geen onbeveiligde wlan in de buurt of buren waar ze ff mee mogen internetten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:18 schreef maok het volgende:
Nee ze hebben gewoon nog geen internetaansluiting in het nieuwe huis. Maar ze kunnen wel tv kijken want de kabel is nog niet afgeloten (maar dat schijnt te lastig te zijn voor Essent om te doen dus die zal voorlopig wel blijven)
Als ze hier vandaag of morgen dus wel opduiken zitten ze dus vanuit een leeg oud huis te fok!en
Dat was al even bekeken en nee dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:34 schreef gateway het volgende:
geen onbeveiligde wlan in de buurt of buren waar ze ff mee mogen internetten?
Netjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer online!!Tevens weer telefoon. Het duurde even, maar we zijn er weer!
Jaquote:
Joepieeeequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef freecell het volgende:
Yay, we zijn er weer
Geef me even een kwartiertje oid voor de foto's, ze komen er aan
En bijna alles is klaarNog een beetje een puinhoopje her en der, de deuren verven is uitgesteld tot de zomer (bokjes/tuin) en we moeten onze weg nog een beetje vinden, maar het is nu wel een écht echt huis!
Gisteren een mega-bank in elkaar gezet, was best zwaar nog, hahaIs gelukt!
Juhquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef octopussy het volgende:
mission accomplished
![]()
Ben je opgelucht nu dat je helemaal over bent voordat de beeb er is?
Jaquote:
Ik zag 'm ook!quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:07 schreef beefcake het volgende:
Hee wat ziet het er leuk uit! En die bank is inderdaad mooi
Mag niet van TARAquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Asyniur het volgende:
Mooi! mooie kleuren ook!![]()
En waarom knap je de stoel niet op?
Stofje in de kleur van je huiskamer eromheen, likje verf...
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'enquote:
zilveren leuningquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'en
Whatever, er ging een koude rilling ove rmijn rug toen ze het zeiquote:
Er wordt ge-veto't tegen alles helaasquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'en
Een andere bekleding moet toch mogelijk zijn? Iets wat bij de bank past?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef freecell het volgende:
Er wordt ge-veto't tegen alles helaas
Meteen opvullen met ideetjes :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |