Het zijn moderne, dikke, glanzende deuren met wannabee antieke, eng groene (die kleur heeft 80% van het houtwerk ookquote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef LoudGirl het volgende:
tvp! zien! zien!
Ik vind de deuren best mooi
Dat hopen wij ookquote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef gateway het volgende:
leuk!! Hopelijk is alles optijd klaar voor de kleine komt!!
Selwerdquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
Welke buurt? In de buurt van het winkelcentrum?
We zijn blij met dat gatquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef R2R het volgende:
Die plintjes zijn tot daar aan toe, maar wat doet dat gat in de deur
Omdat we op zich nog vrij jong zijn, TARA nog studeert en we met ons inkomen niet het huis kunnen kopen wat we zouden willen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef TheFrankey het volgende:
maaareh, waarom huren? Na een tijdje in een flat en onderwijl 2 kinderen is misschien aankoop ook geen raar idee?
Jah dan is het allemaal wel een goed idee ja. Wel moedig hoor 2 kinderen als er nog gestudeerd word.quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef freecell het volgende:
Omdat we op zich nog vrij jong zijn, TARA nog studeert en we met ons inkomen niet het huis kunnen kopen wat we zouden willen.
Dan liever nog een jaartje of wat hier wonen en dan gaan kopen als TARA fulltime werkt
Dan is dat helemaal geen goed idee..quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef freecell het volgende:
Een van die ' kruipertjes' rent nu al hoor
Maar we willen het inderdaad erg sloopkogeltje-vriendelijk maken
That's a great questionquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuk huisje en leuk tuintje ook!
Maar wat is precies de gedachte achter die spleet in de schouw
Yay!quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef maok het volgende:
Succes met klussen (en ook een beetje aan mijzelf aangezien ik het er morgen ook een beetje mooier mag maken)
Vertel me wanneer dat gebeurdquote:[..]
Omdat we op zich nog vrij jong zijn, TARA nog studeert en we met ons inkomen niet het huis kunnen kopen wat we zouden willen.
Dan liever nog een jaartje of wat hier wonen en dan gaan kopen als TARA fulltime werkt
Nog niets over gehoord. De woningbouw gaat er vanuit dat we per 1 februari weg zijn uit ons flatjequote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Is jullie flatje al naar iemand anders toe dan?
Succes met klussen!!
Nog bedankt voor de verhuisdozen! De meesten zitten al volquote:
Kssst!quote:Op maandag 28 december 2009 23:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Gebeurt is met een T
Voor jou ook tijd om terug de schoolbanken in te gaan?
ik zag het ook net in de OP staan....quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef freecell het volgende:
We hebben een HR op zolder. En wat dat dingetje is, geen idee
Ik weet niet eens of het er nog aanzit of dat ze het meegenomen hebben
waarom niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:48 schreef Duderella het volgende:
Het zijn wel verschrikkelijke plinten inderdaad![]()
En het zou verder ook nooit een huis of buurt zijn waarvoor ik zou kiezen (zeker niet met kinderen) - maar ja, dat doet er niks toe..
Maar wel fideel dat de woningbouw jullie zo goed tegemoetkomtSuper is dat! Hopelijk is alles op tijd klaar.
Wij wilden niet naar Vinkhuizen, Lewenborg of Beijumquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:48 schreef Duderella het volgende:
Het zijn wel verschrikkelijke plinten inderdaad![]()
En het zou verder ook nooit een huis of buurt zijn waarvoor ik zou kiezen (zeker niet met kinderen) - maar ja, dat doet er niks toe..
Iemand in de buurt met zo'n oliekacheltje van zibro? Die zijn ideaal!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ik zie wel op tegen vandaag trouwens, het is hier buiten ijskoud, de CV werkt daar niet en de elektrische kacheltjes kunnen maar beperkt aan omdat de stoppen niet zoveel aankunnen.
Gelukkig komt mijn papa vandaag de meterkast ombouwen
Dit is een goed ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 08:36 schreef Leintjeuh het volgende:
En je schouw: ik zeg, stapel er (nep)houten blokken in en zet er waxine lichtjes met batterijtjes tussen! Is het veilig voor je kleintjes en kan je voor TARA en jou de illusie scheppen van haardvuur!![]()
Alle deuren met gaten en deuken worden door de woningbouw vervangen. Is al geregeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef HarryP het volgende:
TVP.
En ik zag op de foto een deuk in de deur zitten.
Je kunt bij de woningbouw vragen of ze de opdek deuren vervangen.
Oh, maar dat is leuk! (alleen zou ik geen losse blokjes in de haard leggen, die worden door het hele huis verspreid met kleine kinderenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef TheFrankey het volgende:
Schoonvader BV heeft voor ons ook een inzethaardje voor de schouw gemaakt. Losse blokjes aangebrand, rosstertje ervoor, zwart verven en dan flakkerlapmjes (kaarsjes) erin. Beetje woelen met de blokjes en dan heb je dit:
[ afbeelding ]
niet met een roostertje ervoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar dat is leuk! (alleen zou ik geen losse blokjes in de haard leggen, die worden door het hele huis verspreid met kleine kinderen)
Gohquote:
Nu je het zegtquote:
Nu maar hopen dat het mooi wordt voor 1 februariquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuke foto's!Die keuken is zowaar herkenbaar, daar heb ik 2 maanden in gezeten
Maar het wordt heel mooi, heus!
Ja hoor, beneden is alles gedaan. Boven is alles gezogen, en 3 slaapkamers afgenomen (alleen de overloop, babykamer en badkamer moeten nog)quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef maok het volgende:
En vandaag het huis een beetje stofvrij kunnen krijgen?
Moest ie nou alwéér stofzuigen, arm kindquote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stofzuigen
Zorg jij dattie stopt met huilen als hij de stofzuiger ziet en niet mag helpen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest ie nou alwéér stofzuigen, arm kind
Van Numatic zijn ook echte werkende stofzuigertjes op peuter\ kleuterformaat te krijgen, voor een euro of vijftien kun je samen stofzuigenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Zorg jij dattie stopt met huilen als hij de stofzuiger ziet en niet mag helpen?
Ow, das nog eens een idee voor hier!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef freecell het volgende:
De nieuwe leuningNog even verven en het is geniaal!
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook al? Maar hij pakt echt consequent die andere twee deuntjes zomaar spontaan. En dan zijn er nog 5 deuntjes die we dus nooit horen. Dat moet toch een reden hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef maok het volgende:
![]()
Ik zou dan eigenlijk verwachten dat dan juist telkens jullie eigen deuntje zou gaan.
Kan hij echt niet op een andere frequentie? Dat er ergens zo'n dingetje zit dat je met een munt oid kunt veranderen?
Ik ben een beetje uitgeputquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:11 schreef pessie het volgende:
Heej? Wanneer komt er een nieuwe update?
Morgen (vandaagquote:
Muurverf is toch op waterbasis en niet schadelijk? Verf op terpentinebasis lijkt me inderdaad niet zo gezond voor ons bollies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Morgen (vandaag) even niet, want we moeten eerst nog even wat boodschappen doen (behang uitzoeken ed) en het lijkt er op dat TARA ziek is, dus ik hoop dat hij daarmee mee kan, maar ik weet eht nog zo net niet (flinke koorts net)
Dus maandag
En Octo, jij mag met die rotverf net zo min schilderen als ik(al onze klussers komen licht stoned het huis uit zeilen, er zit nogal woest veel oplosmiddel in) theeleuten mag altijd
Die waren zonet al grotendeels weg en het ziet er goed uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:55 schreef pessie het volgende:
Maandag kijken naar het resultaat van gisterenHoop dat dan de dampen weg zijn...
Mja, maar er hoeft bijna niks meer gesaust te wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef octopussy het volgende:
Muurverf is toch op waterbasis en niet schadelijk? Verf op terpentinebasis lijkt me inderdaad niet zo gezond voor ons bollies.
Zaagjes?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef 2cv het volgende:
Woensdag it is ! Ik zal even mijn overall in m'n auto leggen dan. En zaagjes
Ik zal eens kijken wat ik nog in de kast heb liggen. Je kan ook wat voorzichtiger verven, dna heb je niet eens afplaktape nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef LoudGirl het volgende:
Meer en bredere afplaktape is ook een idee.
Wat dacht je van zagenquote:
Er liggen ook gewoon 2 brede rollen in het huis hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog in de kast heb liggen. Je kan ook wat voorzichtiger verven, dna heb je niet eens afplaktape nodig.
[..]
TARA ziekquote:
Ik zag het inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het wel meevallen met je bolheid? Hij/zij is goed gecamoufleerd in de lekkere warme grote flatteus gestreepte klustrui!
En verder: wat Bluezz vraagt.
dat vraagt natuurlijk om een duidelijkere fotoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA ziekMaar anders was hij vandaag toch aan het werk geweest, dus voor het klussen maakt het niet zoveel uit
[..]
Ik zag het inderdaadJe zou me eens moeten zien, ik ben een soort buik op pootjes die met behang bezig is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef maok het volgende:
Mooie behangetjes.
Maar eh, ik dacht dat niemand de babykamer mocht zien voor dat de baby er was
Mijn naam niet zien staan. Nee, sorry, auto kapoet en derhalve geen vervoer. Ben wel druk om het ding te repareren, maar deze week wordt het niets meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok, loudgirl, 2cv, nog tijd over morgen? We kunnen wel wat hulp gebruiken
hee, die muurkleur ken ik! Salon of azuur van vt wonen toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef freecell het volgende:
Woonkamer op een halve meter plakplint na (nèt te weinig gehaald) verder alles
Kozijnen geverfd, plinten geverfd, behang op de schouw, hoezee!
Verder is de gang ook bijna klaar en ligt de vloer van de kinderkamers er in
[ afbeelding ]
nope, willekeurig laten mengen bij de gammaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:35 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
hee, die muurkleur ken ik! Salon of azuur van vt wonen toch?
Knap!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef freecell het volgende:
Twee vrouwen, 1 schroevendraaier met bitjes, een heleboel losse schroefjes en planken en aan het einde 2 plankjes over![]()
We hadden géén idee hoe hij er uit kwam te zien en we hadden geen beschrijving.
Maar de kast staat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Knap!Maar als die hand links de kast nou niet tegenhoudt, stort ie dan in elkaar?
Dan staatie een beetje scheef, komt nog een hoekijzertje bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Knap!Maar als die hand links de kast nou niet tegenhoudt, stort ie dan in elkaar?
Oh wat mooi, helemaal mijn smaak ook, en ook dat behang in jullie slaapkamer en dat babybehangquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef freecell het volgende:
Woonkamer op een halve meter plakplint na (nèt te weinig gehaald) verder alles
Kozijnen geverfd, plinten geverfd, behang op de schouw, hoezee!
Verder is de gang ook bijna klaar en ligt de vloer van de kinderkamers er in
[ afbeelding ]
marktplaats, gratis af te halenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef maok het volgende:
Netjes, maar hoe komt het dat je geen idee had hoe de kast er uit zou komen te zien, niet in een winkel gekocht?
Marktplaats, gratis af te halenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef maok het volgende:
Netjes, maar hoe komt het dat je geen idee had hoe de kast er uit zou komen te zien, niet in een winkel gekocht?
Ach wat onhandig, sterkte ermee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef freecell het volgende:
Nou, nu zit ik thuis met een ziek kind, terwijl TARA aan het werk is. Gaat niet hard zo. En mijn schoonouders zijn daar nu wel bezig (anders zou ik daar met schoonpapa bezig zijn hummeltje hier zijn met oma, maar hij wil alleen mij![]()
)
Maar goed, vandaag komt er als het goed is een heleboel vloer inEn vanavond gaan we nog wel bezig.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef maok het volgende:
Vrijdag overdag wordt hem niet, maar 's avonds kan misschien wel, komt dat ook uit?
Als ik kom helpen heb je er waarschijnlijk gelijk nog een klushulp bijquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welBellen we over, ok?
Er komen ook wat mensen vanaf een uur of 4 helpen omdat ze dan vrij zijn
Ah, dan wordt dat raadsel ook opgelostquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:52 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik kom helpen heb je er waarschijnlijk gelijk nog een klushulp bij
Niet nuttigquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:52 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik kom helpen heb je er waarschijnlijk gelijk nog een klushulp bij
dat is snel!quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:58 schreef freecell het volgende:
Gisteren is er vinyl gelegd in de hal en de keuken door het vinylbedrijf en gisteravond hebben twee van mijn grote broers de trap en de overloop van tapijt voorzien. Nu ziet het er ineens uit als een echt huis
Zometeen nog even schoonmaken en dingen opruimen ed en dan kunnen we morgen over als het goed is
Jupsquote:
en een bed waar ie kan liggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef freecell het volgende:
Zols de dokter omschreef: 'kop vol snot' alleen dan zieliger. Hij is alweer van de AB af, kon er niet tegen, werd het niet bepaald beter van.
Oppas-oma's ed zou een idee zijn, ware het niet dat hij lichtelijk ontroostbaar is als hij mij niet zietEn een dagje uitstellen lijkt gezien zijn huidige staat niet echt goed te doen.
Dus... draagdoek mee morgen en DVD speler met Bumba daar zsm installeren
geen onbeveiligde wlan in de buurt of buren waar ze ff mee mogen internetten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:18 schreef maok het volgende:
Nee ze hebben gewoon nog geen internetaansluiting in het nieuwe huis. Maar ze kunnen wel tv kijken want de kabel is nog niet afgeloten (maar dat schijnt te lastig te zijn voor Essent om te doen dus die zal voorlopig wel blijven)
Als ze hier vandaag of morgen dus wel opduiken zitten ze dus vanuit een leeg oud huis te fok!en
Dat was al even bekeken en nee dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:34 schreef gateway het volgende:
geen onbeveiligde wlan in de buurt of buren waar ze ff mee mogen internetten?
Netjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer online!!Tevens weer telefoon. Het duurde even, maar we zijn er weer!
Jaquote:
Joepieeeequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef freecell het volgende:
Yay, we zijn er weer
Geef me even een kwartiertje oid voor de foto's, ze komen er aan
En bijna alles is klaarNog een beetje een puinhoopje her en der, de deuren verven is uitgesteld tot de zomer (bokjes/tuin) en we moeten onze weg nog een beetje vinden, maar het is nu wel een écht echt huis!
Gisteren een mega-bank in elkaar gezet, was best zwaar nog, hahaIs gelukt!
Juhquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef octopussy het volgende:
mission accomplished
![]()
Ben je opgelucht nu dat je helemaal over bent voordat de beeb er is?
Jaquote:
Ik zag 'm ook!quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:07 schreef beefcake het volgende:
Hee wat ziet het er leuk uit! En die bank is inderdaad mooi
Mag niet van TARAquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Asyniur het volgende:
Mooi! mooie kleuren ook!![]()
En waarom knap je de stoel niet op?
Stofje in de kleur van je huiskamer eromheen, likje verf...
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'enquote:
zilveren leuningquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'en
Whatever, er ging een koude rilling ove rmijn rug toen ze het zeiquote:
Er wordt ge-veto't tegen alles helaasquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'en
Een andere bekleding moet toch mogelijk zijn? Iets wat bij de bank past?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef freecell het volgende:
Er wordt ge-veto't tegen alles helaas
Meteen opvullen met ideetjes :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichtgeel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef simmu het volgende:
misschien stofferen in dezelfde kleur en stofsoort als de bank en dan kussentjes in een kleur of motiefje wat terugkomt in dat behang bij de schouw? (lichtgeel wellicht?). de kussentjes dan in bank & stoel bedoel ik. dan hoort het bij elkaar allemaal
ik roep maar wat hoor
Teveel roze of blauw op de foto?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
Babykamer net vanavond helemaal ingepaktFoto's volgen voorlopig niet
Nou, die stoel was anders best hipquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Even voor de duidelijkheid qua stoelvoorbeeld, dat is niet MIJN stoel, het is een VOORBEELD
Ik ben benieuwd naar de babykamer
Het halve huis is al groen en ik houd niet van geelquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Teveel roze of blauw op de foto?Gewoon groen of geel kiezen in het vervolg
Ik heb de babykamer al gezien...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Even voor de duidelijkheid qua stoelvoorbeeld, dat is niet MIJN stoel, het is een VOORBEELD
Ik ben benieuwd naar de babykamer
op de foto een pagina terug lijken de binnenblaadjes van de bloemetjes van het behang geelquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Lichtgeel?Hoe zie jij de schouw? (de kleuren van de schouw zijn bruin, groen, lichtblauw en zilver
)
Mooie stoel BluezzIk kan zelf ook wel bekleden trouwens
En de schouw schilderen we voorlopig niet. Bij nader inzien is het rookkanaal toch nog open en er kan dus ooit een kachel oid voor
Babykamer net vanavond helemaal ingepaktFoto's volgen voorlopig niet
Mn ouders hebben een houtkachel waar bovenin een pizza gebakken kan wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:41 schreef simmu het volgende:
[..]
op de foto een pagina terug lijken de binnenblaadjes van de bloemetjes van het behang geel![]()
maar gaafgaaf! kan je wellicht ooit zo'n houtkacheltje doen! die zijn gaaf en best makkelijk in het onderhoud
Dumpzaakquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:30 schreef Mieke83 het volgende:
Wat een leuk schaapjes behang, waar hebben jullie dat vandaan?
Ja, het is echt zo leuk inderdaadquote:
Geen idee. Ze hadden die met schaapjes ook nog in geel en in roze en met minder dingetjes er op. Maar of ze het nu nog hebben weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef Mieke83 het volgende:
Weet je ook of ze nog van dat behang met schaapjes hebben of hadden jullie het laatste? Ik heb het er wel voor over om even van Assen naar Groningen te rijden. Ik had ergens anders ook behang met schaapjes gezien, maar deze is veel leuker.
Ik lees hier toch zomaar een hint inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hadden die met schaapjes ook nog in geel en in roze en met minder dingetjes er op. Maar of ze het nu nog hebben weet ik niet.
Was bij de korenbeurs trouwens
Hint? Welneequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik lees hier toch zomaar een hint in![]()
Mooi geworden Free! Echt heel. en ik zou die mooie stoel niet schilderen, alleen bekleden.ik ben geloof ik de enige die het een mooie stoel vind hè.
En nu maar hopen dat ze zich niet verkeken hebben op echoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:29 schreef freecell het volgende:
De reden dat we nu geen foto's meer laten zien is de aankleding van de kamer, die is wel redelijk sekse-specifiekMaar of het nu een jongetje of een meisje is, de gordijnen en de muur zouden zo zijn zoals ze nu zijn
Ja, en hoequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
Rolt Leander nou voorbij op die foto waar de box op staat? Zo die voetjes in de hoek van de foto
Ik zou echt drie weken lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze zich niet verkeken hebben op echo
Ik vind het altijd heel grappig als men zich wel verkijkt en iets anders krijgt dan verwacht. Ik heb gehoord dat dat het geval was bij onze Centraal Azië gangers
Ik had ook zoiets begrepen inderdaad, wist niet meer bij wiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze zich niet verkeken hebben op echo
Ik vind het altijd heel grappig als men zich wel verkijkt en iets anders krijgt dan verwacht. Ik heb gehoord dat dat het geval was bij onze Centraal Azië gangers
Ik had begrepen van de moeder van de Centraal-Azië gangers dat ze het niet wilden weten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Kleiduifquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef Kleiduif het volgende:
Je hebt een hele mooie stoel tara.
niets van al die vrouwen aantrekken
Ik heb nog nooit geklaagd over die stoelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef Kleiduif het volgende:
Je hebt een hele mooie stoel tara.
niets van al die vrouwen aantrekken
Is de armleuning al gemaakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geklaagd over die stoel
Daarover gesproken, de stoel van Opa Hukema kon nog wel eens in de kelder aan de wilgenlaan staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |