Het zijn moderne, dikke, glanzende deuren met wannabee antieke, eng groene (die kleur heeft 80% van het houtwerk ookquote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef LoudGirl het volgende:
tvp! zien! zien!
Ik vind de deuren best mooi
Dat hopen wij ookquote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef gateway het volgende:
leuk!! Hopelijk is alles optijd klaar voor de kleine komt!!
Selwerdquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
Welke buurt? In de buurt van het winkelcentrum?
We zijn blij met dat gatquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef R2R het volgende:
Die plintjes zijn tot daar aan toe, maar wat doet dat gat in de deur
Omdat we op zich nog vrij jong zijn, TARA nog studeert en we met ons inkomen niet het huis kunnen kopen wat we zouden willen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef TheFrankey het volgende:
maaareh, waarom huren? Na een tijdje in een flat en onderwijl 2 kinderen is misschien aankoop ook geen raar idee?
Jah dan is het allemaal wel een goed idee ja. Wel moedig hoor 2 kinderen als er nog gestudeerd word.quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef freecell het volgende:
Omdat we op zich nog vrij jong zijn, TARA nog studeert en we met ons inkomen niet het huis kunnen kopen wat we zouden willen.
Dan liever nog een jaartje of wat hier wonen en dan gaan kopen als TARA fulltime werkt
Dan is dat helemaal geen goed idee..quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef freecell het volgende:
Een van die ' kruipertjes' rent nu al hoor
Maar we willen het inderdaad erg sloopkogeltje-vriendelijk maken
That's a great questionquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuk huisje en leuk tuintje ook!
Maar wat is precies de gedachte achter die spleet in de schouw
Yay!quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef maok het volgende:
Succes met klussen (en ook een beetje aan mijzelf aangezien ik het er morgen ook een beetje mooier mag maken)
Vertel me wanneer dat gebeurdquote:[..]
Omdat we op zich nog vrij jong zijn, TARA nog studeert en we met ons inkomen niet het huis kunnen kopen wat we zouden willen.
Dan liever nog een jaartje of wat hier wonen en dan gaan kopen als TARA fulltime werkt
Nog niets over gehoord. De woningbouw gaat er vanuit dat we per 1 februari weg zijn uit ons flatjequote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Is jullie flatje al naar iemand anders toe dan?
Succes met klussen!!
Nog bedankt voor de verhuisdozen! De meesten zitten al volquote:
Kssst!quote:Op maandag 28 december 2009 23:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Gebeurt is met een T
Voor jou ook tijd om terug de schoolbanken in te gaan?
ik zag het ook net in de OP staan....quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef freecell het volgende:
We hebben een HR op zolder. En wat dat dingetje is, geen idee
Ik weet niet eens of het er nog aanzit of dat ze het meegenomen hebben
waarom niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:48 schreef Duderella het volgende:
Het zijn wel verschrikkelijke plinten inderdaad![]()
En het zou verder ook nooit een huis of buurt zijn waarvoor ik zou kiezen (zeker niet met kinderen) - maar ja, dat doet er niks toe..
Maar wel fideel dat de woningbouw jullie zo goed tegemoetkomtSuper is dat! Hopelijk is alles op tijd klaar.
Wij wilden niet naar Vinkhuizen, Lewenborg of Beijumquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:48 schreef Duderella het volgende:
Het zijn wel verschrikkelijke plinten inderdaad![]()
En het zou verder ook nooit een huis of buurt zijn waarvoor ik zou kiezen (zeker niet met kinderen) - maar ja, dat doet er niks toe..
Iemand in de buurt met zo'n oliekacheltje van zibro? Die zijn ideaal!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ik zie wel op tegen vandaag trouwens, het is hier buiten ijskoud, de CV werkt daar niet en de elektrische kacheltjes kunnen maar beperkt aan omdat de stoppen niet zoveel aankunnen.
Gelukkig komt mijn papa vandaag de meterkast ombouwen
Dit is een goed ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 08:36 schreef Leintjeuh het volgende:
En je schouw: ik zeg, stapel er (nep)houten blokken in en zet er waxine lichtjes met batterijtjes tussen! Is het veilig voor je kleintjes en kan je voor TARA en jou de illusie scheppen van haardvuur!![]()
Alle deuren met gaten en deuken worden door de woningbouw vervangen. Is al geregeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef HarryP het volgende:
TVP.
En ik zag op de foto een deuk in de deur zitten.
Je kunt bij de woningbouw vragen of ze de opdek deuren vervangen.
Oh, maar dat is leuk! (alleen zou ik geen losse blokjes in de haard leggen, die worden door het hele huis verspreid met kleine kinderenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef TheFrankey het volgende:
Schoonvader BV heeft voor ons ook een inzethaardje voor de schouw gemaakt. Losse blokjes aangebrand, rosstertje ervoor, zwart verven en dan flakkerlapmjes (kaarsjes) erin. Beetje woelen met de blokjes en dan heb je dit:
[ afbeelding ]
niet met een roostertje ervoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar dat is leuk! (alleen zou ik geen losse blokjes in de haard leggen, die worden door het hele huis verspreid met kleine kinderen)
Gohquote:
Nu je het zegtquote:
Nu maar hopen dat het mooi wordt voor 1 februariquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuke foto's!Die keuken is zowaar herkenbaar, daar heb ik 2 maanden in gezeten
Maar het wordt heel mooi, heus!
Ja hoor, beneden is alles gedaan. Boven is alles gezogen, en 3 slaapkamers afgenomen (alleen de overloop, babykamer en badkamer moeten nog)quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef maok het volgende:
En vandaag het huis een beetje stofvrij kunnen krijgen?
Moest ie nou alwéér stofzuigen, arm kindquote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stofzuigen
Zorg jij dattie stopt met huilen als hij de stofzuiger ziet en niet mag helpen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest ie nou alwéér stofzuigen, arm kind
Van Numatic zijn ook echte werkende stofzuigertjes op peuter\ kleuterformaat te krijgen, voor een euro of vijftien kun je samen stofzuigenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Zorg jij dattie stopt met huilen als hij de stofzuiger ziet en niet mag helpen?
Ow, das nog eens een idee voor hier!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef freecell het volgende:
De nieuwe leuningNog even verven en het is geniaal!
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook al? Maar hij pakt echt consequent die andere twee deuntjes zomaar spontaan. En dan zijn er nog 5 deuntjes die we dus nooit horen. Dat moet toch een reden hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef maok het volgende:
![]()
Ik zou dan eigenlijk verwachten dat dan juist telkens jullie eigen deuntje zou gaan.
Kan hij echt niet op een andere frequentie? Dat er ergens zo'n dingetje zit dat je met een munt oid kunt veranderen?
Ik ben een beetje uitgeputquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:11 schreef pessie het volgende:
Heej? Wanneer komt er een nieuwe update?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |