Thanks Niesje!quote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Oh ja nog even gauw voordat ik wegga Mr.S mooie foto's, Greys en Maes veel plezier dadelijk.
Ja sorry hoor...quote:
Ik vind eigenlijk dat we dat tot een soort kreet moeten uitroepen... als iemand "loopt te greyzen", dat het betekent dat iemand niet oplet op hints of zoquote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jezus, jij bent nog langzamer in het oppakken van hints dan greys!!!!
Oeh, veel plezier met je balletje!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Oh ja nog even gauw voordat ik wegga Mr.S mooie foto's, Greys en Maes veel plezier dadelijk.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Maes het volgende:
[..]
En jij zit me gewoon de hele tijd aan te kijken
ik stem voor!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat tot een soort kreet moeten uitroepen... als iemand "loopt te greyzen", dat het betekent dat iemand niet oplet op hints of zo![]()
Dankquote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Waar achter?quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sorry hoor...
bijna 50 topics geleden kwam jij er achter!!!! en hij nu pas...
maar je bent wel lief hoor!
Jij houdt me ook niet op de hoogte!quote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jezus, jij bent nog langzamer in het oppakken van hints dan greys!!!!
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat tot een soort kreet moeten uitroepen... als iemand "loopt te greyzen", dat het betekent dat iemand niet oplet op hints of zo![]()
Secret Santa was een dramaquote:Op maandag 28 december 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar achter?
Hebben we het nu nog steeds over de vriendin van Subtle?
Want daar was ik iets vlotter mee hoorDawissikal vrij snel!
Of bedoel je het Secret Santa gebeuren?
Dáármee was ik niet al te vlot, dat moet ik toegeven
ja, jij had ongeveer 50 topics geleden door dat er liefde in de lucht was, en ll nu pas...quote:Op maandag 28 december 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar achter?
Hebben we het nu nog steeds over de vriendin van Subtle?
Want daar was ik iets vlotter mee hoorDawissikal vrij snel!
Of bedoel je het Secret Santa gebeuren?
Dáármee was ik niet al te vlot, dat moet ik toegeven
je vraagt niet de maten?quote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt me ook niet op de hoogte!![]()
Wie, wat, waar, hoe, wanneer, hoe oud, e.d. e.d.
oh?quote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Secret Santa was een dramamaar het vriendinnetje-verhaal was Greys zelfs de eurste!
![]()
COURGETTE!!!quote:
Moeder, bedoel je? Heel verhaal maar het gaat inmiddels redelijk en we zijn bezig met een soort van omgang.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat is heftig, dat de moeder geen recht heeft op vaste omgang!
Maar waar is ze nu dan?
voor je vrije tijd!!!!
Oh en Nies voorzichtig rijdenquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks Niesje!
Jij ook een fijne dag!
ik bedoelde eigenlijk waar t kindlief zelf isquote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Moeder, bedoel je? Heel verhaal maar het gaat inmiddels redelijk en we zijn bezig met een soort van omgang.
Ze vroeg het me via PM als eerstequote:
ik moest lachenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze vroeg het me via PM als eerste
Je hoort er zo ontzettend bij he liefurt?quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
't Is hier ook echt wel een kneuzenbende trouwens hè.
quote:
ook hoi...quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Bij onsquote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk waar t kindlief zelf is
omdat ze niet thuis is...
euj!quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik toch niet?quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap er niks meer van...quote:
Uhuh! Gotta love usquote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Poep aan je tr.... *mweh*... aan je... p...quote:
Rustig, denk na, begin bij het begin. Wanneer was het?quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
ik had toch ergens gepost hier iets over oliebollenkan het nergens terug vinden
ik zweer dat ik het gepost heb
Nee mop, dat was je delirium!quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
ik had toch ergens gepost hier iets over oliebollenkan het nergens terug vinden
ik zweer dat ik het gepost heb
Sorry spraakverwarring, ze is nu uit logeren bij vriendinnetjequote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van...![]()
Ik dacht dat je zei dat je vandaag kindloos was...
Ik duik zo mn bed wel weer in
ah, okee, ik snap het weer!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Sorry spraakverwarring, ze is nu uit logeren bij vriendinnetje
Ik wens je sterktequote:Op maandag 28 december 2009 12:56 schreef Maes het volgende:
Ik ga een poging doen KPN te bellen, wens me sterkte
Oh, dan rijm maar op deze zin die eindigt op twaalfquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh! Gotta love us![]()
[..]
Poep aan je tr.... *mweh*... aan je... p...
DAMMIT!
Wat een kutverhaal, F.!quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, dan rijm maar op deze zin die eindigt op twaalf
Maes!!! IK ZIE JE WEL HOOR!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Maes het volgende:
[..]
En jij zit me gewoon de hele tijd aan te kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog voor mij!?
in dat geval; respect Greys!
Daarnetquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Rustig, denk na, begin bij het begin. Wanneer was het?
en bijna iedereen voelt zich ook gewoon aangesproken...quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja! Wat doen jullie nu ineens alsof ik daar iets heel slechts mee bedoel
I rest my case.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en bijna iedereen voelt zich ook gewoon aangesproken...
Neu, welkom bij de clubquote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja! Wat doen jullie nu ineens alsof ik daar iets heel slechts mee bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |