Nu je het zegtquote:
Nu maar hopen dat het mooi wordt voor 1 februariquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuke foto's!Die keuken is zowaar herkenbaar, daar heb ik 2 maanden in gezeten
Maar het wordt heel mooi, heus!
Ja hoor, beneden is alles gedaan. Boven is alles gezogen, en 3 slaapkamers afgenomen (alleen de overloop, babykamer en badkamer moeten nog)quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef maok het volgende:
En vandaag het huis een beetje stofvrij kunnen krijgen?
Moest ie nou alwéér stofzuigen, arm kindquote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stofzuigen
Zorg jij dattie stopt met huilen als hij de stofzuiger ziet en niet mag helpen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest ie nou alwéér stofzuigen, arm kind
Van Numatic zijn ook echte werkende stofzuigertjes op peuter\ kleuterformaat te krijgen, voor een euro of vijftien kun je samen stofzuigenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Zorg jij dattie stopt met huilen als hij de stofzuiger ziet en niet mag helpen?
Ow, das nog eens een idee voor hier!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef freecell het volgende:
De nieuwe leuningNog even verven en het is geniaal!
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook al? Maar hij pakt echt consequent die andere twee deuntjes zomaar spontaan. En dan zijn er nog 5 deuntjes die we dus nooit horen. Dat moet toch een reden hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef maok het volgende:
![]()
Ik zou dan eigenlijk verwachten dat dan juist telkens jullie eigen deuntje zou gaan.
Kan hij echt niet op een andere frequentie? Dat er ergens zo'n dingetje zit dat je met een munt oid kunt veranderen?
Ik ben een beetje uitgeputquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:11 schreef pessie het volgende:
Heej? Wanneer komt er een nieuwe update?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |