressen ooit achter elkaar
Luxe? Het is wel lekker jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow hee, wat een luxe... ja dan was je toen ook geweest.
ik wou die grap ook maken maar vond hem eigenlijk te slechtquote:
Freddie Mercury en Dinand natuurlijkquote:
ja, was ie ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wou die grap ook maken maar vond hem eigenlijk te slecht
iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kut, gerickroll'd door radio 2.
Michiel Veenstra kan er ook over meepraten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Valt me mee dat dit nummer niet veel hoger staat.
Dit is met afstand het meest afgespeelde nummer op youtube de afgelopen jaren.
Nou, eigenlijk zijn zij gerickrolledquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die deden toch ook Jason Donovan? OOk zo'n dwaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
dit is muziekgeschiedenis, Stock, Aitken & Waterman
Maar da's meer dan eens niet vrijwilligquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Valt me mee dat dit nummer niet veel hoger staat.
Dit is met afstand het meest afgespeelde nummer op youtube de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |