Die van de waag binne altied lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga die van die bij de achmeatoren maar proberen.
Of die bij de waag.
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijsquote:
Dan ga ik naar de waagquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van de waag binne altied lekker
Hij heeft ook een vis tent daar toch?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijs
Dat weet ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vis tent daar toch?
Die zit toch niet in dat kleine wagentje met dat vervelende IJscowagendeuntje?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijs
Vis haal ik nog wel eens bij de AH bij de Mediamarktquote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vis tent daar toch?
Hij had altijd bij de ingang zo'n hokje hoe het nu is weet ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die zit toch niet in dat kleine wagentje met dat vervelende IJscowagendeuntje?
Vis halen wij daar binnen bij de Super de Boer op het cambuurpleinquote:Op maandag 28 december 2009 19:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vis haal ik nog wel eens bij de AH bij de Mediamarkt
Ah, bij die visboer tegenover de Super de Boer?quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vis halen wij daar binnen bij de Super de Boer op het cambuurplein
Nee, nee, neequote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, bij die visboer tegenover de Super de Boer?
Ah, en hebben die ook lekkere lekkerbekjes?quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, nee, neeIN de super de boer
![]()
Jepquote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, en hebben die ook lekkere lekkerbekjes?
Dat mut zij het maar doen!quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
Ik wou oliebollen thuus bakken, maar dat mut buuten van moeke'sen daar hef ik geen nocht in
Nee de oliebollen komme nou al ergens anders futquote:
Welke, de rondweg is open tochquote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef Ensaf het volgende:
Ik krijg honger.
En de lokale snackbar was dicht.
Welke?quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke, de rondweg is open toch
Snackbar de rondweg juh, die bij de Poiesz!quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke?
De Rondweg stikt van de snackbars.
Snackbar de Rondweg.quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke?
De Rondweg stikt van de snackbars.
Van Dobben krokettenquote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Mien moeke het net kroketten bij de poeisz haalt, ik zei ik mut een van Dobben hebben... die bin goed. Haalt ze van die Van Dobben goulash. Die bin niet goed.
VERDOMME
kalfskrokettenquote:
babydiertjesquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is de held met de McKroket
quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in een McSperma.
Nee, ik werk niet bij de McDonaldsquote:
WAT DENKTEEEEquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik moet nog zien of #25 vanavond gehaald wordt.
Nog maar 40 posts joh, geen probleemquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
Nou goed dan, ik kom af en toe ook nog wel even meehelpenquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
Tijdje terug alweer!quote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Heeft niemand Harold & Kumar 2: Escape from Guantanamo Bay gezien?
Ik kan alleen maar HJ kiezenquote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef Kvack het volgende:
Bier!
Goed idee. Ik pak mezelf zo maar een Schulten, of een Schutters. Moet ik nog kiezen ook
In Leeuwarden niet volgens mijquote:Op maandag 28 december 2009 21:57 schreef neen het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhh dat is lekker
Is er eigenlijk ook een kleine bierbrouwer in Leeuwarden? Us Heit uit Bolsward ken ik wel maar hier niks volgens mij
Ik heb ook nog Export en Guinness in mn koelkast. Maar export is ranzig. Smaakt naar bier waar een aantal peuken in hebben liggen weken.quote:
Waarom heb je geen kwaliteitspils?quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Export en Guinness in mn koelkast. Maar export is ranzig. Smaakt naar bier waar een aantal peuken in hebben liggen weken.
En Guinness uit blik is smerig. Maar was in de aanbieding
Komt een lift in nietwaar?quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef justmattie het volgende:
Ik lees net in de krant dat ze de Oldehove gaan verbouwen
Ja, en een glazen dak erop, een mooiere receptie, op de 1e verdieping wordt een trouwlocatie gebouwdquote:
Te lui om trap te lopenquote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef neen het volgende:
Mooi, kan ik daar ook een keer naarboven.
Ik in whisky eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Kvack het volgende:
Van al dat gepraat over bier krijg ik zin in een glas Jeagermeister.
Ik welquote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ook lekker, maar dat heb ik niet in huis
Nicequote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef Ensaf het volgende:
Heb nog 2 volle en 2 halfvolle flessen Whiskey ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |