abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76140046
Welkom in het centrale topic over Guitar Hero!

Introductie:

Guitar Hero is een muziek/ritme game waarbij je met instrumenten nummers moet spelen. De main focus ligt op de gitaar, maar bij de nieuwste game is het ook mogelijk om te drummen te zingen en bas gitaar te spelen.

Releases:

De volgende Guitar Hero games zijn er:

Main games:

Guitar Hero I (PS2)
Guitar Hero II (PS2 & 360)
Guitar Hero III: Legends Of Rock (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero World Tour (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero: 5 (PS2/PS3/360/Wii)

Expansions:

Guitar Hero Encore: Rocks the 80s (PS2)
Guitar Hero: Aerosmith (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero: Metallica (PS2/PS3/360/Wii)
Band Hero (PS2/PS3/360/Wii/DS)
DJ Hero (PS2/PS3/360/Wii)
Guitar Hero: Van Halen (PS2/PS3/360/Wii)

Handheld games:

Guitar Hero: On Tour
Guitar Hero On Tour: Decades
Guitar Hero On Tour: Modern Hits

Pakketen en prijzen:

Guitar Hero komt in veel verschillende versies, niet alleen met consoles, maar ook met instrumenten. Bij de meeste games kan je hem los kopen zonder instrumenten, of de game + gitaar. Bij de laatste versie kan je ook nog een complete pack kopen, waar dan ook een drumstel en microfoon bij zit. Losse instrumenten worden in januari/februari verwacht.

De prijzen lopen van 50/60 euro voor een losse game of met gitaar (bij de oudere) tot 200 euro voor de complete pack. Het is te koop bij alle speelgoed en game winkels.

Toernooi/Events/DLC schema

Geen schema's meer.

Nog vragen? Stel ze in dit topic!

Handige links:

www.guitarhero.com
http://community.guitarhero.com/
http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero
www.scorehero.com

Fok!ers community profielen:

Misanthropist
The-Brahma-Bull

Vorige delen:

[X360/PS2] Guitar Hero II - It's a Psychobilly Freakout!
[Wii/PS2+3/X360] Guitar Hero III (2) RAINING BLOOD!
[Multi] Guitar Hero 3 #3
[Multi] Guitar Hero 3 #4
[Multi] Guitar Hero 3 #4
[Multi] Guitar Hero III #5 You Rock!
[Multi] Guitar Hero III #6 You Rock!
[Multi] Guitar Hero III #7 You Rock!
[Multi] Guitar Hero IV #8 World Tour!
[Multi] Guitar Hero IV #9 Rocking On!
[Multi] Guitar Hero IV #10 Metallica!
[Multi] Guitar Hero IV #11 Waar we Metallica spelen!
Guitar Hero V #13 Guitar Hero 5

Je kan de OP hier vinden.
pi_76140078
Oh kut, multi tag vergeten even modje vragen.
pi_76140235
is leuk spel!
-
  maandag 28 december 2009 @ 14:30:08 #4
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_76140564
Heeft iemand Band Hero al gekocht?

Ik ben namelijk al klaar met al die andere Guitar Hero spellen en wil een nieuwe, maar weet niet zeker of die wel leuk is.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_76140997
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef HugoBaas het volgende:
Heeft iemand Band Hero al gekocht?

Ik ben namelijk al klaar met al die andere Guitar Hero spellen en wil een nieuwe, maar weet niet zeker of die wel leuk is.
Zou het niet doen, behalve als je echt erg van pop-muziek houdt.

Als je Guitar Hero zat bent (ik herken je probleem, heb het zelf ook gehad een jaar geleden ), zou ik beginnen met Rock Band. Heb sinds ik Rock Band 1 en 2 heb eigenlijk Guitar Hero niet echt meer aangeraakt (behalve Metallica ).
  maandag 28 december 2009 @ 14:48:02 #6
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_76141343
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zou het niet doen, behalve als je echt erg van pop-muziek houdt.

Als je Guitar Hero zat bent (ik herken je probleem, heb het zelf ook gehad een jaar geleden ), zou ik beginnen met Rock Band. Heb sinds ik Rock Band 1 en 2 heb eigenlijk Guitar Hero niet echt meer aangeraakt (behalve Metallica ).
Hmm, Rock Band heb ik nog niet.
Maar jouw ervaringen met die spellen zijn dus wel goed?

Ik zag Rock Band 1 liggen voor ¤30.

Misschien die maar even aanschaffen dan.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_76141559
Heb Band Hero voor kerst gehad. Opzich wel grappig, en meer voor je familie/vrienden die niet van de GH muziek houden maar wel willen spelen zeg maar. Speel er 1 keer door heen en import het naar 5 denk ik
pi_76144756
Volgens mij lag Rock Band 2 ook voor 30 euro bij de FRS, maar weet 't niet zeker
pi_76147935
Band Hero sucks in mijn optiek. Echt niet mijn smaak.
  maandag 28 december 2009 @ 21:02:09 #10
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_76156625
Ik speelde gisteren sinds een lange tijd weer GH5 in quickplay en het viel me op dat de band pleite was. Nu heb je alleen zo'n achtergrond wat lijkt op dat van die Tool nummers in GH:WT maar dan met veel en irritante lichten. Na een tijdje spelen kreeg ik gewoon pijn aan mn ogen ervan. Was dit altijd al zo?
pi_76156998
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik speelde gisteren sinds een lange tijd weer GH5 in quickplay en het viel me op dat de band pleite was. Nu heb je alleen zo'n achtergrond wat lijkt op dat van die Tool nummers in GH:WT maar dan met veel en irritante lichten. Na een tijdje spelen kreeg ik gewoon pijn aan mn ogen ervan. Was dit altijd al zo?
Hmm ik heb dat ook soms inderdaad, het viel me voor het eerst op toen ik Kurt Kobain koos en random nummers ging doen, toen had hij zelf de venue verandert. Want hij staat als venue in de opties.
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:44:50 #12
278282 IlseMathilde
Those who hesitate, masturbate
pi_76170706
Is er eigenlijk maar 1 DVDtje (de standaard meegeleverde) aan muziek beschikbaar voor Band Hero?
"There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love."
pi_76180706
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef IlseMathilde het volgende:
Is er eigenlijk maar 1 DVDtje (de standaard meegeleverde) aan muziek beschikbaar voor Band Hero?
Ja, waarom zouden er meer zijn?
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:02:12 #14
278282 IlseMathilde
Those who hesitate, masturbate
pi_76184111
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ja, waarom zouden er meer zijn?
Omdat ik die (bijna) allemaal al kan spelen
"There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love."
pi_76184735
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef IlseMathilde het volgende:

[..]

Omdat ik die (bijna) allemaal al kan spelen
Band Hero is ook niet echt een uitdaging

En het zou wat zijn als je bij ieder spel dat je uitspeelt gelijk extra DVD's zou moeten krijgen
pi_76326305
Guitar Hero 5 besteld, ben benieuwd.
pi_76355137
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:46 schreef Groningert het volgende:
Guitar Hero 5 besteld, ben benieuwd.
Ik ook! Zin in.
Go hard or go home
pi_76355264
5 is vet, leuke combinatie van nummers, niet echt heel uitdagend op gitaar maar drum is nice.
pi_76356055
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
5 is vet, leuke combinatie van nummers, niet echt heel uitdagend op gitaar maar drum is nice.
Hehe waarschijnlijk genoeg uitdaging voor mij hoor, naast wat 'speelsessies' met vrienden terwijl we verschrikkelijk stoned waren op GH3 heb ik nooit echt GH gespeeld, dit word dus de eerste keer, en dat is volgens velen nog best lastig.
pi_76356663
Is gewoon erg wennen in het begin, heb alleen gitaar maar krijg je redelijk snel in de vingers.. zijn eigenlijk maar 3 moeilijke stappen in mijn ogen.
1: Beginnen met Guitar Hero, leren omgaan met de gitaar (op medium)
2: De stap naar hard zetten en de 5e vinger onder de knie krijgen
3: De stap naar expert bij de moeilijke nummers met onmogelijke solo's

Speel zelf meestal op hard omdat ik er niet enorm veel uren in wil steken.. vind het leuker om alles rond 99% uit te spelen dan op expert bij bepaalde nummers af te gaan.
pi_76359413
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:54 schreef NoMercy285 het volgende:
Is gewoon erg wennen in het begin, heb alleen gitaar maar krijg je redelijk snel in de vingers.. zijn eigenlijk maar 3 moeilijke stappen in mijn ogen.
1: Beginnen met Guitar Hero, leren omgaan met de gitaar (op medium)
2: De stap naar hard zetten en de 5e vinger onder de knie krijgen
3: De stap naar expert bij de moeilijke nummers met onmogelijke solo's

Speel zelf meestal op hard omdat ik er niet enorm veel uren in wil steken.. vind het leuker om alles rond 99% uit te spelen dan op expert bij bepaalde nummers af te gaan.
Ja dat met die 5e vinger lijkt me het moeilijkst.. Maar goed, morgen de hele dag nog vrij, dus genoeg tijd!
pi_76370452
Ik heb hem vrijdag besteld, op nieuwjaarsdag dus (officiele zondag) , en op bol.com staat er op werkdagen voor 21.00 besteld , morgen in huis. Dat is dus bij mij niet het geval, krijg ik hem dan gewoon de eerstvolgende werkdag? Morgen dus?
pi_76373535
Eerstvolgende werkdag om 21.00 uur gaat de verzending in lijkt mij, dus ik zou gokken op dinsdagmiddag binnen als ik jou was..
pi_76376474
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef NoMercy285 het volgende:
Eerstvolgende werkdag om 21.00 uur gaat de verzending in lijkt mij, dus ik zou gokken op dinsdagmiddag binnen als ik jou was..
Hmm zonde, dan dinsdag maar spelen, thx voor de info iig.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:50:30 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_76377313
Help! Ik heb gisteren band hero 1 gekocht en we hadden al 2 gitaren, maar die doen het allebei niet bij band hero? Hoe kan dit? Bij alles wat ik wil doen wordt aangegeven dat er een microfoon ingeplugd moet worden, je moet toch ook zonder kunnen spelen? Met alleen een gitaar? Bij instellingen kan ik ook niks vinden. Moet je dan een speciale gitaar hebben? Of moet je wel alle instrumenten hebben? Of wat moet ik doen..

[ Bericht 10% gewijzigd door Luxuria op 03-01-2010 21:58:08 ]
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')