Kewes18quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Dark_Prince het volgende:
Zijn er nog mensen hier die Band Hero hebben? Ik moet nog een aantal multiplayer achievements hebben maar er is niemand online
oh whehe, heb ze allemaal al gehaald net soloquote:
100%, is gewoon een uitverkoop/aanbieding hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol wat is de kans dat je het echt voor dat bedrag krijgt?![]()
Oh nja dat zou niet kunnen inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ik zat het even snel te bekijken eerder en dacht dat het WoR was met gitaar.Sorry.
Zeer waardevolle post, waarvoor huldequote:Op donderdag 18 november 2010 00:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh nja dat zou niet kunnen inderdaad
Maar ik dacht dat er mensen klaagden dat je nergens meer de GH3 controller kon krijgen, terwijl ze dat de beste vonden (ikzelf ook), dus ik dacht, ik post dit even. Mooie kans om een goede extra controller te kopen.
Verkoop je de game toch los?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb ook een gitaar nodig want m'n whammybar die veer is geknapt.Maar dan heb ik die game weer dubbel.
Mwah, zitten een paar lekkere nummers in en een paar goed moeilijke, maar GH3 blijft mijn favo,quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
GH Metallica is en blijft de beste!
Ditquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mwah, zitten een paar lekkere nummers in en een paar goed moeilijke, maar GH3 blijft mijn favo,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |