Ja tof he? Het is niet de mooiste set die ik heb gevonden (verre van), maar wel voor die prijs! Normaal zijn lelijke sets van deze grootte rond de 1000-1300 euro, en mooie sets vanaf 2500 euro... voor 600 laat ik 'm dus niet staan. Hopen dat ie niet uitverkocht is, dat is vaak zo bij deze winkel met de super aanbiedingenquote:Op maandag 28 december 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geweldig vind ik die, ik zou zo graag zo een kleine bank voor op mn balkon hebben maar ze verkopen die dingen echt alleen als set of knetterduur
He bahquote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Ow dat is erg.quote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Geen idee, ze weet het al van voor de kerst maar wilde het niemand vertellen dus ze meldt net ff tussen neus en lippen door dat ze morgen onder het mes gaat. Ik ben dr echt helemaal naar vanquote:Op maandag 28 december 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
He bahmoet ze lang wachten voor ze weet of het succesvol was? wel "fijn" dat ze zo snel ingrijpen. Sterkte in ieder geval
quote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Goed idee, daar zal ik zo meteen ook eens naar toe gaan als mijn koffie op is.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Qwea het volgende:
live vanuit bed
weltrusten alvastquote:Op maandag 28 december 2009 09:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed idee, daar zal ik zo meteen ook eens naar toe gaan als mijn koffie op is.![]()
Goedemorgen Qwea.
Dankje.quote:
Zwabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.quote:Op maandag 28 december 2009 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiidiehooooooooooooooooooowwwwww
tis wel een feestje bij jou inderdaad zegquote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bamba het volgende:
Wat kut voor je vriendin oh-oh![]()
.
Ik ben maar weer ziekgemeld, want heb vannacht vrijwel niet geslapen en de wc innig omhelst. Heb Domperidon pillen gehad van de huisarts. Hopelijk werken ze snel, want vannacht wist ik gewoon niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen van de pijn
![]()
Vriend is nu naar het ziekenhuis om longfoto's te maken, want die heeft al 2 maanden hele hoge rugpijn en moet nu erg veel hoesten. Gaat lekker hier dus.
Dat doe ik doorgaans.quote:Op maandag 28 december 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:Waarom leven jullie toch niet gewoon overdag?
Hai Zwabje!
da´s Dom Perignonquote:Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis wel een feestje bij jou inderdaad zeg![]()
succes![]()
en waarom denk ik bij domperidon aan champagne
Hoi Bamba.quote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bamba het volgende:
Wat kut voor je vriendin oh-oh![]()
.
Ik ben maar weer ziekgemeld, want heb vannacht vrijwel niet geslapen en de wc innig omhelst. Heb Domperidon pillen gehad van de huisarts. Hopelijk werken ze snel, want vannacht wist ik gewoon niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen van de pijn
![]()
Vriend is nu naar het ziekenhuis om longfoto's te maken, want die heeft al 2 maanden hele hoge rugpijn en moet nu erg veel hoesten. Gaat lekker hier dus.
Hoi Ml-etje.quote:Op maandag 28 december 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:sterkte Bamba en oh-oh! Ik ben vandaag shoppen
Dank je welquote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Bamba.
Jemig, wat een ziekenboeg bij jullie.![]()
![]()
Beterschap voor jullie beiden.
Slaap lekker Zwabbert!quote:Op maandag 28 december 2009 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
nou ik ga dat bed-geval eens uitproberen
eens zien of ik nog weet hoe het werkt....
op de dekens gaan liggen en dan het matras over je hoofd trekken toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 10:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Slaap lekker Zwabbert!![]()
Hoop dat je geen nachtmerries van me krijgt.
Ik zit ook te zoeken, ik wil ook mijn nagels laten doen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:32 schreef Bamba het volgende:
Straks wel foto´s he Nies!![]()
Crap, ik had een goedkope nagelstyliste gevonden..Heeft ze pas in februari tijd
Hele goede vrienden van m´n schoonouders hebben een nagelstudio en die verzorgen ook wel eens opleidingen. Ik ben daar al gaan informeren. Het lijkt me namelijk best gaaf als je het zelf kan!quote:Op maandag 28 december 2009 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zit ook te zoeken, ik wil ook mijn nagels laten doen.
Leer jij het, doe jij mijn nagelsquote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hele goede vrienden van m´n schoonouders hebben een nagelstudio en die verzorgen ook wel eens opleidingen. Ik ben daar al gaan informeren. Het lijkt me namelijk best gaaf als je het zelf kan!
Hier iets andere rolverdeling maar met hetzelfde gegiebelquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Gister had ik twee rode wodka redbull op en ohhhh, wat heeft Heer G me vervloekt in bed
Het ging zoiets ongeveer:
*Greys ziet iets op tv en zegt 'He jakkie!'*
...
Poep in een bakkie!
*giechel*
Poep is geen gebakkie!
Poep heet ook wel kakkie!
Poep op je dakkie!
*grinnik*
Stap in de poep met je hakkie!
Wat wil je, poep of soefffflakkie!
Poep met een prakkie!
Poep in een zakkie!
Poep zakt in een wakkie!
*diepe zucht Heer G*
...
Ik heb poepcake, mot je een plakkie?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeee
Heer G: 'Jezus, neem nog een borrel mop!'
Poep op je kop!
*Greys hinnikt nog een kwartier door over haar eigen grappen*![]()
Geen straf? Ik heb een niet 'spring op het aanrecht' katquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Cat22 het volgende:
Zit ik weer fout met diesmiley?
(weggehaald)
Nieuwe mijlpaal in huize Cat: Satsu kan op het aanrecht springen. Hij zat heel braaf tussen de afwas rond te kijken. En ik heb hem verteld dat ik trots op hem was.
Erg hequote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier iets andere rolverdeling maar met hetzelfde gegiebel
Ze heeft nog geen papuitslag zelfs.quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Mogguh!(Cat, er gaat iets fout bij je smilies hierboven volgens mij
)
Subtle, prachtige foto's!
Maar ik zou er niet naar toe hoeven, zou al die zielige dieren (en vrouwen) mee naar huis nemen.
Zit je nu bij je vriendin d'r ouders zonder dat zij er is? Kende je die ouders al dan?Want zo lang is het je vriendin toch nog niet, bedoel ik?
Zwab en A-E, wat tof dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Ik vind het altijd zo leuk als mensen elkaar 'vinden' via hier!
Oh-oh, sterkte voor je vriendin en voor jou. Welke pap uitslag had ze?
Bamba, gaat niet best in huize Bamba he?Sterkte!
OMGquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Gister had ik twee rode wodka redbull op en ohhhh, wat heeft Heer G me vervloekt in bed
*Greys ziet iets op tv en zegt 'He jakkie!'*
...
Poep in een bakkie!
*giechel*
Poep is geen gebakkie!
Poep heet ook wel kakkie!
Poep op je dakkie!
*grinnik*
Stap in de poep met je hakkie!
Wat wil je, poep of soefffflakkie!
Poep met een prakkie!
Poep in een zakkie!
Poep zakt in een wakkie!
*diepe zucht Heer G*
...
Ik heb poepcake, mot je een plakkie?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeee
Heer G: 'Jezus, neem nog een borrel mop!'
Poep op je kop!
*Greys hinnikt nog een kwartier door over haar eigen grappen*![]()
Ik ben een watje.quote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen straf? Ik heb een niet 'spring op het aanrecht' kat
Wat een naar verhaal.quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen papuitslag zelfs.
Ze zagen bij het maken van het uitstrijkje al iets geks, maakten haar toen al onwijs bang door haar in de beugels te laten liggen en op de gang te gaan overleggen. Toen moest ze diezelfde week nog naar de gyn, waar ze een poliep verwijderd hebben die volgens hun zo op t oog goedaardig was, en nog geen week later werd ze gebeld dat ze moest langskomen en vooral niet alleen mocht komen![]()
Al met al gaat ze nu binnen twee weken na het uitstrijkje onder het mes, ze gaan morgen een stukje van haar baarmoeder verwijderen.
Nog 1x betalen en dan kunnen we gaan plannen. Ik hoop voor de zomer een nieuwe badkamer enz te hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he
En dan steeds bijna in slaap vallen en dan gewoon weer gieren van het lachen om je eigen stomme grappen.
Zijn jullie al aan de badkamer begonnen eigenlijk of wordt dat een project voor aankomend jaar?
Doe zoete lieve Gerritje de groeten en shop zequote:
Vreselijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zagen bij het maken van het uitstrijkje al iets geks, maakten haar toen al onwijs bang door haar in de beugels te laten liggen en op de gang te gaan overleggen. Toen moest ze diezelfde week nog naar de gyn, waar ze een poliep verwijderd hebben die volgens hun zo op t oog goedaardig was, en nog geen week later werd ze gebeld dat ze moest langskomen en vooral niet alleen mocht komen![]()
Al met al gaat ze nu binnen twee weken na het uitstrijkje onder het mes, ze gaan morgen een stukje van haar baarmoeder verwijderen.
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben een watje.En mijn aanrecht is 99% van de tijd buiten mijn vizier (open keuken om het hoekje) dus ik kan ze toch niet tegenhouden als ze erop springen. Ik laat er natuurlijk geen etenswaar op liggen. Doekje erover voor ik iets ga klaarmaken en ik vind het prima.
Huh?quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Mogguh!(Cat, er gaat iets fout bij je smilies hierboven volgens mij
)
Subtle, prachtige foto's!
Maar ik zou er niet naar toe hoeven, zou al die zielige dieren (en vrouwen) mee naar huis nemen.
Zit je nu bij je vriendin d'r ouders zonder dat zij er is? Kende je die ouders al dan?Want zo lang is het je vriendin toch nog niet, bedoel ik?
Ik denk dat je Het Posthuys bedoelt!quote:Op maandag 28 december 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Nog 1x betalen en dan kunnen we gaan plannen. Ik hoop voor de zomer een nieuwe badkamer enz te hebben.
Weet jij hoe die meubelzaak heet tussen Bergschenhoek en Bleis? Ik wil daar even kijken.
Oh da's naar voor d'r zeg! Vooral die onzekerheid. Ben benieuwd ook hoeveel ze moeten gaan verwijderen, hoop dat het uiteindelijk meevalt...quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog heel de week vrij!quote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
En jij zit wel fris en fruitig op je werk vandaag ouwe zuipschuit van me???
quote:
Huh? *ff terugleest*quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Waar haal je nou uit dat ik bij haar ouders zou zitten?![]()
Nee joh, ik zit gewoon thuis, en zij zit bij haar ouders... ik moet d'r niet aan denken
Ik las dat hartje bij de zin ervoor, dat je nog vakantie hebt tot 4 januariquote:Ik heb nog vakantie tot 4 jan.zit bij haar ouders in duitsland en die komt overmorgen hierheen om jaarwisseling te vieren...
Nee joh, das t zelfde als broodfokpupjes redden, zolang ze ze verkopen hou je t in stand.quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Waar haal je nou uit dat ik bij haar ouders zou zitten?![]()
Nee joh, ik zit gewoon thuis, en zij zit bij haar ouders... ik moet d'r niet aan denken
en ik heb trouwens serieus nagedacht alle schildpadjes te kopen. Voor mij best te doen, dan invoeren en hier naar opvang brengen. Maar ja, daar voorkom je niets mee, en haalt een hoop gezeur op de hals, want je mag ze niet invoeren
Ik ben zelfs al aangekleed al een tijdjequote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh fak, wat doe je dan al wakker???????
![]()
Heb in het hele jaar maar 1 weekje vakantie gehadquote:Ik ben echt de enige die zit te werken weer vandaag, echt al mn vrienden en iedereen zijn vrij, alles zit maar tegen me aan te lullen op msn en me te mailen van gaan we morgen winkelen en zo.
Nee, sorry, ik heb natuurlijk geen vrij
Ahquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? *ff terugleest*
Oh, ik zie het alMensen die hun wederhelft alleen '
' noemen, het zou verboden moeten worden.
Daardoor raak ik in de war.
[..]
Ik las dat hartje bij de zin ervoor, dat je nog vakantie hebt tot 4 januari
En daarna dus: zit bij haar ouders in Duitsland.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Ja i know... allemaal over nagedacht daar... ik kon geen goede oplossing verzinnen inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, das t zelfde als broodfokpupjes redden, zolang ze ze verkopen hou je t in stand.
Jammer maar helaas...
Nou ja, het zou kunnen dat je haar ouders al kende ofzo van voordat ze je vriendin werd, weet ik hetquote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah
Ja hoe d'r dan te noemen? "M'n vriendinnetje" vind ik ... mwah... en "Mrs Subtle" daarvoor is het toch echt nog iets te snel
Maar ik snap de verwarring jalol nee joh, stel je voor
Ik vind "mijn vriendin" altijd zo bezitterig klinkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Nou ja, het zou kunnen dat je haar ouders al kende ofzo van voordat ze je vriendin werd, weet ik het
Gewoon vriendin? Wat is er mis met 'mijn vriendin'?
Zeker te wetenquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Het hád een scene tussen jou en Beeb kunnen zijn, toch?
Mop, als jij d'rquote:Op maandag 28 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind "mijn vriendin" altijd zo bezitterig klinkenmisschien gewoon mijn issue, never mind
ik zal d'r voortaan wel zo noemen of zo
I'm with Greys on this one. Ik moet het ook altijd vaker lezenquote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, als jij d'rwilt noemen, dan moet je dat doen hoor
Maar dan hebbie kans dat ik het hier en daar niet helemaal goed lees. Risico van het vak
Jaaa die, ik ga kijken!quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je Het Posthuys bedoelt!
Die nieuwe?
[..]
ja maar, als ik dan het risico loop dat mensen denken dat ik nu al alleen met haar ouders in duitsland ga zitten...quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, als jij d'rwilt noemen, dan moet je dat doen hoor
Maar dan hebbie kans dat ik het hier en daar niet helemaal goed lees. Risico van het vak
Oh vreselijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker te weten
De beeb had tweede kerstdag nogal flink ingenomen. Maar tot een gesprek kwam het niet. Het was uren achter elkaar: SSSNURRRKKK..... SSSNUUURKKKK
Zij of haar is ook duidelijk toch?quote:Op maandag 28 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind "mijn vriendin" altijd zo bezitterig klinkenmisschien gewoon mijn issue, never mind
ik zal d'r voortaan wel zo noemen of zo
Dan heb je meneer Maes nog nooit gehoordquote:Op maandag 28 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vreselijk
Heer G zaagt ook altijd hele bossen om als ie een borrel op heeft. En aangezien hij elke avond wel een borrel op heeft...Arggggggggh. Snurken, dat zou echt verboden moeten worden.
Hoewel er echt niemand zo hard snurkte als McMarinier, die hoorde je echt vier huizen verder nog
Jij zag hem ook al mit knudeln und schweinebrate in Deutsland zitten bij zijn schoonouders?quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I'm with Greys on this one. Ik moet het ook altijd vaker lezen
Ja wat is 't nou?quote:
Ja bah, nu zit ik met een Duits accent in mijn hoofd, bedankt.quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag hem ook al mit knudeln und schweinebrate in Deutsland zitten bij zijn schoonouders?
Ben benieuwd of je er ook om had gelachen als jij Heer G was geweest gisterquote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef MrSubtle het volgende:
En greys, ik lig hier dubbel om je "ik heb poepcake, mot je 'n plakje"
Vet coolquote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja: IK HEB ZOJUIST EEN LOUNGE SET GEKOCHT
6 bank-delen, 1 tafel en een groot dienblad in dezelfde stijl16 kussens in totaal
![]()
... wanneer is het lente?
![]()
![]()
Op 1 van de foto's op de site van het Posthuys zitten gewoon heel huiselijk 2 teckels op een stoelquote:
Naar gelang en eigen inzicht te gebruikenquote:
ik drink zelf niet, en heb daarom als heilige regel dronken mensen hun lol te gunnen. Als ik er chaggie van wordt moet ik maar meedrinken, en zolang ik er voor kies dat niet te doen moet ik niet zeurenquote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er ook om had gelachen als jij Heer G was geweest gister
Gutemorgen Haraquote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja bah, nu zit ik met een Duits accent in mijn hoofd, bedankt..
Zet het even in de huiskamer en maak er een foto van van voor onsquote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef MrSubtle het volgende:
6 bank-delen, 1 tafel en een groot dienblad in dezelfde stijl16 kussens in totaal
![]()
![]()
![]()
edit: ik ga alvast een goed boek uitzoeken om er in te gaan liggen lezen
Ik had er ook ECHT moeite mee hoorquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
MrS. mooie foto's, zeker een mooi land.![]()
De cultuur op zich zou me echter weerhouden om er heen te gaan.
Jij bent er ook altijd voor anderen hè,quote:
TOF!quote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
![]()
![]()
edit: ik ga alvast een goed boek uitzoeken om er in te gaan liggen lezen
Geef ff een gil als je gaat, dan spreken we daar af, kom ik ook ff kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Op 1 van de foto's op de site van het Posthuys zitten gewoon heel huiselijk 2 teckels op een stoel
Ah gelukkig, ik moet er nu the morning after ook nog keihard om lachen namelijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...Greys, ik heb hier compleet nuchter zitten joelen om je "poepgrapjes"![]()
![]()
![]()
Toevallig net gedaan... ik had het in mijn witte foto studio gezet, is dat ook goed?quote:Op maandag 28 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Zet het even in de huiskamer en maak er een foto van van voor ons
Oh nou ik kan me helaas niet aan die heilige regel houdenquote:Op maandag 28 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik drink zelf niet, en heb daarom als heilige regel dronken mensen hun lol te gunnen. Als ik er chaggie van wordt moet ik maar meedrinken, en zolang ik er voor kies dat niet te doen moet ik niet zeuren
Als ik me eraan erger dan ga ik naar huisquote:Op maandag 28 december 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik kan me helaas niet aan die heilige regel houden
Ik drink zelf heul weinig (en was gister echt niet dronken hoor, misschienwaarschijnlijk had ik zonder die 2 drankjes ook wel zo flauw en irritant gedaan) maar als ik uit ga en om me heen wordt iedereen dronken en ik niet, dan ga ik me er vaak wel aan ergeren
Daar trap ik niet in, vriendquote:Op maandag 28 december 2009 11:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toevallig net gedaan... ik had het in mijn witte foto studio gezet, is dat ook goed?
[ afbeelding ]
OMGquote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, over Duits accent gesproken he...
Vriendin van me mailt sinds drie weken of zo met mensen die graag een pup van haar willen kopen ooit.
Ze kent die mensen dus amper en nu sturen ze haar al dit filmpje:
Echt zoooooooooo fucking fout![]()
Ik heb m doorgestuurd naar mijn vriendjes die in februari gaan trouwen en gezegd dat ik van hun minstens zo een mooie verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja echt, ok, waarschuwing, het einde gaat echt net iets te ver trouwensquote:Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
OMG![]()
Die familie aan de zijkant die zich kapot staat te schamen, werkelijk prachtig
quote:Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Zit weer oude foto's te kijken. Kijk, dit is McMarinier, mijn toenmalige crush![]()
Jaar of 6 à 7 geleden.
(Die nu dus ....) En let niet op mijn haar, dat was toen (hoop ik) hip
![]()
En bedenk dat ik al 1.82 ben, kan je nagaan hoe groot hij is! Foto van foto, slechte kwaliteit dus.Ik lach om het haar van die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee, alleen de donker grijze. Ik heb me wel voorgenomen een stuk of 10 mooie gekleurde kussentjes erbij te halen voor de aankleding (en dat zitligt ook lekker bij het lezen)quote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar trap ik niet in, vriendMaar het is een prachtige set, ook met die geruite kussentjes erbij?
Ja die had het toen elke week een andere kleur en ander modelquote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach om het haar van die andere
Woehoeoeoeoeoeoe ik ga em vanavond aan meneer Maes laten zienquote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, over Duits accent gesproken he...
Vriendin van me mailt sinds drie weken of zo met mensen die graag een pup van haar willen kopen ooit.
Ze kent die mensen dus amper en nu sturen ze haar al dit filmpje:
Echt zoooooooooo fucking fout![]()
Ik heb m doorgestuurd naar mijn vriendjes die in februari gaan trouwen en gezegd dat ik van hun minstens zo een mooie verwacht
Ze vinden het zelf wel echt geweldig hequote:Op maandag 28 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Woehoeoeoeoeoeoe ik ga em vanavond aan meneer Maes laten zien
Ik had gister toch mijn UK bestelling klaarstaan voor 50+ pond?quote:Op maandag 28 december 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, wat kan ik zo nog es voor 30 euro gaan kopen bij Lush???????????
Hihihiiiiiihi. Ik zal zo nog eens wat foto's van foto's maken hier, het is echt te ergquote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de week mijn trouwfoto's nog een gekeken, die zijn ook echt zo fout. Mijn haar helemaal gepermanent![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gister toch mijn UK bestelling klaarstaan voor 50+ pond?
Heb gister voor ik naar bed ging ook nog voor 33 euro bij de Ned. Lush besteld
Want ik wil die grab bag ookDus voorlopig heb ik dan genoeg, zeg maar
![]()
Meneer Maes is homofoob (niet echt maar bij zulke filmpjes dus wel) Oh wat zal hij het erg vinden. Het laatste stukje laat ik er maar af voor hem, dat is echt te erg.quote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze vinden het zelf wel echt geweldig he
Wat moet je doen voor zo'n grabbag?quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer, je had ook kunnen vragen of ik t had willen halen en opsturen, ik kan voelen aan die grabbags
Oh maar ik sluit niet uit dat ik dat niet alsnog ga vragenquote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer, je had ook kunnen vragen of ik t had willen halen en opsturen, ik kan voelen aan die grabbags
Ik ben niet homofoob, maar dat laatste stukje hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes is homofoob (niet echt maar bij zulke filmpjes dus wel) Oh wat zal hij het erg vinden. Het laatste stukje laat ik er maar af voor hem, dat is echt te erg.
Naar de Lush winkel gaan en voor 30+ euro kopen, dan krijg je daarna zo'n grabbag.quote:
Voor 30 euro spullen uitzoeken, dan krijg je er een grabbag ter waarde van 30 euro bij.quote:
Ik snap dat lush nog steeds niet gewoonquote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik sluit niet uit dat ik dat niet alsnog ga vragen
Maar ik keek even op de Ned. site en toen kon ik me ook al niet beheersen
Heb wat kadootjes besteld, zodat ik nog eens wat Lush weg te geven heb!
Maar dan moet ik wel advies wat ik moet bestellen want ik zie door de bomen de zeepjes niet.quote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor 30 euro spullen uitzoeken, dan krijg je er een grabbag ter waarde van 30 euro bij.
Als je online bestelt betaal je ook gewoon verzendkosten, als je t mij laat halen kost t ook gewoon pakketpost
Je hebt m'n adres he?quote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik sluit niet uit dat ik dat niet alsnog ga vragen
Maar ik keek even op de Ned. site en toen kon ik me ook al niet beheersen
Heb wat kadootjes besteld, zodat ik nog eens wat Lush weg te geven heb!
Dat filmpje is hun huwelijksaankondiging, wat wij nuchtere mensen via een kaart doenquote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat filmpje![]()
Wat was nou de bedoeling daarvan?
Ohquote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat filmpje is hun huwelijksaankondiging, wat wij nuchtere mensen via een kaart doen
quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat filmpje is hun huwelijksaankondiging, wat wij nuchtere mensen via een kaart doen
Ze trouwen dan zeker in Koln am Rein?quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Weet Greys niet wat je lekker vindt???quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel advies wat ik moet bestellen want ik zie door de bomen de zeepjes niet.
Ik vind die roze lekker die ik van haar heb gekregen maar ik heb geen idee hoe die heet.quote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet Greys niet wat je lekker vindt???
Zou het echt?quote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze trouwen dan zeker in Koln am Rein?
Uhm ja, daar kan ik niet echt iets mee hequote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind die roze lekker die ik van haar heb gekregen maar ik heb geen idee hoe die heet.
Ik heb al een aantal dingen aangeklikt op de site moet ik dat dan in een pm zetten voor jou en het geld aan je overmaken?quote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet Greys niet wat je lekker vindt???
Two Timing Tartquote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind die roze lekker die ik van haar heb gekregen maar ik heb geen idee hoe die heet.
Die marinier van de foto is tegen een bom aan gelopen in Afghanistan vorige weekquote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat filmpje![]()
Wat was nou de bedoeling daarvan?
En Greys, tisserdan met je marinier?
Was dat het naakte oepsnest?quote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, daar kan ik niet echt iets mee he![]()
Ow zo sneu, die vriendin van me met dat oepsnest komt dr pups aan de straatstenen niet kwijt.
En ik ben ook al afgehaakt omdat ik ze niet mooi vind
quote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Two Timing Tart
[..]
Die marinier van de foto is tegen een bom aan gelopen in Afghanistan vorige weekIn coma, been er af, gezicht vol pennen. Is inmiddels in Utrecht zodat zijn familie er bij kan zijn.
Oh ik vind de charity pot heel erg lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal dingen aangeklikt op de site moet ik dat dan in een pm zetten voor jou en het geld aan je overmaken?
En wat is een lekkere bodylotion? (iets voor je body igg)
Nee tis niet naakt, tis podenco keer puff.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gedsie![]()
Is er een kans dat ie weer uit coma komt dan?
Ja erg he? Ik werd gebeld door H. (die met dat oranje haar op de foto), wiens man marinier is. Wel heel lief dat ze meteen aan me dachten om me te bellen, ook al heb ik hem al jaren niet meer gezien. Maar we waren nogal dik toen samenquote:
Tis dan wel weer sneu dat niemand ze wil.quote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee tis niet naakt, tis podenco keer puff.
Hele leuke hondjes hoor denk k, maar niet mijn ding.
Witte reuen![]()
De teefjes zijn leuk maar ik wil geen teven
Naja, had ze maar beter op moeten letten hequote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis dan wel weer sneu dat niemand ze wil.
Ik weet het nog niet hoor, ik vind het erg moeilijk te kiezenquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind de charity pot heel erg lekker.
Dr is ook een vanille die wel lekker is...
Ja als je voor 30 euro uitzoekt wil ik het wel halen en opsturen.
En dan krijg je een zak twv 30 euro dr bij, maar daar kun je dan niet kiezen wat daar in zit.
Ik ga wel zometeen al om 12.30, maar ik wil morgen nog wel es lopen als je er dan nog niet uit bent
Ik ga morgen wel voor jequote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoor, ik vind het erg moeilijk te kiezen![]()
Happy new year...bahquote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja erg he? Ik werd gebeld door H. (die met dat oranje haar op de foto), wiens man marinier is. Wel heel lief dat ze meteen aan me dachten om me te bellen, ook al heb ik hem al jaren niet meer gezien. Maar we waren nogal dik toen samenDus heel lief dat ze meteen aan me dachten.
Als het goed is hielden ze hem in coma in Afghanistan Ing, omdat dat beter was daar en omdat ze hem niet uit coma wilden halen zonder familie er bij. Als je daar van alles verlaten uit coma komt en je moet een been missen enzo, dan is het extra vreselijk als er dan geen familie bij kan zijn daar om je bij te staan.
Maar als het goed is hebben ze hem inmiddels in Utrecht uit coma gehaald, dat was het plan in elk geval.
Heb net weer smsje gestuurd hoe het er inmiddels voor staat.
Nou! Maar ik ben weer bij!quote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeie genade zeg ik kom gewoon niet bijgelezen..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ok ik heb besloten dat ik het niet doe. Ik vind het duur. Ik had 5 producten uitgezocht en zat al op 45 euro. Ik hou van dure spullen en koop dat ook regelmatig maar ik denk dat ik eerst maar eens zelf in een winkel van Lush moet gaan kijken of ik het echt wel wat vind.quote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoor, ik vind het erg moeilijk te kiezen![]()
Okidoquote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ok ik heb besloten dat ik het niet doe. Ik vind het duur. Ik had 5 producten uitgezocht en zat al op 45 euro. Ik hou van dure spullen en koop dat ook regelmatig maar ik denk dat ik eerst maar eens zelf in een winkel van Lush moet gaan kijken of ik het echt wel wat vind.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een absoluut onromantisch liefdesverhaal... bah...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij wel, hij is opquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
Die roze was deze toch Maes?
[ afbeelding ]
Die is niet in Nederland te verkrijgen helaas. Alleen in uk.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Maar ik ben weer bij!![]()
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft voor zichzelf of vrienden!![]()
En ik zag mooie foto's van Hummer en van Marokko![]()
Goedemiddag allen!!!
quote:
Ja, maar ik snapte hetgeen hem tegenhield ook wel weer goed eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een absoluut onromantisch liefdesverhaal... bah...
quote:
quote:
Hoe laat ben je er ongeveer?quote:Op maandag 28 december 2009 12:30 schreef Maes het volgende:
Greys heb je straks zin en tijd om bij die winkel te gaan kijken? Ik ben (kind)vrij
Jup....of een mengeling van Q for presidentquote:
Ik snap het ook wel hoor! En je doet er nu toch niks meer aan...quote:Op maandag 28 december 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte hetgeen hem tegenhield ook wel weer goed eigenlijk.
Hij zag mijn samenwoon-ex ook bijna dagelijks op het werk natuurlijk. Nou ja, het was nogal ingewikkeld en lastig allemaal. Dat gebeurt wel eensMaar wel lief dat ze meteen aan me dachten toen ze hoorden wat er gebeurd was. En ik ga hem zeker een kaartje sturen en misschien wel samen met dat meisje dat belde (die van de foto ook) een keertje langs als dat op prijs gesteld wordt
Grappigquote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup....of een mengeling van Q for president
Maar kerst is voorbijquote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Tombola en Qtje!![]()
Q, ik moet weer wennen aan je ava
hele week vrij!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag nog vrij, daarna 3 daagjes werken en dan weer 4 dagen vrij
goed punt!quote:
Ben je mal ik wil nog wat eten, was in de wasmachien misschien, uur of 2? Kan ik daarna even naar schoonpapa. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heerlijk geen kindquote:Op maandag 28 december 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er ongeveer?
Als ik tegen etenstijd maar thuis ben ongeveer is het prima!
En ik zie er nog uit als een spook, dus niet over tien minuten
Tis toch ook niet de jouwe?quote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben je mal ik wil nog wat eten, was in de wasmachien misschien, uur of 2? Kan ik daarna even naar schoonpapa. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heerlijk geen kind
Twee uur sta ik daar op de parkeerplaats!quote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben je mal ik wil nog wat eten, was in de wasmachien misschien, uur of 2? Kan ik daarna even naar schoonpapa. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heerlijk geen kind
Meeeeeeeeeee tooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dat maakt mij geen bal uit hoor hier gaat ook de vlag nog iedere morgen dat ze in het busje stappen uit.....quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis toch ook niet de jouwe?![]()
Woont ze nu standaard bij haar vader dan?
En woont die van jou er ook bij in of is die al op zichzelluf?
Gaat me lukken met de Luuuuuuup tot straks!quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee uur sta ik daar op de parkeerplaats!![]()
Je weet waar het is he? Bij dat kleine rotondetje bij de benzinepomp even naar rechts (vanaf de Grindweg) en dan meteen links en paralel aan de 209 gaan rijden
mie 333333333333333333333333quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeee toooooooooooooooooooooooooooo
Je hebt gelijk! Ik zie nog wel sneeuw bij jouquote:
tis toch winter? En bij winter hoort sneeuwquote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik zie nog wel sneeuw bij jou
Ik heb de mijne ook weer gewijzigd.
Kind woont bij ons voor vast, moeder heeft geen recht op vaste omgang (rechterlijke uitspraak). Die van mij woont samen en als het hem teveel wordt weer even bij zijn moeder.quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis toch ook niet de jouwe?![]()
Woont ze nu standaard bij haar vader dan?
En woont die van jou er ook bij in of is die al op zichzelluf?
Gezelliequote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Kind woont bij ons voor vast, moeder heeft geen recht op vaste omgang (rechterlijke uitspraak). Die van mij woont samen en als het hem teveel wordt weer even bij zijn moeder.Ze wonen in Utrecht nog op haar studentenkamer en dat is niet al te groot dus al zijn dvd's enz staan nog gewoon hier.
Ik laat Bob ook nog even in de sneeuw, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
tis toch winter? En bij winter hoort sneeuw
Zo, dat is heftig, dat de moeder geen recht heeft op vaste omgang!quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Kind woont bij ons voor vast, moeder heeft geen recht op vaste omgang (rechterlijke uitspraak). Die van mij woont samen en als het hem teveel wordt weer even bij zijn moeder.Ze wonen in Utrecht nog op haar studentenkamer en dat is niet al te groot dus al zijn dvd's enz staan nog gewoon hier.
Jullie lopen allemaal achterquote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik zie nog wel sneeuw bij jou
Ik heb de mijne ook weer gewijzigd.
jezus, jij bent nog langzamer in het oppakken van hints dan greys!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Whut, heb Subtle in ene een chick?
Wel blijven opletten he?quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
En Zwabbert een avondje in het harem van A-E doorgebracht
ik ben echt benieuwd. En vooral 3dquote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Avatar is tof (volgens de kenner)
Het is wel grappig om je kind door dezelfde fases te zien gaan die voor je gevoel nog niet zolang geleden zelf hebt moeten doorstaan.quote:
Ja zo mis je nog eens wat he?quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
En Zwabbert een avondje in het harem van A-E doorgebracht
Vlotje is my middle namequote:
Jij hebt best veel middle names he?quote:
En jij zit me gewoon de hele tijd aan te kijkenquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jezus, jij bent nog langzamer in het oppakken van hints dan greys!!!!
Thanks Niesje!quote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Oh ja nog even gauw voordat ik wegga Mr.S mooie foto's, Greys en Maes veel plezier dadelijk.
Ja sorry hoor...quote:
Ik vind eigenlijk dat we dat tot een soort kreet moeten uitroepen... als iemand "loopt te greyzen", dat het betekent dat iemand niet oplet op hints of zoquote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier met je balletje!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Oh ja nog even gauw voordat ik wegga Mr.S mooie foto's, Greys en Maes veel plezier dadelijk.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Maes het volgende:
[..]
En jij zit me gewoon de hele tijd aan te kijken
ik stem voor!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat tot een soort kreet moeten uitroepen... als iemand "loopt te greyzen", dat het betekent dat iemand niet oplet op hints of zo![]()
Dankquote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Waar achter?quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sorry hoor...
bijna 50 topics geleden kwam jij er achter!!!! en hij nu pas...
maar je bent wel lief hoor!
Jij houdt me ook niet op de hoogte!quote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat tot een soort kreet moeten uitroepen... als iemand "loopt te greyzen", dat het betekent dat iemand niet oplet op hints of zo![]()
Secret Santa was een dramaquote:Op maandag 28 december 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar achter?
Hebben we het nu nog steeds over de vriendin van Subtle?
Want daar was ik iets vlotter mee hoorDawissikal vrij snel!
Of bedoel je het Secret Santa gebeuren?
Dáármee was ik niet al te vlot, dat moet ik toegeven
ja, jij had ongeveer 50 topics geleden door dat er liefde in de lucht was, en ll nu pas...quote:Op maandag 28 december 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar achter?
Hebben we het nu nog steeds over de vriendin van Subtle?
Want daar was ik iets vlotter mee hoorDawissikal vrij snel!
Of bedoel je het Secret Santa gebeuren?
Dáármee was ik niet al te vlot, dat moet ik toegeven
je vraagt niet de maten?quote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt me ook niet op de hoogte!![]()
Wie, wat, waar, hoe, wanneer, hoe oud, e.d. e.d.
oh?quote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Secret Santa was een dramamaar het vriendinnetje-verhaal was Greys zelfs de eurste!
![]()
COURGETTE!!!quote:
Moeder, bedoel je? Heel verhaal maar het gaat inmiddels redelijk en we zijn bezig met een soort van omgang.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat is heftig, dat de moeder geen recht heeft op vaste omgang!
Maar waar is ze nu dan?
voor je vrije tijd!!!!
Oh en Nies voorzichtig rijdenquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks Niesje!
Jij ook een fijne dag!
ik bedoelde eigenlijk waar t kindlief zelf isquote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Moeder, bedoel je? Heel verhaal maar het gaat inmiddels redelijk en we zijn bezig met een soort van omgang.
Ze vroeg het me via PM als eerstequote:
ik moest lachenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze vroeg het me via PM als eerste
Je hoort er zo ontzettend bij he liefurt?quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
't Is hier ook echt wel een kneuzenbende trouwens hè.
quote:
ook hoi...quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Bij onsquote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk waar t kindlief zelf is
omdat ze niet thuis is...
euj!quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik toch niet?quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap er niks meer van...quote:
Uhuh! Gotta love usquote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Poep aan je tr.... *mweh*... aan je... p...quote:
Rustig, denk na, begin bij het begin. Wanneer was het?quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
ik had toch ergens gepost hier iets over oliebollenkan het nergens terug vinden
ik zweer dat ik het gepost heb
Nee mop, dat was je delirium!quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
ik had toch ergens gepost hier iets over oliebollenkan het nergens terug vinden
ik zweer dat ik het gepost heb
Sorry spraakverwarring, ze is nu uit logeren bij vriendinnetjequote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van...![]()
Ik dacht dat je zei dat je vandaag kindloos was...
Ik duik zo mn bed wel weer in
ah, okee, ik snap het weer!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Sorry spraakverwarring, ze is nu uit logeren bij vriendinnetje
Ik wens je sterktequote:Op maandag 28 december 2009 12:56 schreef Maes het volgende:
Ik ga een poging doen KPN te bellen, wens me sterkte
Oh, dan rijm maar op deze zin die eindigt op twaalfquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh! Gotta love us![]()
[..]
Poep aan je tr.... *mweh*... aan je... p...
DAMMIT!
Wat een kutverhaal, F.!quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, dan rijm maar op deze zin die eindigt op twaalf
Maes!!! IK ZIE JE WEL HOOR!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Maes het volgende:
[..]
En jij zit me gewoon de hele tijd aan te kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog voor mij!?
in dat geval; respect Greys!
Daarnetquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Rustig, denk na, begin bij het begin. Wanneer was het?
en bijna iedereen voelt zich ook gewoon aangesproken...quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja! Wat doen jullie nu ineens alsof ik daar iets heel slechts mee bedoel
I rest my case.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en bijna iedereen voelt zich ook gewoon aangesproken...
Neu, welkom bij de clubquote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
Ik heb het ook al eens gezegd hoor, we zijn echt soms een stel kneuzen bij elkaar.quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Je gaat hem nu ook al FranszszJosephhhh noemen ivm Duitse vriendin?quote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal, F.!
(ik zal niet je hele naam gebruiken, alleen je voorletter...)
Fquote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal, F.!
(ik zal niet je hele naam gebruiken, alleen je voorletter...)
Ik bedoelde het ook liefkozend,quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook al eens gezegd hoor, we zijn echt soms een stel kneuzen bij elkaar.
Maar da's de charme ook wel weer
[..]
Je gaat hem nu ook al FranszszJosephhhh noemen ivm Duitse vriendin?
Ze staat in de reflectie van mijn UIquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook al eens gezegd hoor, we zijn echt soms een stel kneuzen bij elkaar.
Maar da's de charme ook wel weer
[..]
Je gaat hem nu ook al FranszszJosephhhh noemen ivm Duitse vriendin?
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Gister naar de Darling Market in Rijswijk. Was het daar toevallig net ook Country&Western Christmas.
OMFG... wat een openbaring![]()
![]()
Allemaal mensen die aan linedancing doen, met hun armen slap langs het lichaam hangend, mechanische pasjes uitvoerend met een ernstig gezicht, verkleed als cowboy/girl. En het echt echt menen, he!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan diezelfde dansjes doen op C&W muziek en op Bachata en op popmuziek. Echt.... ik kon er met mijn hoofd niet bij.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze staat in de reflectie van mijn UIspeciaal voor jou even ingezoomd
Ik zie echt absoluut niet wat ik nou in je UI moet zien hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze staat in de reflectie van mijn UIspeciaal voor jou even ingezoomd
ik ook niet...quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Linedancing heb ik sowieso nooit begrepen
Jahahahha, die kreeg ik ook bij de mini stars, maar dat is wel leuk voor een keertje. En dan heb je tenminste een groep mensen die ritmisch nog iets voorstellenquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet...
(hoewel wij op dansles wel een soort dansje op cotton eye joe leerden...)
Rechtsboven zie je het dak van mijn serre. De zwarte vlek in het midden is mijnquote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie echt absoluut niet wat ik nou in je UI moet zien hoor![]()
Oh en... POEP AAN JE ZWAALF!
Oh, die is beter dan die van mij!!!quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie echt absoluut niet wat ik nou in je UI moet zien hoor![]()
Oh en... POEP AAN JE ZWAALF!
quote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jahahahha, die kreeg ik ook bij de mini stars, maar dat is wel leuk voor een keertje. En dan heb je tenminste een groep mensen die ritmisch nog iets voorstellen
zolang hij er maar iets in ziet toch?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
IK ZIE ER OOK NIKS IN
VERTEL OP BEUNHAAS
erh...? nee?quote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De puzzelstukjes beginnen wel te vallen he?
Whoopsidaisy!
Die wás van jou, vlotjequote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die is beter dan die van mij!!!
WAT MOET JE WETEN DAN?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
IK ZIE ER OOK NIKS IN
VERTEL OP BEUNHAAS
quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wás van jou, vlotje
Oh nee, dat zouden we niet zeggen he?
quote:
Nou, hoe oud is ze, waar komt ze vandaan, hoe ken je d'r, kennen wij d'r. Hoe lang is het al aan de gang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
consider it donequote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk weer een hoofdstuk gedaan. Morgen mij even schoppen dat ik verder ga, kthxbai.
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Oooooh K3!!!quote:Op maandag 28 december 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heb ik aan de lijn?
Hallo Haaallooooooo![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, hoe oud is ze, waar komt ze vandaan, hoe ken je d'r, kennen wij d'r. Hoe lang is het al aan de gang.
En het belangrijkste natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging onder de douche staan, toen ik nat (quote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe moet ik dat sugarscrubding gebruiken?
Eerst onder de douche springen, dan eronderweg en dan met dat droge ding rauzen?![]()
Ben bang dat ie anders binnen 10 seconden weggesmolten is) was even naast de straal gaan staan, toen gescrubd en toen weer onder de straal. Maar nu is mijn scrub een klef hapje geworden
Je schijnt er een stukje af te moeten breken en daarmee te moeten scrubben onder den douzjjjj geloof ik.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dus je werd een nat klef hapje?quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging onder de douche staan, toen ik nat () was even naast de straal gaan staan, toen gescrubd en toen weer onder de straal. Maar nu is mijn scrub een klef hapje geworden
Je schijnt er een stukje af te moeten breken en daarmee te moeten scrubben onder den douzjjjj geloof ik.
![]()
![]()
Sorry, maar ik vind K3 stiekem een beetje leukquote:
Van Afrikaaaaaaa tot in Amerikaaaaaaa
Van de Himalaaaaaaaya tot in de woestijnnnnnnn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Correctie: een klef nat suikerzoet hapjequote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je werd een nat klef hapje?![]()
(Sugarscrub, jeweetz!)IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ook!!!quote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind K3 stiekem een beetje leuk
ik heb een cd in de auto met K3, megamindy en kinderen voor kinderen, VOOR MN OPPASKINDJES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik ben terug van de podo-dame en ik ben niet goed gebakken! Mamma-ElisaB gebeld, maar de garantie is verlopenVolgende week zooltjes en dat zou moeten helpen. Joy!
Mooie foto's MrS
Beterschap aan Bamba
oh-oh, die schoentjes
Maes en Greys, veel plezier
(nu ga ik weer verder lezen)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, hoe oud is ze, waar komt ze vandaan, hoe ken je d'r, kennen wij d'r. Hoe lang is het al aan de gang.
En het belangrijkste natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26, duitsland, via werk (gekoppeld door een collega), nee, paar weken...
![]()
![]()
![]()
Ja
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
WAT LAS IK!?quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben terug van de podo-dame en ik ben niet goed gebakken! Mamma-ElisaB gebeld, maar de garantie is verlopenVolgende week zooltjes en dat zou moeten helpen. Joy!
Mooie foto's MrS
Beterschap aan Bamba
oh-oh, die schoentjes
Maes en Greys, veel plezier
(nu ga ik weer verder lezen)
BEN JIJ ER DE 9e NIET BIJ????
WAT MOET DIE HELE MUURDUW-RIJ NU DOEN DAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
MAAK ME GEKquote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Correctie: een klef nat suikerzoet hapje![]()
(Sugarscrub, jeweetz!)
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!
ik heb een cd in de auto met K3, megamindy en kinderen voor kinderen, VOOR MN OPPASKINDJES!Het ALLERGROOTSTE plezier doe je me met dit liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zing () ik regelmatig. Ook met die 'auwwwwwwwwwwwwww' uithalen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je dacht; 'ik zoek het dicht bij huis'quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
26, duitsland, via werk (gekoppeld door een collega), nee, paar weken...
![]()
![]()
![]()
Ja
![]()
Leuk voor je![]()
Weer een trekvogel minder![]()
![]()
Ik stiekem ook, sinds K2 zoekt K3 vinnik't best leuk ... wel ECHT stiekem hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind K3 stiekem een beetje leuk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ALLERGROOTSTE plezier doe je me met dit liedje![]()
Dat zing () ik regelmatig. Ook met die 'auwwwwwwwwwwwwww' uithalen.
Die heb ik op cassettebandje!!!!
Pluizig en blauw (en oranje)![]()
![]()
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: