en een bed waar ie kan liggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef freecell het volgende:
Zols de dokter omschreef: 'kop vol snot' alleen dan zieliger. Hij is alweer van de AB af, kon er niet tegen, werd het niet bepaald beter van.
Oppas-oma's ed zou een idee zijn, ware het niet dat hij lichtelijk ontroostbaar is als hij mij niet zietEn een dagje uitstellen lijkt gezien zijn huidige staat niet echt goed te doen.
Dus... draagdoek mee morgen en DVD speler met Bumba daar zsm installeren
geen onbeveiligde wlan in de buurt of buren waar ze ff mee mogen internetten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:18 schreef maok het volgende:
Nee ze hebben gewoon nog geen internetaansluiting in het nieuwe huis. Maar ze kunnen wel tv kijken want de kabel is nog niet afgeloten (maar dat schijnt te lastig te zijn voor Essent om te doen dus die zal voorlopig wel blijven)
Als ze hier vandaag of morgen dus wel opduiken zitten ze dus vanuit een leeg oud huis te fok!en
Dat was al even bekeken en nee dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:34 schreef gateway het volgende:
geen onbeveiligde wlan in de buurt of buren waar ze ff mee mogen internetten?
Netjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer online!!Tevens weer telefoon. Het duurde even, maar we zijn er weer!
Jaquote:
Joepieeeequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef freecell het volgende:
Yay, we zijn er weer
Geef me even een kwartiertje oid voor de foto's, ze komen er aan
En bijna alles is klaarNog een beetje een puinhoopje her en der, de deuren verven is uitgesteld tot de zomer (bokjes/tuin) en we moeten onze weg nog een beetje vinden, maar het is nu wel een écht echt huis!
Gisteren een mega-bank in elkaar gezet, was best zwaar nog, hahaIs gelukt!
Juhquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef octopussy het volgende:
mission accomplished
![]()
Ben je opgelucht nu dat je helemaal over bent voordat de beeb er is?
Jaquote:
Ik zag 'm ook!quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:07 schreef beefcake het volgende:
Hee wat ziet het er leuk uit! En die bank is inderdaad mooi
Mag niet van TARAquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Asyniur het volgende:
Mooi! mooie kleuren ook!![]()
En waarom knap je de stoel niet op?
Stofje in de kleur van je huiskamer eromheen, likje verf...
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'enquote:
zilveren leuningquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'en
Whatever, er ging een koude rilling ove rmijn rug toen ze het zeiquote:
Er wordt ge-veto't tegen alles helaasquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gouden armleuningen met paarse bekleding zou ik ook tegen veto'en
Een andere bekleding moet toch mogelijk zijn? Iets wat bij de bank past?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef freecell het volgende:
Er wordt ge-veto't tegen alles helaas
Meteen opvullen met ideetjes :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichtgeel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef simmu het volgende:
misschien stofferen in dezelfde kleur en stofsoort als de bank en dan kussentjes in een kleur of motiefje wat terugkomt in dat behang bij de schouw? (lichtgeel wellicht?). de kussentjes dan in bank & stoel bedoel ik. dan hoort het bij elkaar allemaal
ik roep maar wat hoor
Teveel roze of blauw op de foto?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
Babykamer net vanavond helemaal ingepaktFoto's volgen voorlopig niet
Nou, die stoel was anders best hipquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Even voor de duidelijkheid qua stoelvoorbeeld, dat is niet MIJN stoel, het is een VOORBEELD
Ik ben benieuwd naar de babykamer
Het halve huis is al groen en ik houd niet van geelquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Teveel roze of blauw op de foto?Gewoon groen of geel kiezen in het vervolg
Ik heb de babykamer al gezien...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Even voor de duidelijkheid qua stoelvoorbeeld, dat is niet MIJN stoel, het is een VOORBEELD
Ik ben benieuwd naar de babykamer
op de foto een pagina terug lijken de binnenblaadjes van de bloemetjes van het behang geelquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Lichtgeel?Hoe zie jij de schouw? (de kleuren van de schouw zijn bruin, groen, lichtblauw en zilver
)
Mooie stoel BluezzIk kan zelf ook wel bekleden trouwens
En de schouw schilderen we voorlopig niet. Bij nader inzien is het rookkanaal toch nog open en er kan dus ooit een kachel oid voor
Babykamer net vanavond helemaal ingepaktFoto's volgen voorlopig niet
Mn ouders hebben een houtkachel waar bovenin een pizza gebakken kan wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:41 schreef simmu het volgende:
[..]
op de foto een pagina terug lijken de binnenblaadjes van de bloemetjes van het behang geel![]()
maar gaafgaaf! kan je wellicht ooit zo'n houtkacheltje doen! die zijn gaaf en best makkelijk in het onderhoud
Dumpzaakquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:30 schreef Mieke83 het volgende:
Wat een leuk schaapjes behang, waar hebben jullie dat vandaan?
Ja, het is echt zo leuk inderdaadquote:
Geen idee. Ze hadden die met schaapjes ook nog in geel en in roze en met minder dingetjes er op. Maar of ze het nu nog hebben weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef Mieke83 het volgende:
Weet je ook of ze nog van dat behang met schaapjes hebben of hadden jullie het laatste? Ik heb het er wel voor over om even van Assen naar Groningen te rijden. Ik had ergens anders ook behang met schaapjes gezien, maar deze is veel leuker.
Ik lees hier toch zomaar een hint inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hadden die met schaapjes ook nog in geel en in roze en met minder dingetjes er op. Maar of ze het nu nog hebben weet ik niet.
Was bij de korenbeurs trouwens
Hint? Welneequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik lees hier toch zomaar een hint in![]()
Mooi geworden Free! Echt heel. en ik zou die mooie stoel niet schilderen, alleen bekleden.ik ben geloof ik de enige die het een mooie stoel vind hè.
En nu maar hopen dat ze zich niet verkeken hebben op echoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:29 schreef freecell het volgende:
De reden dat we nu geen foto's meer laten zien is de aankleding van de kamer, die is wel redelijk sekse-specifiekMaar of het nu een jongetje of een meisje is, de gordijnen en de muur zouden zo zijn zoals ze nu zijn
Ja, en hoequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
Rolt Leander nou voorbij op die foto waar de box op staat? Zo die voetjes in de hoek van de foto
Ik zou echt drie weken lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze zich niet verkeken hebben op echo
Ik vind het altijd heel grappig als men zich wel verkijkt en iets anders krijgt dan verwacht. Ik heb gehoord dat dat het geval was bij onze Centraal Azië gangers
Ik had ook zoiets begrepen inderdaad, wist niet meer bij wiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze zich niet verkeken hebben op echo
Ik vind het altijd heel grappig als men zich wel verkijkt en iets anders krijgt dan verwacht. Ik heb gehoord dat dat het geval was bij onze Centraal Azië gangers
Ik had begrepen van de moeder van de Centraal-Azië gangers dat ze het niet wilden weten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Kleiduifquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef Kleiduif het volgende:
Je hebt een hele mooie stoel tara.
niets van al die vrouwen aantrekken
Ik heb nog nooit geklaagd over die stoelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef Kleiduif het volgende:
Je hebt een hele mooie stoel tara.
niets van al die vrouwen aantrekken
Is de armleuning al gemaakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geklaagd over die stoel
Daarover gesproken, de stoel van Opa Hukema kon nog wel eens in de kelder aan de wilgenlaan staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |