Ok ik heb besloten dat ik het niet doe. Ik vind het duur. Ik had 5 producten uitgezocht en zat al op 45 euro. Ik hou van dure spullen en koop dat ook regelmatig maar ik denk dat ik eerst maar eens zelf in een winkel van Lush moet gaan kijken of ik het echt wel wat vind.quote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoor, ik vind het erg moeilijk te kiezen![]()
Okidoquote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ok ik heb besloten dat ik het niet doe. Ik vind het duur. Ik had 5 producten uitgezocht en zat al op 45 euro. Ik hou van dure spullen en koop dat ook regelmatig maar ik denk dat ik eerst maar eens zelf in een winkel van Lush moet gaan kijken of ik het echt wel wat vind.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een absoluut onromantisch liefdesverhaal... bah...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij wel, hij is opquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
Die roze was deze toch Maes?
[ afbeelding ]
Die is niet in Nederland te verkrijgen helaas. Alleen in uk.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Maar ik ben weer bij!![]()
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft voor zichzelf of vrienden!![]()
En ik zag mooie foto's van Hummer en van Marokko![]()
Goedemiddag allen!!!
quote:
Ja, maar ik snapte hetgeen hem tegenhield ook wel weer goed eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een absoluut onromantisch liefdesverhaal... bah...
quote:
quote:
Hoe laat ben je er ongeveer?quote:Op maandag 28 december 2009 12:30 schreef Maes het volgende:
Greys heb je straks zin en tijd om bij die winkel te gaan kijken? Ik ben (kind)vrij
Jup....of een mengeling van Q for presidentquote:
Ik snap het ook wel hoor! En je doet er nu toch niks meer aan...quote:Op maandag 28 december 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte hetgeen hem tegenhield ook wel weer goed eigenlijk.
Hij zag mijn samenwoon-ex ook bijna dagelijks op het werk natuurlijk. Nou ja, het was nogal ingewikkeld en lastig allemaal. Dat gebeurt wel eensMaar wel lief dat ze meteen aan me dachten toen ze hoorden wat er gebeurd was. En ik ga hem zeker een kaartje sturen en misschien wel samen met dat meisje dat belde (die van de foto ook) een keertje langs als dat op prijs gesteld wordt
Grappigquote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup....of een mengeling van Q for president
Maar kerst is voorbijquote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Tombola en Qtje!![]()
Q, ik moet weer wennen aan je ava
hele week vrij!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag nog vrij, daarna 3 daagjes werken en dan weer 4 dagen vrij
goed punt!quote:
Ben je mal ik wil nog wat eten, was in de wasmachien misschien, uur of 2? Kan ik daarna even naar schoonpapa. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heerlijk geen kindquote:Op maandag 28 december 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er ongeveer?
Als ik tegen etenstijd maar thuis ben ongeveer is het prima!
En ik zie er nog uit als een spook, dus niet over tien minuten
Tis toch ook niet de jouwe?quote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben je mal ik wil nog wat eten, was in de wasmachien misschien, uur of 2? Kan ik daarna even naar schoonpapa. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heerlijk geen kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |