Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
te laat komen is niet goedquote:Op zondag 27 december 2009 21:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat ik dat maar heel soms doe. Anders loop ik het gevaar te lang op FOK! te blijven en dus te laat uit huis ga
je hebt weer gemucktquote:
naja, ik mag mijn tijd grotendeels zelf indelenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te vroeg komen ook niet altijd, toch?
je kan dan nog steeds een hoop pret hebben hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te vroeg komen ook niet altijd, toch?
whehehe ik zag hetquote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt door die slak van Friemeltje.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
Goftedomme, draai ik mn kont om ff koffie te tanken, is er weer een nieuwe topic aangemaakt
Dat zal ik doen, ik heb net eenquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
geef je eigen vent de schuld in plaats van de koffie of je kont?
Goed om te wetenquote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kan dan nog steeds een hoop pret hebben hoor
Je bent best lief en zo hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
Goftedomme, draai ik mn kont om ff koffie te tanken, is er weer een nieuwe topic aangemaakt
Da's door de zenuwenquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
de TT is niet goed
er staat geen # in.
of je tankt zoveel koffie of is je kont zo grootquote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
heel veel pretquote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kan dan nog steeds een hoop pret hebben hoor
quote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Da's door de zenuwen![]()
goed dat er een modje rondzwerft.......
quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
er is alleen een gebroken link vervangen.......denk ik toch![]()
ik ga daar geen uitspraken over doenquote:
hoeft ook niet, ik put wel uit eigen ervaringquote:Op zondag 27 december 2009 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga daar geen uitspraken over doen
Ik put dan wel uit de ervaring van anderen!quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik put wel uit eigen ervaring
Is de op van 2 topics geleden, was toen al zo vandaar dat ik die vervangen had......quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat was altijd al het probleem met de avatar van Frutsel... die deed het vaak niet.
ik zie het idd, als ik kijk naar zijn posts doet 'ie het ook niet. Hij moet um ff opnieuw ergens neerzettenquote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is de op van 2 topics geleden, was toen al zo vandaar dat ik die vervangen had......
Vind ik persoonlijk zo'n mooi bossie rode rozen toch mooier dan een gebroken linkquote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ik zie het idd, als ik kijk naar zijn posts doet 'ie het ook niet. Hij moet um ff opnieuw ergens neerzetten
Mag het ook ... én ... zijnquote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je tankt zoveel koffie of is je kont zo groot
DM geloof ik.quote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft Sym er trouwens in gezet?
quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
aah godvr
als ik morgen ultimate zwaar laag ga ben ik ruim 16 uur op de baan, voor 990 kmtrap er dan nog even 11 bij of zo
quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef BrandX het volgende:
fles, leuk topic voor jou: Met de trein naar New Delhi?
Arme Klonk, kun je Klonkette niet wat zakgeld geven zodat ze met de visite de kroeg in kan ?quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
en ze zijn er nog steeds, opzouten allemaal
En ik ga wéér koffie tanken. Helaas moet mijn niet zo dunne kont dan ook meequote:Op zondag 27 december 2009 21:34 schreef friemelaar het volgende:
'k ga ff de schoondochter naar huis brengen..
Da's een fiks aantal kilometertjes voor 1 dag...quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet binnenkort maar eens gaan slapen. Morgen de schande van vandaag goedmaken.
van 7:02 tot 24:38 in de trein of op een station, voor 1044 km
Mag je zeggen jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's een fiks aantal kilometertjes voor 1 dag...
Welterusten BXquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga langzaamaan mijn bedje opzoeken. Nog ff wat knutselen en dan plat.
Welterusten alvast allemaal
quote:
trusten BXquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
Lijkt me overigens wel relaxed reizen, beter dan dezelfde afstand / tijd in de auto. Bovendien zie je meer van de omgeving, denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je zeggen jaIk heb al eens 1094 gereden, zonder dubbeldekstreinen
En mijn dagrecord zonder nachttreinen staat op 1210 km maar dat zal nog wel even zo blijven denk ik. MET nachttreinen erbij wordt het een heel ander verhaal trouwens, en is 1000 km ongeveer waar het begint
Slaap zachtquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
Nou ja je kan dus idd lekker met een pilsje aan de hand naar buiten kijken jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel relaxed reizen, beter dan dezelfde afstand / tijd in de auto. Bovendien zie je meer van de omgeving, denk ik
en buzzer eruit gedaanquote:
Verschilt het landschap in vergelijking met rijden over snelwegen in dezelfde streken?quote:Op zondag 27 december 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kan dus idd lekker met een pilsje aan de hand naar buiten kijken ja
jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Verschilt het landschap in vergelijking met rijden over snelwegen in dezelfde streken?
Oh, nou snap ik meteen waarom het stuur van mijn autootje zo ruw aanvoelt als friemel 'm eens mee heeft gehadquote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaje kan er lekker naar kijken
![]()
ipv in je stuur te bijten over al die zondagsrijders
Die 1210 heb ik gereden tijdens Rondje Nederland, een wedstrijd met 3 teams om zo snel mogelijk het hele spoornet van NL af te rijdenquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Trusten BX
1210 km is een pittig eindje... 1044 km ook trouwens
Ik vind 's nachts rijden wel fijn, maar dan niet als ik de hele dag ervoor heb moeten inpakkenquote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef BrandX het volgende:
ik vind zowel autorijden als treinrijden heerlijk
maar de ultieme vrijheid geeft de auto mij toch hoor, instappen en gaan wanneer en waar je wilt. En voor vakantietrips enzo kan je het dus ook zo uitkienen dat je weinig last hebt van raar verkeer enzo.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 1210 heb ik gereden tijdens Rondje Nederland, een wedstrijd met 3 teams om zo snel mogelijk het hele spoornet van NL af te rijden![]()
Dagrecord overall is 1968 km23:04 vertrokken uit Alba Iulia in Midden-Roemenië, 22:47 aankomst in Utrecht Centraal
Mwoa viel best mee hoor. Meestal heb ik idd wel na een 800+ rit dat ik savonds in mn bed nog een beetje lig te schommelenquote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
24 uur diverse toonaarden kedeng-edeng aanhoren lijkt me
Met 2 stokken kaarten is het ook heel leuk pesten, want dan zitten er 6 jokers inquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer een gezellig bordspel doen met de kids
Straks ga ik het nog leuk vinden...
Van mij wel... was je niet blij dat je die afstand niet te voet moest afleggen ?quote:Op zondag 27 december 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa viel best mee hoor. Meestal heb ik idd wel na een 800+ rit dat ik savonds in mn bed nog een beetje lig te schommelenMaar dat kan ik bepaald niet onprettig noemen
![]()
Heb eigenlijk pas 1 keer gehad dat ik de trein even zat was, na de zomervakantie van 2007. Maar toen had ik ook 7400 km in 12 dagen achter de rug. Mag het effe?
quote:Op zondag 27 december 2009 22:05 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Van mij wel... was je niet blij dat je die afstand niet te voet moest afleggen ?
Truste BXquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
Zoek je soms naar spelfouten Fles ? zoveel bordjes...quote:Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja tuurlijk
![]()
Maar daar ging het ook niet echt om natuurlijkHet ging om de bordjes
[ afbeelding ]
Bordjes
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
buzzer komt toch nooit meer op FOK!. Dus boeie lijkt me?
Aantal spoorkilometers (aantal spoorkilometers achter een stoomlocomotief)quote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef friemelaar het volgende:
Heeee , nou snap ik je onderschrift in eens .....![]()
Aantal Km in aantal ritten![]()
needat kan nie
vertel, vertel hoe zit dat?
Aantal reisdagen?![]()
Ohh , op de ouwe wetse mannierquote:Op zondag 27 december 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aantal spoorkilometers (aantal spoorkilometers achter een stoomlocomotief)
Neuh ik wil gewoon zo veel mogelijk bordjesquote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoek je soms naar spelfouten Fles ? zoveel bordjes...![]()
Truste Nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Nijns het volgende:
Truste schatjes
(nog even en ik ken niemand meer hier)
maar 40%quote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh ik wil gewoon zo veel mogelijk bordjes
Heb een paar jaar geleden ooit eens mijn complete verzameling tot ee colllage verwerkt.. ben er ruim 6 weken mee bezig geweestEn inmiddels is het nog maar 40 % van de hele verzameling....
[ afbeelding ]
Ik wil niet uit de OP, ik denk nog zo vaak aan de goede oude KSC-tijdquote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Truste Nijns![]()
Gewoon blijven meedoen, we zijn best aardigen bijten niemands neus af
OMG, hele vreemde maar wel machtig interessante hobby heb jij!quote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh ik wil gewoon zo veel mogelijk bordjes
Heb een paar jaar geleden ooit eens mijn complete verzameling tot ee colllage verwerkt.. ben er ruim 6 weken mee bezig geweestEn inmiddels is het nog maar 40 % van de hele verzameling....
[ afbeelding ]
Sta je er dan niet meer in?quote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil niet uit de OP, ik denk nog zo vaak aan de goede oude KSC-tijd
al evenquote:
Wel joh, al een hele tijd maar ik wil er niet uit om plaats te maken voor iemand andersquote:
Das nou niet direct de eerste die mensen doorgaans herkennenquote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
OMG, hele vreemde maar wel machtig interessante hobby heb jij!
BTW, ik herkende er 1-tje van: "Diekirch".
Trusten Nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Nijns het volgende:
Truste schatjes
En het rare is, ik zou er echt uuuuuren over kunnen vertellenquote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
OMG, hele vreemde maar wel machtig interessante hobby heb jij!
16 decemberquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Nijns het volgende:
GF, ben je jarig geweest? *nieuwsgierig is*
jij hoeft er ook niet uit je komt toch nog steeds hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel joh, al een hele tijd maar ik wil er niet uit om plaats te maken voor iemand andersik voel nog zo'n band..
Hoeft toch ook niet? Er wordt t.z.t wel een rijtje onderaan bijgeplakt (hoop ik) als we de maker(s) daar lief om vragen? Ik wil niemands plaatsje innemen, maar er op d'n duur wel bij horen als ik m'n credits (whatever) verdiend hebquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel joh, al een hele tijd maar ik wil er niet uit om plaats te maken voor iemand andersik voel nog zo'n band..
Hoi Nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Nijns het volgende:
Truste schatjes
Ikke wel want via dat stationnetje gingen we toen ik nog een snotneuzinnetje was tijdens een vakantie eens mee naar Strassbourg of Vianen (of hoe die stad ook weer heet). Vooral tijdens druilerig weerquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das nou niet direct de eerste die mensen doorgaans herkennen
zo erg zal het toch niet gaan wordenquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
...
Je gaat Koffieborden met ze?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Nee, ik ga wel zelfquote:Op zondag 27 december 2009 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Trusten Nijns![]()
-edit zie nu dat je het tegen de slapers had![]()
:$ sorry... Nog gefeli dan *heel veel kusjes*quote:
Veel te weinigquote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hoeft er ook niet uit je komt toch nog steeds hier
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mijquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Er wordt t.z.t wel een rijtje onderaan bijgeplakt (hoop ik) als we de maker(s) daar lief om vragen? Ik wil niemands plaatsje innemen, maar er op d'n duur wel bij horen als ik m'n credits (whatever) verdiend heb
DaMart!quote:
Dat dus!quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
buzzer komt toch nooit meer op FOK!. Dus boeie lijkt me?
Ik ben 4e geworden!quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
DaMart!nog gewonnen met je verhaal?
Nu ga ik echt slapen schatjes, ik MPG morgen of dinsdag jullie antwoorden wel even![]()
quote:
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Er wordt t.z.t wel een rijtje onderaan bijgeplakt (hoop ik) als we de maker(s) daar lief om vragen? Ik wil niemands plaatsje innemen, maar er op d'n duur wel bij horen als ik m'n credits (whatever) verdiend heb
Dankjewelquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mij
Nu ga ik echt slapen schatjes, ik MPG morgen of dinsdag jullie antwoorden wel even![]()
Dat had ik helemaal niet meegekregenquote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 4e geworden!.
...van de 43 verhalen.
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.
slaap ze nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel zelf
[..]
:$ sorry... Nog gefeli dan *heel veel kusjes*
[..]
Veel te weinig
[..]
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mij
[..]
DaMart!nog gewonnen met je verhaal?
FF sletopquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.
En van wie was deze avatar ook alweer?
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik moest alleen MPG een kop koffie geven om eindelijk afscheid te kunnen nemen.
daar had ik het laatst ook al overquote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.
Momentje dus...
Vanaf de volgende KSC staat Biekske in de OP, ipv dndiek!quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.
Momentje dus...
Die is LEUKquote:
Ja hoorquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die is LEUK![]()
![]()
![]()
Die moet volgende bootvakantie mee om te spelen!!!
Mogen wij die printen en gebruiken, Fles?
quote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf de volgende KSC staat Biekske in de OP, ipv dndiek!.
en heb je de link van frutsel al kunnen maken ?quote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feli Biekskequote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt nog niet echt... vage link ook.quote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je de link van frutsel al kunnen maken ?
HOAXquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de volgende meet moeten we het maar eens spelen met zijn allen!
ik heb er ook al naar zitten kijken misschien een optie om zijn avatar te kopieeren naar een andere plaatsquote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt nog niet echt... vage link ook.
Sterker nog, die hele site waar dat plaatje op staat is kapot. Is dus alleen te repareren als Fruts een ander plaatje neemt.quote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt nog niet echt... vage link ook.
Kan toch ook met meerdere borden, waarvan de winnaars dan tegen elkaar mogen?quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffieborden moet je ook niet met een te groot gezelschap tegelijk spelen, natuurlijk.
quote:
kunnen we spelen tijdens de BatsLan v.1.01quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffieborden moet je ook niet met een te groot gezelschap tegelijk spelen, natuurlijk.
Heeft ooit iemand zich ZO snel de OP in geknokt??quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef biekske2009 het volgende:
Rondje voor alle aanwezigen om mijn plekje in de OP te vieren![]()
[ afbeelding ]
Moet die avatar wel eerst ergens getoond wordenquote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er ook al naar zitten kijken misschien een optie om zijn avatar te kopieeren naar een andere plaats
Je bedoelt ruilen...quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan toch ook met meerdere borden, waarvan de winnaars dan tegen elkaar mogen?
Oe, een Koffiebordtoernooi!quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan toch ook met meerdere borden, waarvan de winnaars dan tegen elkaar mogen?
Hij was er van de week wel ff, heeft hij toen wss niet gezien dat zn link niet werktequote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog, die hele site waar dat plaatje op staat is kapot. Is dus alleen te repareren als Fruts een ander plaatje neemt.
Cali was sneller, geloof ikquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich ZO snel de OP in geknokt??
er staat geen bier tussenquote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef biekske2009 het volgende:
Rondje voor alle aanwezigen om mijn plekje in de OP te vieren![]()
[ afbeelding ]
Mijn Hyjack mislukte iigquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich ZO snel de OP in geknokt??
Afvalrace klinkt goed.quote:Op zondag 27 december 2009 23:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Afvalrace![]()
En ik ben scheids want ik win toch nooit, zelfs geen bordspel
hij was vorige week nog hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, Breezersletje. Die zien we hier ook nog amper!
Niets van gemerkt. En ik heb hem ook niet gemist tot ik zijn ava weer in de OP zagquote:Op zondag 27 december 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij was vorige week nog hier
En waar is de frisdrank?quote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Sorry mop![]()
Ik wist niet dat je de kathedraal al leeg had![]()
Kies maar uit![]()
[ afbeelding ]
ik zal hem wel ff zoekenquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet die avatar wel eerst ergens getoond worden.
als we het bij mij spelen welquote:
DAMARTquote:
had maar iets van 2 posts ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets van gemerkt. En ik heb hem ook niet gemist tot ik zijn ava weer in de OP zag![]()
.
Ik denk dat haar nieuwe vriend dat ook niet echt zal kunnen waarderenquote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAMART
loves
CALIFORNIUM
2 2 1 1 1
4 3 2 2
7 5 4
12 9
3 11
42 %
je mag hopen, maar erg veel kans heb je niet
O. Biekske heeft er vandaag al meer gemaakt dat Breezersletje in zijn hele KSC-carrièrequote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had maar iets van 2 posts ofzo
Dat soort factoren word ik zo doodmoe van hequote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat haar nieuwe vriend dat ook niet echt zal kunnen waarderen.
je kan zijn usericoon erin zetten ipv zijn webicoonquote:
Voici le frisdrankendépartement. Die kleine kan ook tot bovenin klimmen, dus roep maar wat je wilquote:
Ik kom die factor ook iets te vaak tegen, ja. Drie jaar geleden ook een paar dates gehad met een hele leuke meid. Ineens wekenlang geen contact meer, en ineens een mailtje dat ze ook met iemand anders aan het daten was en hem wel leuk vond. Maar ja, wat doe je eraan hequote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort factoren word ik zo doodmoe van he
dat nog net niet maar scheelt idd weinigquote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Biekske heeft er vandaag al meer gemaakt dat Breezersletje in zijn hele KSC-carrière.
Ik maak het die kleine makkelijk en kies een flesje Sprite!quote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voici le frisdrankendépartement. Die kleine kan ook tot bovenin klimmen, dus roep maar wat je wil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voici le frisdrankendépartement. Die kleine kan ook tot bovenin klimmen, dus roep maar wat je wil![]()
[ afbeelding ]
Die stats doen me (nu) nog niks, vind het alleen zo supergezellig hier dat ik aan weinig anders meer toekomquote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Biekske heeft er vandaag al meer gemaakt dat Breezersletje in zijn hele KSC-carrière.
klonk en BX hebben het ook drukquote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef john-frusciante het volgende:
wat een bagger topics tijdens de kerst
Ze weten niet wat ze afslaan. Maar goed, dat is hun probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom die factor ook iets te vaak tegen, ja. Drie jaar geleden ook een paar dates gehad met een hele leuke meid. Ineens wekenlang geen contact meer, en ineens een mailtje dat ze ook met iemand anders aan het daten was en hem wel leuk vond. Maar ja, wat doe je eraan he.
quote:
Klopt. Alleen is het lastig om het op dat moment niet als jouw probleem te zien. Voor mij wel, in ieder geval.quote:Op zondag 27 december 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze afslaan. Maar goed, dat is hun probleem.
kniesoor die daar op letquote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat haar nieuwe vriend dat ook niet echt zal kunnen waarderen.
dat kun je ook anders lezenquote:
huh??quote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je ook anders lezen
Stuur haar maar hierheen, ik zoek het flesje welquote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
Die kleine kent het verschil tussen links en rechts én boven en onder nog niet... Heb het dus maar door een langere tante laten pakken maar heb ff niet opgelet waar ze nou het flesje gelaten heeft...
[ afbeelding ]
jij ook alquote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lag eruit met koffieborden, dus ging ik maar een ander spel doen.
Dat begrijp ik helemaal. Maar dat is "op dat moment". Je moet weten: vrouwen zijn dom. Te dom om te zien wat een man voor ze kan betekenen. Wij kunnen dan wel de lat omlaaag brengen, maar niet ver genoeg omlaag. En dat is eigenlijk wel een beetje het jammere van de mensheid als zodanig. Vrouwen tov mannen, net als mannen tov vrouwen, zijn gewoon te koppig om hun eigen onvolkomenheden te zien.quote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is het lastig om het op dat moment niet als jouw probleem te zien. Voor mij wel, in ieder geval.
Je hebt zeker alleen de handboeien gekregen om haar aan die ringen vast te kunnen maken?quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef john-frusciante het volgende:
niet gekrijgt met kersmis![]()
[ afbeelding ]
zelfs de nietquote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt zeker alleen de handboeien gekregen om haar aan die ringen vast te kunnen maken?
Jij hebt al iets moois thuis, de mama van je kleinequote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wijze woordenquote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal. Maar dat is "op dat moment". Je moet weten: vrouwen zijn dom. Te dom om te zien wat een man voor ze kan betekenen. Wij kunnen dan wel de lat omlaaag brengen, maar niet ver genoeg omlaag. En dat is eigenlijk wel een beetje het jammere van de mensheid als zodanig. Vrouwen tov mannen, net als mannen tov vrouwen, zijn gewoon te koppig om hun eigen onvolkomenheden te zien.
hmm ik wil meerquote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Jij hebt al iets moois thuis, de mama van je kleine
zo iets niet krijgen met de kerst doet zeerquote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
Kommaar, ik zoek wel ffquote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
Die kleine kent het verschil tussen links en rechts én boven en onder nog niet... Heb het dus maar door een langere tante laten pakken maar heb ff niet opgelet waar ze nou het flesje gelaten heeft...
[ afbeelding ]
daar heb je ook niets aan als je het niet in de praktijk kan brengenquote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zelfs de nietalleen het boek
jaquote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo iets niet krijgen met de kerst doet zeer
Tip: maak alvast een verlanglijstje wat je met Pasen wil (komt eerder dan vaderdag, tenzij je verjaardag daar nog vóór is) en hang dat aan de spiegel in de badkamerquote:
Ik begrijp ze ook niet altijd, inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal. Maar dat is "op dat moment". Je moet weten: vrouwen zijn dom. Te dom om te zien wat een man voor ze kan betekenen. Wij kunnen dan wel de lat omlaaag brengen, maar niet ver genoeg omlaag. En dat is eigenlijk wel een beetje het jammere van de mensheid als zodanig. Vrouwen tov mannen, net als mannen tov vrouwen, zijn gewoon te koppig om hun eigen onvolkomenheden te zien.
Of bedoelen ze als ze dat zeggen dat je ze mee uit moet vragen of zo?quote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook niet altijd, inderdaad.
Wat ik bijjvoorbeeld ook niet snap zijn vrijgezelle goede vriendinnen die zeggen dat ze het vreemd vinden dat je nog vrijgezel bent. Je bent immers grappig, lief, hebt een luisterend oor (of een luisterende MSN), enzovoorts... maar dan zijn ze zelf ook vrijgezel. Maar nee, ze willen je toch niet, ondanks wat ze van je vinden.
rozegeur en maneschijn............ notquote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tip: maak alvast een verlanglijstje wat je met Pasen wil (komt eerder dan vaderdag, tenzij je verjaardag daar nog vóór is) en hang dat aan de spiegel in de badkamer
make no mistake, die kleine is een verrekte pienter gastjequote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
Die kleine kent het verschil tussen links en rechts én boven en onder nog niet...
En dan met moederdag die vrouw aan LL geven... heeft JF dubbel plezier!quote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je ook niets aan als je het niet in de praktijk kan brengen
met moederdag word net iets verwachtquote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan met moederdag die vrouw aan LL geven... heeft JF dubbel plezier!
Dan is misschien een rose butt en moonshining meer iets voor jouquote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
rozegeur en maneschijn............ not
quote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan is misschien een rose butt en moonshining meer iets voor jou
* biekske2009 verwijst JF ff naar Googlequote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tip: maak alvast een verlanglijstje wat je met Pasen wil (komt eerder dan vaderdag, tenzij je verjaardag daar nog vóór is) en hang dat aan de spiegel in de badkamer
Dan wel op Nic d'r ooghoogte, hèquote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
goed idee moet ik wel eerst een spiegel in de badkamer hangen
dat zal het zijnquote:Op zondag 27 december 2009 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of bedoelen ze als ze dat zeggen dat je ze mee uit moet vragen of zo?.
moonshining is volgens mij illigale sterke drankquote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
* biekske2009 verwijst JF ff naar Google![]()
Een rose butt gaat in dat gat waar mannelijke doktoren meestal geen vriendjes mee maken met mannelijke patiënten![]()
Moonshining = stiekum in openbare gelegenheden aan je eigen partner je blote kont laten zien
quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
* biekske2009 verwijst JF ff naar Google![]()
Een rose butt gaat in dat gat waar mannelijke doktoren meestal geen vriendjes mee maken met mannelijke patiënten![]()
Moonshining = stiekum in openbare gelegenheden aan je eigen partner je blote kont laten zien
Nah, in dit geval (beide dames) niet, denk ik. De een was flink met anderen aan het daten en vond iemand leuk (nu haar vriend) en de ander valt op vrouwen. Nee, ik bedoel niet Pienquote:
dan moet ik hem in de wastafel hangenquote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan wel op Nic d'r ooghoogte, hè
ik zal maar niks over de efteling zeggen hequote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan wel op Nic d'r ooghoogte, hè
dat is moonshinequote:Op zondag 27 december 2009 23:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moonshining is volgens mij illigale sterke drank
Hoezo? Past ze in zo'n paddestoel waar muziek uit komt?quote:Op zondag 27 december 2009 23:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zal maar niks over de efteling zeggen he
wie?quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef john-frusciante het volgende:
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze staat toch zeker niet altijd gebukt ?quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet ik hem in de wastafel hangen
Volgens Google heb je helemaal gelijk. So sorry.quote:Op zondag 27 december 2009 23:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moonshining is volgens mij illigale sterke drank
quote:Op zondag 27 december 2009 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Past ze in zo'n paddestoel waar muziek uit komt?
jij bedoelt moonenquote:Op zondag 27 december 2009 23:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Volgens Google heb je helemaal gelijk. So sorry.![]()
Volgens een ouwe opdrachtgever in de VS (mijn freelance vertaalwerk) moest ik het met blote billen interpreteren...
Dat heet moonen!quote:Op zondag 27 december 2009 23:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Volgens een ouwe opdrachtgever in de VS (mijn freelance vertaalwerk) moest ik het met blote billen interpreteren...
dan hangt de spiegel onder de was tafelquote:Op zondag 27 december 2009 23:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze staat toch zeker niet altijd gebukt ?
Je bent met een pygmee getrouwd?quote:Op zondag 27 december 2009 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ze kan wel hardlopend onder de eetkamer tafel door
ik dacht dat ik die paddetoel wasquote:Op zondag 27 december 2009 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ze kan wel hardlopend onder de eetkamer tafel door
quote:
quote:
die had ze wel vastquote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht dat ik die paddetoel was
ik had geen google nodigquote:Op zondag 27 december 2009 23:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een tuinkabouter dan?quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ze is niet zwart met krulletjes
'K had werkelijk niet de indruk dat Nic zo klein was......quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hangt de spiegel onder de was tafel
pandadroomquote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
very nice in de pandadroom
Heeft GF die ook al in zijn zaak?quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
very nice in de pandarkroom
Ik destijds ook niet, want ik kreeg Excel bestandjes via e-mail die al gedeeltelijk door anderen vertaald waren... of ik de ontbrekende vertalingen dan wilde invullen... "Sure, boss, for 15 euro per 100 words"quote:
zonder puntmutsquote:
ik vond wel dat de terugreis te snel gingquote:
quote:
niet op d'r hoofdquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en op zijn GFs is dat beftelingen
quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
"Nic, afzetten dat ding, want anders krijg ik je niet meer mee naar huis"
dan schopt ze de hond wel wegquote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef DaMart het volgende:
Maar GF, weet Nic wat je bedoelt als je vraagt wat harig is en onder haar oksels kriebelt?
Nee, ik bedoelde niet de hondquote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan schopt ze de hond wel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
she'll kick your arsequote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'K had werkelijk niet de indruk dat Nic zo klein was......
Ik ben niet lang in 'dienst' geweest van die wanbetaler... Moest nondeju telkens meer dan 3 maanden op mn poen wachtenquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
ah, ik heb me altijd al afgevraagd wie toch die onzin vertalingen typte, blijkbaar was dat jouw bedrijf
quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet de hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan schopt ze de hond wel weg
Alleen met 7 posts per minuutquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou het nog gaan lukken om een 5de topic vandaag te openen
ze heeft ook altijd hoge hakken aan op zaakquote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'K had werkelijk niet de indruk dat Nic zo klein was......
hij is iig goedquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Die grap kan ik overigens maken met dank aan Muck, die hem ooit aan mij vertelde.
Die's ook goed, moet ik onthouden voor een geschikte gelegenheidquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Die grap kan ik overigens maken met dank aan Muck, die hem ooit aan mij vertelde.
op een trapje welquote:
dat halen we met gemakquote:
dadelijk geloof je het zelf nogquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet lang in 'dienst' geweest van die wanbetaler... Moest nondeju telkens meer dan 3 maanden op mn poen wachten![]()
Bovendien werden de bronteksten steeds ranziger (over sex met dieren enz.)![]()
![]()
zie jequote:
ik zal nog eens schakelenquote:
gaan we niet reddenquote:
merk hetquote:
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebtquote:Op zondag 27 december 2009 23:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dadelijk geloof je het zelf nog
maar ik geef niet snel opquote:
Marcquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebt![]()
Ben nou toch niet meer gebonden aan Non-disclosure agreements
Ik post ze wel in het nieuwe topic...quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik durf niet te kijken bij de stats van gister
maar ik wilde hem eigenlijk gister gemaakt hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, vandaag lukt een nieuw topic nog wel hoor.
Dan moeten we 24 uur wachtenquote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doetterdatnoutoe, die nieuwe topic vóór middernacht... Even erna is toch ook okay?
Excell bestandjes zijn zo gemaaktquote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebt![]()
Ben nou toch niet meer gebonden aan Non-disclosure agreements
quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doetterdatnoutoe, die nieuwe topic vóór middernacht... Even erna is toch ook okay?
Ik wilde ook zoveel....quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik wilde hem eigenlijk gister gemaakt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |