Die van de waag binne altied lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga die van die bij de achmeatoren maar proberen.
Of die bij de waag.
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijsquote:
Dan ga ik naar de waagquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van de waag binne altied lekker
Hij heeft ook een vis tent daar toch?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijs
Dat weet ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vis tent daar toch?
Die zit toch niet in dat kleine wagentje met dat vervelende IJscowagendeuntje?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de miro, en in de zomer verkoopt hij ijs
Vis haal ik nog wel eens bij de AH bij de Mediamarktquote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vis tent daar toch?
Hij had altijd bij de ingang zo'n hokje hoe het nu is weet ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die zit toch niet in dat kleine wagentje met dat vervelende IJscowagendeuntje?
Vis halen wij daar binnen bij de Super de Boer op het cambuurpleinquote:Op maandag 28 december 2009 19:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vis haal ik nog wel eens bij de AH bij de Mediamarkt
Ah, bij die visboer tegenover de Super de Boer?quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vis halen wij daar binnen bij de Super de Boer op het cambuurplein
Nee, nee, neequote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, bij die visboer tegenover de Super de Boer?
Ah, en hebben die ook lekkere lekkerbekjes?quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, nee, neeIN de super de boer
![]()
Jepquote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, en hebben die ook lekkere lekkerbekjes?
Dat mut zij het maar doen!quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
Ik wou oliebollen thuus bakken, maar dat mut buuten van moeke'sen daar hef ik geen nocht in
Nee de oliebollen komme nou al ergens anders futquote:
Welke, de rondweg is open tochquote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef Ensaf het volgende:
Ik krijg honger.
En de lokale snackbar was dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |