quote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef Ensaf het volgende:
Opdat latere generaties zullen weten van onze grootse daden:
[ afbeelding ]
Zal wel tegen diefstal/vernieling zijnquote:Op maandag 28 december 2009 01:30 schreef neen het volgende:
Rustig bij die ijsbaan maar zo te zien staan de lampjes nog wel aan!
quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ei is gelegd voor de meest succesvolle reeks op Fok!
quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ei is gelegd voor de meest succesvolle reeks op Fok!
Meestal weet Bluesrebel zijn TVP nog wel bij de eerste 200 posts te plaatsen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
en al die lui als Marhabal met hun TVP zo kijken morgenvroeg
Ik zie ons als moderne helden.quote:
2 keer op 1 dag wel te verstaanquote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef justmattie het volgende:
Als we nog een uurtje doorbaggeren, lukt het hem twee keer niet
De tijden ze veranderen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef neen het volgende:
Die OP in de wiki kan ik niet bewerken
Vroeger kon dat nog gewoon
Daar is Ensaf voorquote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef neen het volgende:
Die OP in de wiki kan ik niet bewerken
Vroeger kon dat nog gewoon
Nieuwe motto voor de reeks: Een topic per dag.quote:Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
2 keer op 1 dag wel te verstaan
quote:Op maandag 28 december 2009 01:36 schreef neen het volgende:
Vroeger toen Liwadden nog gewoan mien eigen kleine stadsje was.
Vroeger toen Liwwadden nog gewoan een eigen stadhouder had.quote:Op maandag 28 december 2009 01:36 schreef neen het volgende:
Vroeger toen Liwadden nog gewoan mien eigen kleine stadsje was.
Wat denkst dan, dou woanst niet in suh maar een stadtsje !quote:Op maandag 28 december 2009 01:39 schreef neen het volgende:
Wat een fantastische artiesten hebbenw e ook in 058
Ja ik had d'r laat een lijstje van gemaakt!quote:Op maandag 28 december 2009 01:39 schreef neen het volgende:
Wat een fantastische artiesten hebbenw e ook in 058
Ik woan hier niet meerquote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat denkst dan, dou woanst niet in suh maar een stadtsje !
Oh is 't een wedstrijd?quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef neen het volgende:
OP openers:
skiczukie 1
ziggyziggyziggy 1
alexxxx 1
paladijn 4
peterselieman 1
justmattie 3
socios 1
blaaatkipje 1
mof 2
ensaf 2
devilswhore 1
nagel72 1
edwinuss 2
dangel 1
neen 1
Dit is voor de statistieken! Je ziet dat er meerdere op-openers niet meer aanwezig zijnquote:
DE VUILE VERADERS KOM WE ZOEKEN ZE OP IK NEEM BAKSTENEN MEE VOOR DOOR DE RAMEN!quote:Op maandag 28 december 2009 01:43 schreef neen het volgende:
[..]
Dit is voor de statistieken! Je ziet dat er meerdere op-openers niet meer aanwezig zijn
Geen liefde voor HUN stadjequote:Op maandag 28 december 2009 01:43 schreef neen het volgende:
[..]
Dit is voor de statistieken! Je ziet dat er meerdere op-openers niet meer aanwezig zijn
WIj Liwwadders binne altied aardig weest wel seunquote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef neen het volgende:
[..]
Maar ik voel mien eigen altied welkom weest wel!
Ik regel een busjequote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
DE VUILE VERADERS KOM WE ZOEKEN ZE OP IK NEEM BAKSTENEN MEE VOOR DOOR DE RAMEN!
Nog 4 posts.quote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef justmattie het volgende:
Ik ga nu naar bed, vindt het wel welletjes![]()
Lekker koese!quote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef justmattie het volgende:
Ik ga nu naar bed, vindt het wel welletjes![]()
Ik niet hoor!quote:
Ik lig ook wat achter qua tijd. Maar goed, deze laatste paar dagen van 2009 was ik ook niet van plan nog veel nuttigs te doenquote:
Ik was pas kwart voor 11 wakker of zoquote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ik lig ook wat achter qua tijd. Maar goed, deze laatste paar dagen van 2009 was ik ook niet van plan nog veel nuttigs te doen
Waarom niet je hele laptop meenemenquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef neen het volgende:
Ik moest nog een opdracht voor school inleveren maar die staat dus nog op m'n laptop in Arnhemmaar ik was die vergeten eraf te halen. Daarnaast neem ik dan meteen nog m'n tv kastje mee, wat boeken en dvd's die hier nog liggen
Maharbal!quote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
en al die lui als Marhabal met hun TVP zo kijken morgenvroeg
Wtf jij hebt het hele vorige topic doorgelezenquote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maharbal!
En dan plaats ik hier toch een nieuwe TVP. Heb gewoon de vorige niet gelezen.
NIET staat er tochquote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wtf jij hebt het hele vorige topic doorgelezen![]()
?
Je hebt toch dat bericht gevondenquote:
Dat bericht stond hier op de vorige paginaquote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt toch dat bericht gevonden
Ja? Moet je nagaanquote:Op maandag 28 december 2009 12:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat bericht stond hier op de vorige pagina.
EDIT: valt me nu pas op dat hij netjes refreshed (DOH)quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef Faceoff het volgende:
wow een plaatje van 13:15 gepost op maandag 28 december 2009 @ 12:58
netjes hoor, back to the future!
quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef Faceoff het volgende:
[..]
EDIT: valt me nu pas op dat hij netjes refreshed (DOH)
argh k drukte op quote ipv edit
Ik zit ook de hele dag wat op fok!quote:Op maandag 28 december 2009 13:44 schreef Faceoff het volgende:
Is lastig in de laatste week van het jaar.
Naar mate oud en nieuw dichterbij komt voel ik me geestelijk verder wegglijden
4 januari start ik de boel weer op
Nee, ONZ SCquote:
quote:
Die kan je niet missen als je er langs rijdt/loopt/fietstquote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Sodeju het volgende:
Die hele schaatsbaan heb ik nog niet gezien
Ik nog tot en met woensdag. De 31e heb ik vrij genomenquote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Faceoff het volgende:
hmm werken, dat hoeft dit jaar niet meer
zo maar ff naar de winkel wat voedsel en bier inslaan en dan maar eens wat lui optrommelen om vanavond maar weer even wat alcohol e.d. te misbruiken.
Wat moet je anders deze dagen
is ook weinig te zoeken in die hoek van de stad.. Ik zag m ook voor t eerst op de webcambeelden in dit topic.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef neen het volgende:
Ik rijd er ook nooit langs. Heb dat ding ook nog niet gezien
De enige schaatsbaan die ik op dit moment tegenkom is die van onze steegquote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef Sodeju het volgende:
De enige schaatsbaan die ik op dit moment tegenkom is die van Drachten
Komt Omrin daar niet om te strooien danquote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De enige schaatsbaan die ik op dit moment tegenkom is die van onze steeg
Ik kan er zelf bijna niet langs lopen met al die kut fietsen die er staan.quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt Omrin daar niet om te strooien dan![]()
Die kunnen wel even op straat staanquote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan er zelf bijna niet langs lopen met al die kut fietsen die er staan.
Je denkt toch zeker niet dat ik ga helpenquote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kunnen wel even op straat staan
Goed puntquote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik ga helpen
Ik ben vandaag vrij
Wat voor stage doe je danquote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Sodeju het volgende:
Ik zit gewoon weer op m'n stageplekkie hoor
Trotsquote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Teeeering, gewoon heel deel 23 gemist in 1 nacht
Omdat ik windows gewend benquote:Op maandag 28 december 2009 15:31 schreef neen het volgende:
Maar wat is eigenlijk de reden dat je windos op zo'n ding wilt... OS is toch ook prima?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef justmattie het volgende:
Edwin, ik heb begrepen van een niet nader te noemen betrouwbare bron (lees: DW) dat jij ervaring hebt met iMac?
quote:Op maandag 28 december 2009 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r
Legendarisch inderdaad.quote:
Vandaag ook maar weer volmaken niet waarquote:Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Legendarisch inderdaad.
Ben nu bezig deze door te nemen.
Hee jij moet nog in de OP!quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Teeeering, gewoon heel deel 23 gemist in 1 nacht
Woon je eigenlijk in Leeuwarden of er buitenquote:
Ik woon al mijn hele leven in Leeuwardenquote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk in Leeuwarden of er buiten?
Als ik snel ben, kan ik zo Kvack in de Jumbo zien.quote:Op maandag 28 december 2009 16:49 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik help tot en met deze post mee. Nu ga ik naar de jumbo.
Succes
Liwwadden/Leeuwarden #25 - Waar we in café 't Hoekje eentje drinken op ons succesquote:Op maandag 28 december 2009 16:48 schreef neen het volgende:
Maar goed, we moeten wel even een mooie topictitel voor nummer 25 verzinnen he!
Liwwadden/Leeuwarden #25 - Nul-Acht-En-Fieftig haalt Fief-En-Twintig!quote:Op maandag 28 december 2009 16:48 schreef neen het volgende:
Liwwadden/Leeuwarden #25 - Het sal wel wat wudde!quote:Op maandag 28 december 2009 16:48 schreef neen het volgende:
Naar 058 rijden is altijd mooi werk nou!quote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Sodeju het volgende:
Ha, mooi met de auto weer fut naar 058
Spannendquote:Op maandag 28 december 2009 16:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als ik snel ben, kan ik zo Kvack in de Jumbo zien.
Enige uit LWD in de test.quote:75Gebakkraam
Op parkeerterrein AH, Tijnjedijk - Leeuwarden
Testresultaten
Oordeel jury:
ONVOLDOENDE
Gewicht per bol: 73g
Prijs per bol: ¤ 0,70
Aanbieding: 11 voor 7,00
Vet percentage: 10,5%
Conclusie: Zelfs als het panel met de hand over het hart strijkt, is hier geen voldoende voor te geven. Bleek, vet en saai. Veel te weinig vulling. Uithuilen en opnieuw beginnen.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef neen het volgende:
OP openers:
skiczukie 1
ziggyziggyziggy 1
alexxxx 1
paladijn 4
peterselieman 1
justmattie 3
socios 1
blaaatkipje 1
mof 2
ensaf 2
devilswhore 1
nagel72 1
edwinuss 2
dangel 1
neen 1
Doe je schaatsen onder je voeten en daar ga je alquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef justmattie het volgende:
ATTENTIE bij mij voor huis begint het water dicht te vriezen
JAA MANG JEWEETZELLUFFFquote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Doe je schaatsen onder je voeten en daar ga je al
Meen je niet?! Vond die oliebollen bij de Miro toch best te doenquote:Op maandag 28 december 2009 18:11 schreef neen het volgende:
Onze oliebollen kunnen we beter in Heerenveen of Wolvega halen
[..]
Enige uit LWD in de test.
Ik vreet alle oliebollen altijd welquote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Meen je niet?! Vond die oliebollen bij de Miro toch best te doen
Omg ja, staat ie er nog steeds?quote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef neen het volgende:
M'n pa had er afgelopen week zo'n zak overpricede zooi meegenomen. Godsesmerig waren die. Maarja, het is de Frans Bauer look-a-like he daar betaal je dan ook voor.
Die van de waag binne altied lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga die van die bij de achmeatoren maar proberen.
Of die bij de waag.
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijsquote:
Dan ga ik naar de waagquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van de waag binne altied lekker
Hij heeft ook een vis tent daar toch?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijs
Dat weet ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vis tent daar toch?
Die zit toch niet in dat kleine wagentje met dat vervelende IJscowagendeuntje?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijs
Vis haal ik nog wel eens bij de AH bij de Mediamarktquote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vis tent daar toch?
Hij had altijd bij de ingang zo'n hokje hoe het nu is weet ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die zit toch niet in dat kleine wagentje met dat vervelende IJscowagendeuntje?
Vis halen wij daar binnen bij de Super de Boer op het cambuurpleinquote:Op maandag 28 december 2009 19:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vis haal ik nog wel eens bij de AH bij de Mediamarkt
Ah, bij die visboer tegenover de Super de Boer?quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vis halen wij daar binnen bij de Super de Boer op het cambuurplein
Nee, nee, neequote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, bij die visboer tegenover de Super de Boer?
Ah, en hebben die ook lekkere lekkerbekjes?quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, nee, neeIN de super de boer
![]()
Jepquote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, en hebben die ook lekkere lekkerbekjes?
Dat mut zij het maar doen!quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
Ik wou oliebollen thuus bakken, maar dat mut buuten van moeke'sen daar hef ik geen nocht in
Nee de oliebollen komme nou al ergens anders futquote:
Welke, de rondweg is open tochquote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef Ensaf het volgende:
Ik krijg honger.
En de lokale snackbar was dicht.
Welke?quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke, de rondweg is open toch
Snackbar de rondweg juh, die bij de Poiesz!quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke?
De Rondweg stikt van de snackbars.
Snackbar de Rondweg.quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke?
De Rondweg stikt van de snackbars.
Van Dobben krokettenquote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Mien moeke het net kroketten bij de poeisz haalt, ik zei ik mut een van Dobben hebben... die bin goed. Haalt ze van die Van Dobben goulash. Die bin niet goed.
VERDOMME
kalfskrokettenquote:
babydiertjesquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is de held met de McKroket
quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in een McSperma.
Nee, ik werk niet bij de McDonaldsquote:
WAT DENKTEEEEquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik moet nog zien of #25 vanavond gehaald wordt.
Nog maar 40 posts joh, geen probleemquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
Nou goed dan, ik kom af en toe ook nog wel even meehelpenquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
Tijdje terug alweer!quote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Heeft niemand Harold & Kumar 2: Escape from Guantanamo Bay gezien?
Ik kan alleen maar HJ kiezenquote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef Kvack het volgende:
Bier!
Goed idee. Ik pak mezelf zo maar een Schulten, of een Schutters. Moet ik nog kiezen ook
In Leeuwarden niet volgens mijquote:Op maandag 28 december 2009 21:57 schreef neen het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhh dat is lekker
Is er eigenlijk ook een kleine bierbrouwer in Leeuwarden? Us Heit uit Bolsward ken ik wel maar hier niks volgens mij
Ik heb ook nog Export en Guinness in mn koelkast. Maar export is ranzig. Smaakt naar bier waar een aantal peuken in hebben liggen weken.quote:
Waarom heb je geen kwaliteitspils?quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Export en Guinness in mn koelkast. Maar export is ranzig. Smaakt naar bier waar een aantal peuken in hebben liggen weken.
En Guinness uit blik is smerig. Maar was in de aanbieding
Komt een lift in nietwaar?quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef justmattie het volgende:
Ik lees net in de krant dat ze de Oldehove gaan verbouwen
Ja, en een glazen dak erop, een mooiere receptie, op de 1e verdieping wordt een trouwlocatie gebouwdquote:
Te lui om trap te lopenquote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef neen het volgende:
Mooi, kan ik daar ook een keer naarboven.
Ik in whisky eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Kvack het volgende:
Van al dat gepraat over bier krijg ik zin in een glas Jeagermeister.
Ik welquote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ook lekker, maar dat heb ik niet in huis
Nicequote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef Ensaf het volgende:
Heb nog 2 volle en 2 halfvolle flessen Whiskey ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |