Zou het niet doen, behalve als je echt erg van pop-muziek houdt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef HugoBaas het volgende:
Heeft iemand Band Hero al gekocht?
Ik ben namelijk al klaar met al die andere Guitar Hero spellen en wil een nieuwe, maar weet niet zeker of die wel leuk is.
Hmm, Rock Band heb ik nog niet.quote:Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou het niet doen, behalve als je echt erg van pop-muziek houdt.
Als je Guitar Hero zat bent (ik herken je probleem, heb het zelf ook gehad een jaar geleden), zou ik beginnen met Rock Band. Heb sinds ik Rock Band 1 en 2 heb eigenlijk Guitar Hero niet echt meer aangeraakt (behalve Metallica
).
Hmm ik heb dat ook soms inderdaad, het viel me voor het eerst op toen ik Kurt Kobain koos en random nummers ging doen, toen had hij zelf de venue verandert. Want hij staat als venue in de opties.quote:Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik speelde gisteren sinds een lange tijd weer GH5 in quickplay en het viel me op dat de band pleite was. Nu heb je alleen zo'n achtergrond wat lijkt op dat van die Tool nummers in GH:WT maar dan met veel en irritante lichten. Na een tijdje spelen kreeg ik gewoon pijn aan mn ogen ervan. Was dit altijd al zo?
Ja, waarom zouden er meer zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef IlseMathilde het volgende:
Is er eigenlijk maar 1 DVDtje (de standaard meegeleverde) aan muziek beschikbaar voor Band Hero?
Omdat ik die (bijna) allemaal al kan spelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden er meer zijn?
Band Hero is ook niet echt een uitdagingquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef IlseMathilde het volgende:
[..]
Omdat ik die (bijna) allemaal al kan spelen
Ik ook! Zin in.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:46 schreef Groningert het volgende:
Guitar Hero 5 besteld, ben benieuwd.
Hehe waarschijnlijk genoeg uitdaging voor mij hoor, naast wat 'speelsessies' met vrienden terwijl we verschrikkelijk stoned waren op GH3 heb ik nooit echt GH gespeeld, dit word dus de eerste keer, en dat is volgens velen nog best lastig.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
5 is vet, leuke combinatie van nummers, niet echt heel uitdagend op gitaar maar drum is nice.
Ja dat met die 5e vinger lijkt me het moeilijkst.. Maar goed, morgen de hele dag nog vrij, dus genoeg tijd!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:54 schreef NoMercy285 het volgende:
Is gewoon erg wennen in het begin, heb alleen gitaar maar krijg je redelijk snel in de vingers.. zijn eigenlijk maar 3 moeilijke stappen in mijn ogen.
1: Beginnen met Guitar Hero, leren omgaan met de gitaar (op medium)
2: De stap naar hard zetten en de 5e vinger onder de knie krijgen
3: De stap naar expert bij de moeilijke nummers met onmogelijke solo's
Speel zelf meestal op hard omdat ik er niet enorm veel uren in wil steken.. vind het leuker om alles rond 99% uit te spelen dan op expert bij bepaalde nummers af te gaan.
Hmm zonde, dan dinsdag maar spelen, thx voor de info iig.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef NoMercy285 het volgende:
Eerstvolgende werkdag om 21.00 uur gaat de verzending in lijkt mij, dus ik zou gokken op dinsdagmiddag binnen als ik jou was..
Het is je slider bar. Die moet je even uitzetten terwijl je liedje speelt op pauze zetten, en naar opties. Daar de slider bar uit zetten. Werkt gewoon enorm slecht. Ik heb dat probleem bij allebei mijn gitaren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:44 schreef bremmie het volgende:
Ik heb sinds twee dagen Guitar Hero WT voor op de PC.
Nu zit ik met het probleem dat mijn gitaar soms uit 'zichzelf' lijkt te strummen.
Als ik bv een lange noot speel, de frets goed indruk en verder nergens aan kom, stopt de noot ineens.
Ook merk ik dat als ik stukken niks hoef te doen (bv in Beat It, tijdens drumsolo in het begin) je het geluid hoort dat je ook hoort als je een noot mist of verkeerd speelt.
Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Is mijn gitaar stuk, of ligt het aan de wireless verbinding?
Het is best frustrerend als je punten misloopt doordat er iets fout zit in de apparatuur...
Thanks!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het is je slider bar. Die moet je even uitzetten terwijl je liedje speelt op pauze zetten, en naar opties. Daar de slider bar uit zetten. Werkt gewoon enorm slecht. Ik heb dat probleem bij allebei mijn gitaren.
En dan spelen met deze BC Rich op de PS2 of PS3.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:05 schreef Dark_Prince het volgende:
GH: Megadeth lijkt mij wel een mooie of GH: Slayer
op een gegeven moment maak je gewoon de stap naar expert met de makkelijke liedjes geloof mequote:Op zondag 3 januari 2010 13:54 schreef NoMercy285 het volgende:
Is gewoon erg wennen in het begin, heb alleen gitaar maar krijg je redelijk snel in de vingers.. zijn eigenlijk maar 3 moeilijke stappen in mijn ogen.
1: Beginnen met Guitar Hero, leren omgaan met de gitaar (op medium)
2: De stap naar hard zetten en de 5e vinger onder de knie krijgen
3: De stap naar expert bij de moeilijke nummers met onmogelijke solo's
Speel zelf meestal op hard omdat ik er niet enorm veel uren in wil steken.. vind het leuker om alles rond 99% uit te spelen dan op expert bij bepaalde nummers af te gaan.
absoluut, de stap van medium naar hard is het moeilijkste omdat je de 5e knop moet gebruiken (niet je vijfde vingerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
op een gegeven moment maak je gewoon de stap naar expert met de makkelijke liedjes geloof me
Ja die stap heb ik gemaakt op rockband omdat het ritme niveau een stuk makkelijker is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
absoluut, de stap van medium naar hard is het moeilijkste omdat je de 5e knop moet gebruiken (niet je vijfde vinger)
Nee, gewoon de gitaar van V.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Komt er trouwens geen nieuwe gitaar bij van halen guitar hero ?
Ik heb je post voor het gemak even verbeterd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Indien je drum en mic hebt en ook leuk vindt sowieso Rock Band 2.
Hmm voor gitaar vind ik RB sowieso beter. Als ik zo'n ION drumkit had ws. ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb je post voor het gemak even verbeterd.
RB2 heb ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb je post voor het gemak even verbeterd.
Downloadable content for the win!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef Splobber het volgende:
[..]
RB2 heb ik al.![]()
Er zat misschien niet de uitdaging in als in Guitar Hero 3 want ik was er toch aardig vlot doorheen, maarja
Speciale aanbieding of moesten ze gewoon weg? Klinkt niet verkeerd namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef Dylanesque het volgende:
Gister bij de FRS GH Legends of Rock met gitaar voor ps3 voor 20 euro gekochtVriend van me Aerosmith met gitaar, ook voor 20
Speciale aanbieding omdat ze weg moestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Speciale aanbieding of moesten ze gewoon weg? Klinkt niet verkeerd namelijk.
GH Legends of Rock = gh3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
ik wil gh3 voor de xbox voor die prijs!
Hij wilt hem voor de Xbox voor die prijs, Dylanesque had hem voor de PS3 voor die prijs.quote:
whoops, overheen gelezenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij wilt hem voor de Xbox voor die prijs, Dylanesque had hem voor de PS3 voor die prijs.
Ik heb dat onding van World Tour verkocht, vervelende strum bar en die knoppen waren ook kut.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:39 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
whoops, overheen gelezenIk vind persoonlijk die van 4 veel lekkerder spelen.
De beste gitaar is nog steeds de Gibson Explorer van GH2 op de Xboxquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb dat onding van World Tour verkocht, vervelende strum bar en die knoppen waren ook kut.
Enige positieve van dat ding was de star power knop eigenlijk
Die heb ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
De beste gitaar is nog steeds de Gibson Explorer van GH2 op de Xbox
Klopt en dan zonder gitaar want ik heb er al 3, alleen het spel. Ik zag hem laatst wel ergens liggen voor de xbox maar 50 euro vond ik toch overdreven veel...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij wilt hem voor de Xbox voor die prijs, Dylanesque had hem voor de PS3 voor die prijs.
Voor 20 euro wil ik GH3+Gitaar ook wel voor de Xbox, reservegitaar is nooit verkeerd, aangezien 1 van de 2 gitaren van me al kuren begint te vertonen.
en em ook haalt omdat je dan precies een power-up tegen je krijgt van Lou.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef Dark_Prince het volgende:
Lou is het makkelijkst van allemaal
Zorg dat je die broken whammy power-up krijg. Op een gegeven moment krijgt Lou die hele lange rits groene noten. Net voor die lange rits noten activeren = instant win. Het kan alleen een tijdje duren voordat je de goede power-up krijg
Maar je kunt dus niet eens kiezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef Dark_Prince het volgende:
Er kunnen ook maar 35 songs meegenomen worden.Niet meer niet minder. Als je de tekst erbij gelezen had, had je het ook kunnen weten
Dat trucje heb ik dus gister gezien. Continu restarten, god wat irritant, en je krijgt maar geen whammy! Ik had hem 1x, maar toen mistte ik al teveel noten en faalde. Meestal kan ik die solo op een of andere manier niet raken, dus die powerup pakken wordt hem dan ook niet, wat nu?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef Dark_Prince het volgende:
Lou is het makkelijkst van allemaal
Zorg dat je die broken whammy power-up krijg. Op een gegeven moment krijgt Lou die hele lange rits groene noten. Net voor die lange rits noten activeren = instant win. Het kan alleen een tijdje duren voordat je de goede power-up krijg
Cheaten? Hoe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Door blijven gaan met oefenen of cheaten.
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat kan.Aleen bij je drumstel zijn blauw en groen ineens bekkens af en toe en doet oranje bekken niet mee.
RB werkt met 4 kleuren, GH met 5. Dus 1 kleur valt weg en dat is oranje. Bij GH is geel de Hi-hat en Oranje de Ride. Bij RB is geel ook de Hi-hat en bij lange roffels een trom en bijvorbeeld blauw of groen de Ride. Je zou het zo kunnen zien: bij het GH drumstel is elke pad/cymbal een vast iets en bij RB niet. Het is allebei zo ongeveer even lastig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Bedankt.
Maar de oranje bekken. Valt die gewoon helemaal weg? wat het dus makkelijker maakt?
Wellicht door andere calibratie / tv?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:54 schreef kristyle het volgende:
Ik vind het niet fijn, dat als je -hetzelfde spel-, op ps3 of xbox speelt het toch anders aanvoelt.
Zo speel ik op xbox zonder veel problemen expert, terwijl ik op ps3/ps2/wii moeite heb met sommige hard nummers.
Hehe, TTFAF ben ik al lang blij dat ik 'm op hard haal, laat staan expert.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik speel vooral GH3 en Metallica... binnenkort wil ik de collectie gaan uitbreiden en ik denk dat 't GH5 gaat worden... Ik moet nog wel veel oefenen ten opzichte van jullie volgens mij... ik heb bij Metallica ong. 15 platen op 5 sterren op Expert en een enkele 100% op Hard, maar van TTFAF op Expert is echt nog geen sprake...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie niveau... Mensen op XBoX live hier?
Metallica.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:59 schreef Splobber het volgende:
Laat dat bovenstaande maar
Ik wil nu Guitar Hero World Tour kopen, of Guitar Hero Metallica. Welke van de 2 raden jullie me aan?
Tja ligt eraan of je voor variatie wilt gaan, of dat je fan bent van Metallica muziek en je dat graag doet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:59 schreef Splobber het volgende:
Laat dat bovenstaande maar
Ik wil nu Guitar Hero World Tour kopen, of Guitar Hero Metallica. Welke van de 2 raden jullie me aan?
Als je hem op slow kan FC'en kan je normaal ook wel, misschien moet je eerder aanslaan met je elleboog, je timing zal wel verkeerd zitten als je denkt dat je alles raakt maar toch mist?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Splobber het volgende:
Ik heb een vraag over die intro van TTFAF
Ik strum met mijn elleboog, en doe vervolgens alles met mijn handen, het probleem is dat ik de intro prima kan FC'en op slow (tenminste, die onder full speed staat), maar op full speed mis ik opeens alles. Ik heb wel het gevoel alles te raken, maar toch mis ik? En soms zie je mensen oranje en blauw aanslaan met hun vingers van hun rechterhand. Nou probeer ik dat ook op slowest maar ik mis serieus echt alles
Heeft iemand hulp? Ik moet toch eens door dat liedje komen na 1,5 jaar guitar hero spelen
Youtube al geprobeerd. Die tap methode lijkt me wel handig (met je vinger oranje en blauw aanslaan), alleen kan ik voor geen meter tappen zeg, lijkt echt nergens op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je hem op slow kan FC'en kan je normaal ook wel, misschien moet je eerder aanslaan met je elleboog, je timing zal wel verkeerd zitten als je denkt dat je alles raakt maar toch mist?
Op Youtube staan ook tientallen tutorials, misschien heb je daar wat aan?
september dacht ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Vette tracklist.Wanneer moet die uitkomen?
Ga ik weer zeker halen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:00 schreef Splobber het volgende:
Guitar Hero: Warriors of Rock!
Of deze wordt briljant, of hij faalt keihard!
Een klein gedeelte van de tracklist is al meegegeven:
AFI - "Dancing Through Sunday"
• Anthrax - "Indians"
• Avenged Sevenfold - "Bat Country"
• Black Sabbath - "Children Of The Grave"
• Buzzcocks - "What Do I Get?"
• Children Of Bodom - "If You Want Peace... Prepare For War"
• The Cure - "Fascination Street"
• Def Leppard - "Pour Some Sugar On Me (Live)"
• Dethklok - "Bloodlines"
• Dire Straits - "Money For Nothing"
• DragonForce - "Fury of the Storm"
• Drowning Pool - "Bodies"
• Fall Out Boy - "Dance, Dance"
• Foo Fighters - "No Way Back"
• Foreigner - "Feels Like The First Time"
• The Hives - "Tick Tick Boom"
• Jane's Addiction - "Been Caught Stealing"
• Jethro Tull - "Aqualung"
• KISS - "Love Gun"
• Linkin Park - "Bleed It Out"
• Megadeth - "Sudden Death"
• Metallica & Ozzy Osbourne - "Paranoid (Live)"
• Muse - "Uprising"
• My Chemical Romance - "I'm Not Okay (I Promise)"
• Night Ranger - " (You Can Still) Rock In America"
• Nine Inch Nails - "Wish"
• The Offspring - "Self Esteem"
• Queen - "Bohemian Rhapsody"
• Rammstein - "Waidmanns Heil"
• The Rolling Stones - "Stray Cat Blues"
• Silversun Pickups - "There's No Secrets This Year"
• Slayer - "Chemical Warfare"
• Slipknot - "Psychosocial"
• Stone Temple Pilots - "Interstate Love Song"
• ZZ Top - "Sharp Dressed Man (Live)"
Bohemian Rhapsody![]()
Paranoid is vet! Alleen waarom doen ze steeds van die bagger nummers van Children of Bodom in GH? Children of Bodom heeft zoveel Guitar Hero speelbare nummers die véél melodischer en toffer zijn dan die nu in GH verschijnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:00 schreef Splobber het volgende:
Guitar Hero: Warriors of Rock!
Of deze wordt briljant, of hij faalt keihard!
Een klein gedeelte van de tracklist is al meegegeven:
- lijst -
Bohemian Rhapsody![]()
Laten we eens rekenen. Hoeveel kost een nummer in de Rock Band store? 160 MSP. 500 MSP = ¤ 6,00, dus 160 / 500 * 6,00 = ¤ 1,92 per nummer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:40 schreef Cryothic het volgende:
En dan willen ze jaarlijks een versie uit blijven brengen...
Kunnen ze niet wat meer DLC leveren?
Het wordt al een leuk lijstje momenteel, zeker omdat je eindelijk nummers kan importeren (sinds gh5 zeg maar)...
Maar het totale aanbod vind ik toch nog best tegenvallen.
Rockband doet dat volgens mij beter.
Niet elk jaar een versie, en vooral DLC uitbrengen
Er zitten natuurlijk best wat rekenfouten in het voorbeeld (want wie koopt er nou 500MSP voor 6 euro... ), en GH gaat geen 70 maar euro kosten, maar 50.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef Pankappen het volgende:
[..]
Laten we eens rekenen. Hoeveel kost een nummer in de Rock Band store? 160 MSP. 500 MSP = ¤ 6,00, dus 160 / 500 * 6,00 = ¤ 1,92 per nummer.
Nu brengt NS WoR voor ¤ 70,00 uit. Daar staan 93 nummers op (de lijst op wikipedia is toch nog niet compleet, maar blijkbaar was de volledige setlist al op FOK! gepost), dat is dus 70,00 / 93 = ¤ 0,75 per nummer. Daar komt ook nog gratis DLC gelijk met het uitkomen van het spel bij. Lijkt me geen slechte deal.
Ik heb trouwens mijn guitar hero video's nu in mijn sig staan (ook omdat nu iedereen denkt dat ik een of andere vetzak ben, sinds mijn etentopic in ONZ)
Op de X360 gaat de game toch zeker wel 70 euro kosten? ._. En je kan toch alleen maar MSP per 500 kopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk best wat rekenfouten in het voorbeeld (want wie koopt er nou 500MSP voor 6 euro... ), en GH gaat geen 70 maar euro kosten, maar 50.
Maar je punt is duidelijk.
Verschil is alleen wel, dat ik van die 93 nummers, er waarschijnlijk geen 93 zou kopen als ik ze los moest kopen. Ik zou liever een song-library zien met 500 songs waar je zelf uit kan kiezen.
Zoals al eerder gezegd, ze nemen van je favo bandje toch nooit de juiste nummers (als moet ik zeggen dat de shinedown DLC erg goed was). Als je favo bandje er uberhaubt tussen zit.
Guitar Hero Warriors Of Rock Xbox 360 Pre-Orderquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:41 schreef Pankappen het volgende:
[...]
Op de X360 gaat de game toch zeker wel 70 euro kosten? ._. En je kan toch alleen maar MSP per 500 kopen?
[...]
Ik bedoel game only, ik heb echt niet nóg een gitaar nodigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Guitar Hero Warriors Of Rock Xbox 360 Pre-Order
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/4920
45 euro
zonder gitaar, maar ik heb nu al 3 gitaren liggen, dus ik koop hem game only... misschien bedoel jij met gitaar, in dat geval is 70 euro weer erg goedkoop.
Ik koop ze altijd gewoon via mijn 360. I guess dat het dan idd meer kost *shrugs*quote:Wat de punten betreft, ik koop nooit 500 punten.
Ik ga altijd voor 2100, is goedkoper (per punt dan)
500 punten voor 6 euro = 1,20 per 100 punten
gamehubs
1200 punten voor 13 euro = 1,08 per 100 punten
2100 punten voor 21 euro = 1,00 per 100 punten
4200 punten voor 40 euro = 0,95 per 100 punten
Je bent dus gewoon te duur uit als je per 500 punten via MS zelf punten koopt
Daarbij komen de punten aantallen van MS altijd krom uit, omdat er bijna niks te koop is voor 500,1000,2000 punten.quote:Xbox LIVE 500 Microsoft Points-bundel - ¤ 6,00
Xbox LIVE 1000 Microsoft Points-bundel - ¤ 12,00
Xbox LIVE 2000 Microsoft Points-bundel - ¤ 24,00
Xbox LIVE 5000 Microsoft Points-bundel - ¤ 60,00
Game only zag ik ergens voor 38 euro.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef Revenge2005 het volgende:
Vandaag GH 6 WoR mogen testen hier
Storyline is super gedaan dit keer . als een sorot van quest . aan het eind van je Quest komen de laatste 4 karakters samen voor 1 legendary rock concert . en kan je al hun powers gecombineerd gebruiken . hetgeen een leuke combinatie oplevert vind ik
Tracklist is voor mij een beetje een downer . GH3 was eter kwa tracklist imo . maar deze is weer uitdagender . ik ga hem iig nog niet kopen . wacht wel totdat hij zon beetje 20 euro is gezakt en dan pik ik hem wel een keer op
Ik had de demo gedownload en ik check de setlist ook altijd voor de release.. idd wat jij zegt, weer veel (voor mij) onbekende nummers, wat ik toch wel iedere keer een tegenvaller vind bij GH.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef Revenge2005 het volgende:
Vandaag GH 6 WoR mogen testen hier
Storyline is super gedaan dit keer . als een sorot van quest . aan het eind van je Quest komen de laatste 4 karakters samen voor 1 legendary rock concert . en kan je al hun powers gecombineerd gebruiken . hetgeen een leuke combinatie oplevert vind ik
Tracklist is voor mij een beetje een downer . GH3 was eter kwa tracklist imo . maar deze is weer uitdagender . ik ga hem iig nog niet kopen . wacht wel totdat hij zon beetje 20 euro is gezakt en dan pik ik hem wel een keer op
Het kan alleen goed zijn als er veel bekende nummers bij zitten? Kom op, gewoon even wat tracks opzoeken man!quote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik had de demo gedownload en ik check de setlist ook altijd voor de release.. idd wat jij zegt, weer veel (voor mij) onbekende nummers, wat ik toch wel iedere keer een tegenvaller vind bij GH.
Meestal leer ik nieuwe nummers kennen via GH.. vaak vind ik de platen die ik nog niet kende beter dan de bekende, maar het gros is gewoon crap..quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:51 schreef Pankappen het volgende:
[..]
Het kan alleen goed zijn als er veel bekende nummers bij zitten? Kom op, gewoon even wat tracks opzoeken man!
gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:02 schreef Dark_Prince het volgende:
Weet iemand waar de VIP-code staat in GH:WoR?
quote:HeldOp donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
Ik heb er al veel te lang mee gewacht, maar deze aanbieding op iBood kon ik toch niet laten liggen:
[ afbeelding ]
Kewes18quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Dark_Prince het volgende:
Zijn er nog mensen hier die Band Hero hebben? Ik moet nog een aantal multiplayer achievements hebben maar er is niemand online
oh whehe, heb ze allemaal al gehaald net soloquote:
100%, is gewoon een uitverkoop/aanbieding hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol wat is de kans dat je het echt voor dat bedrag krijgt?![]()
Oh nja dat zou niet kunnen inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ik zat het even snel te bekijken eerder en dacht dat het WoR was met gitaar.Sorry.
Zeer waardevolle post, waarvoor huldequote:Op donderdag 18 november 2010 00:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh nja dat zou niet kunnen inderdaad
Maar ik dacht dat er mensen klaagden dat je nergens meer de GH3 controller kon krijgen, terwijl ze dat de beste vonden (ikzelf ook), dus ik dacht, ik post dit even. Mooie kans om een goede extra controller te kopen.
Verkoop je de game toch los?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb ook een gitaar nodig want m'n whammybar die veer is geknapt.Maar dan heb ik die game weer dubbel.
Mwah, zitten een paar lekkere nummers in en een paar goed moeilijke, maar GH3 blijft mijn favo,quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
GH Metallica is en blijft de beste!
Ditquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mwah, zitten een paar lekkere nummers in en een paar goed moeilijke, maar GH3 blijft mijn favo,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |