Ik heb je post voor het gemak even verbeterd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Indien je drum en mic hebt en ook leuk vindt sowieso Rock Band 2.
Hmm voor gitaar vind ik RB sowieso beter. Als ik zo'n ION drumkit had ws. ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb je post voor het gemak even verbeterd.
RB2 heb ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb je post voor het gemak even verbeterd.
Downloadable content for the win!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef Splobber het volgende:
[..]
RB2 heb ik al.![]()
Er zat misschien niet de uitdaging in als in Guitar Hero 3 want ik was er toch aardig vlot doorheen, maarja
Speciale aanbieding of moesten ze gewoon weg? Klinkt niet verkeerd namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef Dylanesque het volgende:
Gister bij de FRS GH Legends of Rock met gitaar voor ps3 voor 20 euro gekochtVriend van me Aerosmith met gitaar, ook voor 20
Speciale aanbieding omdat ze weg moestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Speciale aanbieding of moesten ze gewoon weg? Klinkt niet verkeerd namelijk.
GH Legends of Rock = gh3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
ik wil gh3 voor de xbox voor die prijs!
Hij wilt hem voor de Xbox voor die prijs, Dylanesque had hem voor de PS3 voor die prijs.quote:
whoops, overheen gelezenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij wilt hem voor de Xbox voor die prijs, Dylanesque had hem voor de PS3 voor die prijs.
Ik heb dat onding van World Tour verkocht, vervelende strum bar en die knoppen waren ook kut.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:39 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
whoops, overheen gelezenIk vind persoonlijk die van 4 veel lekkerder spelen.
De beste gitaar is nog steeds de Gibson Explorer van GH2 op de Xboxquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb dat onding van World Tour verkocht, vervelende strum bar en die knoppen waren ook kut.
Enige positieve van dat ding was de star power knop eigenlijk
Die heb ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
De beste gitaar is nog steeds de Gibson Explorer van GH2 op de Xbox
Klopt en dan zonder gitaar want ik heb er al 3, alleen het spel. Ik zag hem laatst wel ergens liggen voor de xbox maar 50 euro vond ik toch overdreven veel...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij wilt hem voor de Xbox voor die prijs, Dylanesque had hem voor de PS3 voor die prijs.
Voor 20 euro wil ik GH3+Gitaar ook wel voor de Xbox, reservegitaar is nooit verkeerd, aangezien 1 van de 2 gitaren van me al kuren begint te vertonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |