Ohquote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat filmpje is hun huwelijksaankondiging, wat wij nuchtere mensen via een kaart doen
quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat filmpje is hun huwelijksaankondiging, wat wij nuchtere mensen via een kaart doen
Ze trouwen dan zeker in Koln am Rein?quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Weet Greys niet wat je lekker vindt???quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel advies wat ik moet bestellen want ik zie door de bomen de zeepjes niet.
Ik vind die roze lekker die ik van haar heb gekregen maar ik heb geen idee hoe die heet.quote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet Greys niet wat je lekker vindt???
Zou het echt?quote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze trouwen dan zeker in Koln am Rein?
Uhm ja, daar kan ik niet echt iets mee hequote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind die roze lekker die ik van haar heb gekregen maar ik heb geen idee hoe die heet.
Ik heb al een aantal dingen aangeklikt op de site moet ik dat dan in een pm zetten voor jou en het geld aan je overmaken?quote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet Greys niet wat je lekker vindt???
Two Timing Tartquote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind die roze lekker die ik van haar heb gekregen maar ik heb geen idee hoe die heet.
Die marinier van de foto is tegen een bom aan gelopen in Afghanistan vorige weekquote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat filmpje![]()
Wat was nou de bedoeling daarvan?
En Greys, tisserdan met je marinier?
Was dat het naakte oepsnest?quote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, daar kan ik niet echt iets mee he![]()
Ow zo sneu, die vriendin van me met dat oepsnest komt dr pups aan de straatstenen niet kwijt.
En ik ben ook al afgehaakt omdat ik ze niet mooi vind
quote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Two Timing Tart
[..]
Die marinier van de foto is tegen een bom aan gelopen in Afghanistan vorige weekIn coma, been er af, gezicht vol pennen. Is inmiddels in Utrecht zodat zijn familie er bij kan zijn.
Oh ik vind de charity pot heel erg lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal dingen aangeklikt op de site moet ik dat dan in een pm zetten voor jou en het geld aan je overmaken?
En wat is een lekkere bodylotion? (iets voor je body igg)
Nee tis niet naakt, tis podenco keer puff.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gedsie![]()
Is er een kans dat ie weer uit coma komt dan?
Ja erg he? Ik werd gebeld door H. (die met dat oranje haar op de foto), wiens man marinier is. Wel heel lief dat ze meteen aan me dachten om me te bellen, ook al heb ik hem al jaren niet meer gezien. Maar we waren nogal dik toen samenquote:
Tis dan wel weer sneu dat niemand ze wil.quote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee tis niet naakt, tis podenco keer puff.
Hele leuke hondjes hoor denk k, maar niet mijn ding.
Witte reuen![]()
De teefjes zijn leuk maar ik wil geen teven
Naja, had ze maar beter op moeten letten hequote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis dan wel weer sneu dat niemand ze wil.
Ik weet het nog niet hoor, ik vind het erg moeilijk te kiezenquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind de charity pot heel erg lekker.
Dr is ook een vanille die wel lekker is...
Ja als je voor 30 euro uitzoekt wil ik het wel halen en opsturen.
En dan krijg je een zak twv 30 euro dr bij, maar daar kun je dan niet kiezen wat daar in zit.
Ik ga wel zometeen al om 12.30, maar ik wil morgen nog wel es lopen als je er dan nog niet uit bent
Ik ga morgen wel voor jequote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoor, ik vind het erg moeilijk te kiezen![]()
Happy new year...bahquote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja erg he? Ik werd gebeld door H. (die met dat oranje haar op de foto), wiens man marinier is. Wel heel lief dat ze meteen aan me dachten om me te bellen, ook al heb ik hem al jaren niet meer gezien. Maar we waren nogal dik toen samenDus heel lief dat ze meteen aan me dachten.
Als het goed is hielden ze hem in coma in Afghanistan Ing, omdat dat beter was daar en omdat ze hem niet uit coma wilden halen zonder familie er bij. Als je daar van alles verlaten uit coma komt en je moet een been missen enzo, dan is het extra vreselijk als er dan geen familie bij kan zijn daar om je bij te staan.
Maar als het goed is hebben ze hem inmiddels in Utrecht uit coma gehaald, dat was het plan in elk geval.
Heb net weer smsje gestuurd hoe het er inmiddels voor staat.
Nou! Maar ik ben weer bij!quote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeie genade zeg ik kom gewoon niet bijgelezen..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |