WAT MOET JE WETEN DAN?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
IK ZIE ER OOK NIKS IN
VERTEL OP BEUNHAAS
quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wás van jou, vlotje
Oh nee, dat zouden we niet zeggen he?
quote:
Nou, hoe oud is ze, waar komt ze vandaan, hoe ken je d'r, kennen wij d'r. Hoe lang is het al aan de gang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
consider it donequote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk weer een hoofdstuk gedaan. Morgen mij even schoppen dat ik verder ga, kthxbai.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Oooooh K3!!!quote:Op maandag 28 december 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heb ik aan de lijn?
Hallo Haaallooooooo![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, hoe oud is ze, waar komt ze vandaan, hoe ken je d'r, kennen wij d'r. Hoe lang is het al aan de gang.
En het belangrijkste natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik ging onder de douche staan, toen ik nat (quote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe moet ik dat sugarscrubding gebruiken?
Eerst onder de douche springen, dan eronderweg en dan met dat droge ding rauzen?![]()
Ben bang dat ie anders binnen 10 seconden weggesmolten is) was even naast de straal gaan staan, toen gescrubd en toen weer onder de straal. Maar nu is mijn scrub een klef hapje geworden
Je schijnt er een stukje af te moeten breken en daarmee te moeten scrubben onder den douzjjjj geloof ik.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dus je werd een nat klef hapje?quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging onder de douche staan, toen ik nat () was even naast de straal gaan staan, toen gescrubd en toen weer onder de straal. Maar nu is mijn scrub een klef hapje geworden
Je schijnt er een stukje af te moeten breken en daarmee te moeten scrubben onder den douzjjjj geloof ik.
![]()
![]()
Sorry, maar ik vind K3 stiekem een beetje leukquote:
Van Afrikaaaaaaa tot in Amerikaaaaaaa
Van de Himalaaaaaaaya tot in de woestijnnnnnnn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Correctie: een klef nat suikerzoet hapjequote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je werd een nat klef hapje?![]()
(Sugarscrub, jeweetz!)IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ook!!!quote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind K3 stiekem een beetje leuk
ik heb een cd in de auto met K3, megamindy en kinderen voor kinderen, VOOR MN OPPASKINDJES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik ben terug van de podo-dame en ik ben niet goed gebakken! Mamma-ElisaB gebeld, maar de garantie is verlopenVolgende week zooltjes en dat zou moeten helpen. Joy!
Mooie foto's MrS
Beterschap aan Bamba
oh-oh, die schoentjes
Maes en Greys, veel plezier
(nu ga ik weer verder lezen)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, hoe oud is ze, waar komt ze vandaan, hoe ken je d'r, kennen wij d'r. Hoe lang is het al aan de gang.
En het belangrijkste natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26, duitsland, via werk (gekoppeld door een collega), nee, paar weken...
![]()
![]()
![]()
Ja
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
WAT LAS IK!?quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben terug van de podo-dame en ik ben niet goed gebakken! Mamma-ElisaB gebeld, maar de garantie is verlopenVolgende week zooltjes en dat zou moeten helpen. Joy!
Mooie foto's MrS
Beterschap aan Bamba
oh-oh, die schoentjes
Maes en Greys, veel plezier
(nu ga ik weer verder lezen)
BEN JIJ ER DE 9e NIET BIJ????
WAT MOET DIE HELE MUURDUW-RIJ NU DOEN DAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
MAAK ME GEKquote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Correctie: een klef nat suikerzoet hapje![]()
(Sugarscrub, jeweetz!)
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!
ik heb een cd in de auto met K3, megamindy en kinderen voor kinderen, VOOR MN OPPASKINDJES!Het ALLERGROOTSTE plezier doe je me met dit liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zing () ik regelmatig. Ook met die 'auwwwwwwwwwwwwww' uithalen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je dacht; 'ik zoek het dicht bij huis'quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
26, duitsland, via werk (gekoppeld door een collega), nee, paar weken...
![]()
![]()
![]()
Ja
![]()
Leuk voor je![]()
Weer een trekvogel minder![]()
![]()
Ik stiekem ook, sinds K2 zoekt K3 vinnik't best leuk ... wel ECHT stiekem hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind K3 stiekem een beetje leuk
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: