quote:
Ik heb het ook al eens gezegd hoor, we zijn echt soms een stel kneuzen bij elkaar.quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja! Wat doen jullie nu ineens alsof ik daar iets heel slechts mee bedoel
Je gaat hem nu ook al FranszszJosephhhh noemen ivm Duitse vriendin?quote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal, F.!
(ik zal niet je hele naam gebruiken, alleen je voorletter...)
Fquote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal, F.!
(ik zal niet je hele naam gebruiken, alleen je voorletter...)
Ik bedoelde het ook liefkozend,quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook al eens gezegd hoor, we zijn echt soms een stel kneuzen bij elkaar.
Maar da's de charme ook wel weer
[..]
Je gaat hem nu ook al FranszszJosephhhh noemen ivm Duitse vriendin?
Ze staat in de reflectie van mijn UIquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook al eens gezegd hoor, we zijn echt soms een stel kneuzen bij elkaar.
Maar da's de charme ook wel weer
[..]
Je gaat hem nu ook al FranszszJosephhhh noemen ivm Duitse vriendin?
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Gister naar de Darling Market in Rijswijk. Was het daar toevallig net ook Country&Western Christmas.
OMFG... wat een openbaring![]()
![]()
Allemaal mensen die aan linedancing doen, met hun armen slap langs het lichaam hangend, mechanische pasjes uitvoerend met een ernstig gezicht, verkleed als cowboy/girl. En het echt echt menen, he!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan diezelfde dansjes doen op C&W muziek en op Bachata en op popmuziek. Echt.... ik kon er met mijn hoofd niet bij.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze staat in de reflectie van mijn UIspeciaal voor jou even ingezoomd
Ik zie echt absoluut niet wat ik nou in je UI moet zien hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze staat in de reflectie van mijn UIspeciaal voor jou even ingezoomd
ik ook niet...quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Linedancing heb ik sowieso nooit begrepen
Jahahahha, die kreeg ik ook bij de mini stars, maar dat is wel leuk voor een keertje. En dan heb je tenminste een groep mensen die ritmisch nog iets voorstellenquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet...
(hoewel wij op dansles wel een soort dansje op cotton eye joe leerden...)
Rechtsboven zie je het dak van mijn serre. De zwarte vlek in het midden is mijnquote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie echt absoluut niet wat ik nou in je UI moet zien hoor![]()
Oh en... POEP AAN JE ZWAALF!
Oh, die is beter dan die van mij!!!quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie echt absoluut niet wat ik nou in je UI moet zien hoor![]()
Oh en... POEP AAN JE ZWAALF!
quote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jahahahha, die kreeg ik ook bij de mini stars, maar dat is wel leuk voor een keertje. En dan heb je tenminste een groep mensen die ritmisch nog iets voorstellen
zolang hij er maar iets in ziet toch?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
IK ZIE ER OOK NIKS IN
VERTEL OP BEUNHAAS
erh...? nee?quote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De puzzelstukjes beginnen wel te vallen he?
Whoopsidaisy!
Die wás van jou, vlotjequote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die is beter dan die van mij!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |