Morgen (vandaagquote:
Muurverf is toch op waterbasis en niet schadelijk? Verf op terpentinebasis lijkt me inderdaad niet zo gezond voor ons bollies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Morgen (vandaag) even niet, want we moeten eerst nog even wat boodschappen doen (behang uitzoeken ed) en het lijkt er op dat TARA ziek is, dus ik hoop dat hij daarmee mee kan, maar ik weet eht nog zo net niet (flinke koorts net)
Dus maandag
En Octo, jij mag met die rotverf net zo min schilderen als ik(al onze klussers komen licht stoned het huis uit zeilen, er zit nogal woest veel oplosmiddel in) theeleuten mag altijd
Die waren zonet al grotendeels weg en het ziet er goed uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:55 schreef pessie het volgende:
Maandag kijken naar het resultaat van gisterenHoop dat dan de dampen weg zijn...
Mja, maar er hoeft bijna niks meer gesaust te wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef octopussy het volgende:
Muurverf is toch op waterbasis en niet schadelijk? Verf op terpentinebasis lijkt me inderdaad niet zo gezond voor ons bollies.
Zaagjes?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef 2cv het volgende:
Woensdag it is ! Ik zal even mijn overall in m'n auto leggen dan. En zaagjes
Ik zal eens kijken wat ik nog in de kast heb liggen. Je kan ook wat voorzichtiger verven, dna heb je niet eens afplaktape nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef LoudGirl het volgende:
Meer en bredere afplaktape is ook een idee.
Wat dacht je van zagenquote:
Er liggen ook gewoon 2 brede rollen in het huis hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog in de kast heb liggen. Je kan ook wat voorzichtiger verven, dna heb je niet eens afplaktape nodig.
[..]
TARA ziekquote:
Ik zag het inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het wel meevallen met je bolheid? Hij/zij is goed gecamoufleerd in de lekkere warme grote flatteus gestreepte klustrui!
En verder: wat Bluezz vraagt.
dat vraagt natuurlijk om een duidelijkere fotoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA ziekMaar anders was hij vandaag toch aan het werk geweest, dus voor het klussen maakt het niet zoveel uit
[..]
Ik zag het inderdaadJe zou me eens moeten zien, ik ben een soort buik op pootjes die met behang bezig is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef maok het volgende:
Mooie behangetjes.
Maar eh, ik dacht dat niemand de babykamer mocht zien voor dat de baby er was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |