Twee uur sta ik daar op de parkeerplaats!quote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben je mal ik wil nog wat eten, was in de wasmachien misschien, uur of 2? Kan ik daarna even naar schoonpapa. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heerlijk geen kind
Meeeeeeeeeee tooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dat maakt mij geen bal uit hoor hier gaat ook de vlag nog iedere morgen dat ze in het busje stappen uit.....quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis toch ook niet de jouwe?![]()
Woont ze nu standaard bij haar vader dan?
En woont die van jou er ook bij in of is die al op zichzelluf?
Gaat me lukken met de Luuuuuuup tot straks!quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee uur sta ik daar op de parkeerplaats!![]()
Je weet waar het is he? Bij dat kleine rotondetje bij de benzinepomp even naar rechts (vanaf de Grindweg) en dan meteen links en paralel aan de 209 gaan rijden
mie 333333333333333333333333quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeee toooooooooooooooooooooooooooo
Je hebt gelijk! Ik zie nog wel sneeuw bij jouquote:
tis toch winter? En bij winter hoort sneeuwquote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik zie nog wel sneeuw bij jou
Ik heb de mijne ook weer gewijzigd.
Kind woont bij ons voor vast, moeder heeft geen recht op vaste omgang (rechterlijke uitspraak). Die van mij woont samen en als het hem teveel wordt weer even bij zijn moeder.quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis toch ook niet de jouwe?![]()
Woont ze nu standaard bij haar vader dan?
En woont die van jou er ook bij in of is die al op zichzelluf?
Gezelliequote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Kind woont bij ons voor vast, moeder heeft geen recht op vaste omgang (rechterlijke uitspraak). Die van mij woont samen en als het hem teveel wordt weer even bij zijn moeder.Ze wonen in Utrecht nog op haar studentenkamer en dat is niet al te groot dus al zijn dvd's enz staan nog gewoon hier.
Ik laat Bob ook nog even in de sneeuw, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
tis toch winter? En bij winter hoort sneeuw
Zo, dat is heftig, dat de moeder geen recht heeft op vaste omgang!quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Kind woont bij ons voor vast, moeder heeft geen recht op vaste omgang (rechterlijke uitspraak). Die van mij woont samen en als het hem teveel wordt weer even bij zijn moeder.Ze wonen in Utrecht nog op haar studentenkamer en dat is niet al te groot dus al zijn dvd's enz staan nog gewoon hier.
Jullie lopen allemaal achterquote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik zie nog wel sneeuw bij jou
Ik heb de mijne ook weer gewijzigd.
jezus, jij bent nog langzamer in het oppakken van hints dan greys!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Whut, heb Subtle in ene een chick?
Wel blijven opletten he?quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
En Zwabbert een avondje in het harem van A-E doorgebracht
ik ben echt benieuwd. En vooral 3dquote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Avatar is tof (volgens de kenner)
Het is wel grappig om je kind door dezelfde fases te zien gaan die voor je gevoel nog niet zolang geleden zelf hebt moeten doorstaan.quote:
Ja zo mis je nog eens wat he?quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
En Zwabbert een avondje in het harem van A-E doorgebracht
Vlotje is my middle namequote:
Jij hebt best veel middle names he?quote:
En jij zit me gewoon de hele tijd aan te kijkenquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jezus, jij bent nog langzamer in het oppakken van hints dan greys!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |