Dankjewelquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mij
Nu ga ik echt slapen schatjes, ik MPG morgen of dinsdag jullie antwoorden wel even![]()
Dat had ik helemaal niet meegekregenquote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 4e geworden!.
...van de 43 verhalen.
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.
slaap ze nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel zelf
[..]
:$ sorry... Nog gefeli dan *heel veel kusjes*
[..]
Veel te weinig
[..]
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mij
[..]
DaMart!nog gewonnen met je verhaal?
Nu ga ik echt slapen schatjes, ik MPG morgen of dinsdag jullie antwoorden wel even![]()
FF sletopquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.
En van wie was deze avatar ook alweer?
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik moest alleen MPG een kop koffie geven om eindelijk afscheid te kunnen nemen.
daar had ik het laatst ook al overquote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.
Momentje dus...
Vanaf de volgende KSC staat Biekske in de OP, ipv dndiek!quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.
Momentje dus...
Die is LEUKquote:
Ja hoorquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die is LEUK![]()
![]()
![]()
Die moet volgende bootvakantie mee om te spelen!!!
Mogen wij die printen en gebruiken, Fles?
quote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf de volgende KSC staat Biekske in de OP, ipv dndiek!.
en heb je de link van frutsel al kunnen maken ?quote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feli Biekskequote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt nog niet echt... vage link ook.quote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je de link van frutsel al kunnen maken ?
HOAXquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de volgende meet moeten we het maar eens spelen met zijn allen!
ik heb er ook al naar zitten kijken misschien een optie om zijn avatar te kopieeren naar een andere plaatsquote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt nog niet echt... vage link ook.
Sterker nog, die hele site waar dat plaatje op staat is kapot. Is dus alleen te repareren als Fruts een ander plaatje neemt.quote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt nog niet echt... vage link ook.
Kan toch ook met meerdere borden, waarvan de winnaars dan tegen elkaar mogen?quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffieborden moet je ook niet met een te groot gezelschap tegelijk spelen, natuurlijk.
quote:
kunnen we spelen tijdens de BatsLan v.1.01quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffieborden moet je ook niet met een te groot gezelschap tegelijk spelen, natuurlijk.
Heeft ooit iemand zich ZO snel de OP in geknokt??quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef biekske2009 het volgende:
Rondje voor alle aanwezigen om mijn plekje in de OP te vieren![]()
[ afbeelding ]
Moet die avatar wel eerst ergens getoond wordenquote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er ook al naar zitten kijken misschien een optie om zijn avatar te kopieeren naar een andere plaats
Je bedoelt ruilen...quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan toch ook met meerdere borden, waarvan de winnaars dan tegen elkaar mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |