en em ook haalt omdat je dan precies een power-up tegen je krijgt van Lou.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef Dark_Prince het volgende:
Lou is het makkelijkst van allemaal
Zorg dat je die broken whammy power-up krijg. Op een gegeven moment krijgt Lou die hele lange rits groene noten. Net voor die lange rits noten activeren = instant win. Het kan alleen een tijdje duren voordat je de goede power-up krijg
Maar je kunt dus niet eens kiezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef Dark_Prince het volgende:
Er kunnen ook maar 35 songs meegenomen worden.Niet meer niet minder. Als je de tekst erbij gelezen had, had je het ook kunnen weten
Dat trucje heb ik dus gister gezien. Continu restarten, god wat irritant, en je krijgt maar geen whammy! Ik had hem 1x, maar toen mistte ik al teveel noten en faalde. Meestal kan ik die solo op een of andere manier niet raken, dus die powerup pakken wordt hem dan ook niet, wat nu?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef Dark_Prince het volgende:
Lou is het makkelijkst van allemaal
Zorg dat je die broken whammy power-up krijg. Op een gegeven moment krijgt Lou die hele lange rits groene noten. Net voor die lange rits noten activeren = instant win. Het kan alleen een tijdje duren voordat je de goede power-up krijg
Cheaten? Hoe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Door blijven gaan met oefenen of cheaten.
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat kan.Aleen bij je drumstel zijn blauw en groen ineens bekkens af en toe en doet oranje bekken niet mee.
RB werkt met 4 kleuren, GH met 5. Dus 1 kleur valt weg en dat is oranje. Bij GH is geel de Hi-hat en Oranje de Ride. Bij RB is geel ook de Hi-hat en bij lange roffels een trom en bijvorbeeld blauw of groen de Ride. Je zou het zo kunnen zien: bij het GH drumstel is elke pad/cymbal een vast iets en bij RB niet. Het is allebei zo ongeveer even lastig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Bedankt.
Maar de oranje bekken. Valt die gewoon helemaal weg? wat het dus makkelijker maakt?
Wellicht door andere calibratie / tv?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:54 schreef kristyle het volgende:
Ik vind het niet fijn, dat als je -hetzelfde spel-, op ps3 of xbox speelt het toch anders aanvoelt.
Zo speel ik op xbox zonder veel problemen expert, terwijl ik op ps3/ps2/wii moeite heb met sommige hard nummers.
Hehe, TTFAF ben ik al lang blij dat ik 'm op hard haal, laat staan expert.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik speel vooral GH3 en Metallica... binnenkort wil ik de collectie gaan uitbreiden en ik denk dat 't GH5 gaat worden... Ik moet nog wel veel oefenen ten opzichte van jullie volgens mij... ik heb bij Metallica ong. 15 platen op 5 sterren op Expert en een enkele 100% op Hard, maar van TTFAF op Expert is echt nog geen sprake...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie niveau... Mensen op XBoX live hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |