Oe, een Koffiebordtoernooi!quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan toch ook met meerdere borden, waarvan de winnaars dan tegen elkaar mogen?
Hij was er van de week wel ff, heeft hij toen wss niet gezien dat zn link niet werktequote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog, die hele site waar dat plaatje op staat is kapot. Is dus alleen te repareren als Fruts een ander plaatje neemt.
Cali was sneller, geloof ikquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich ZO snel de OP in geknokt??
er staat geen bier tussenquote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef biekske2009 het volgende:
Rondje voor alle aanwezigen om mijn plekje in de OP te vieren![]()
[ afbeelding ]
Mijn Hyjack mislukte iigquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich ZO snel de OP in geknokt??
Afvalrace klinkt goed.quote:Op zondag 27 december 2009 23:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Afvalrace![]()
En ik ben scheids want ik win toch nooit, zelfs geen bordspel
hij was vorige week nog hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, Breezersletje. Die zien we hier ook nog amper!
Niets van gemerkt. En ik heb hem ook niet gemist tot ik zijn ava weer in de OP zagquote:Op zondag 27 december 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij was vorige week nog hier
En waar is de frisdrank?quote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Sorry mop![]()
Ik wist niet dat je de kathedraal al leeg had![]()
Kies maar uit![]()
[ afbeelding ]
ik zal hem wel ff zoekenquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet die avatar wel eerst ergens getoond worden.
als we het bij mij spelen welquote:
DAMARTquote:
had maar iets van 2 posts ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets van gemerkt. En ik heb hem ook niet gemist tot ik zijn ava weer in de OP zag![]()
.
Ik denk dat haar nieuwe vriend dat ook niet echt zal kunnen waarderenquote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAMART
loves
CALIFORNIUM
2 2 1 1 1
4 3 2 2
7 5 4
12 9
3 11
42 %
je mag hopen, maar erg veel kans heb je niet
O. Biekske heeft er vandaag al meer gemaakt dat Breezersletje in zijn hele KSC-carrièrequote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had maar iets van 2 posts ofzo
Dat soort factoren word ik zo doodmoe van hequote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat haar nieuwe vriend dat ook niet echt zal kunnen waarderen.
je kan zijn usericoon erin zetten ipv zijn webicoonquote:
Voici le frisdrankendépartement. Die kleine kan ook tot bovenin klimmen, dus roep maar wat je wilquote:
Ik kom die factor ook iets te vaak tegen, ja. Drie jaar geleden ook een paar dates gehad met een hele leuke meid. Ineens wekenlang geen contact meer, en ineens een mailtje dat ze ook met iemand anders aan het daten was en hem wel leuk vond. Maar ja, wat doe je eraan hequote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort factoren word ik zo doodmoe van he
dat nog net niet maar scheelt idd weinigquote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Biekske heeft er vandaag al meer gemaakt dat Breezersletje in zijn hele KSC-carrière.
Ik maak het die kleine makkelijk en kies een flesje Sprite!quote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voici le frisdrankendépartement. Die kleine kan ook tot bovenin klimmen, dus roep maar wat je wil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voici le frisdrankendépartement. Die kleine kan ook tot bovenin klimmen, dus roep maar wat je wil![]()
[ afbeelding ]
Die stats doen me (nu) nog niks, vind het alleen zo supergezellig hier dat ik aan weinig anders meer toekomquote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Biekske heeft er vandaag al meer gemaakt dat Breezersletje in zijn hele KSC-carrière.
klonk en BX hebben het ook drukquote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef john-frusciante het volgende:
wat een bagger topics tijdens de kerst
Ze weten niet wat ze afslaan. Maar goed, dat is hun probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom die factor ook iets te vaak tegen, ja. Drie jaar geleden ook een paar dates gehad met een hele leuke meid. Ineens wekenlang geen contact meer, en ineens een mailtje dat ze ook met iemand anders aan het daten was en hem wel leuk vond. Maar ja, wat doe je eraan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |