Wel joh, al een hele tijd maar ik wil er niet uit om plaats te maken voor iemand andersquote:
Das nou niet direct de eerste die mensen doorgaans herkennenquote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
OMG, hele vreemde maar wel machtig interessante hobby heb jij!
BTW, ik herkende er 1-tje van: "Diekirch".
Trusten Nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Nijns het volgende:
Truste schatjes
(nog even en ik ken niemand meer hier)
En het rare is, ik zou er echt uuuuuren over kunnen vertellenquote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
OMG, hele vreemde maar wel machtig interessante hobby heb jij!
16 decemberquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Nijns het volgende:
GF, ben je jarig geweest? *nieuwsgierig is*
jij hoeft er ook niet uit je komt toch nog steeds hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel joh, al een hele tijd maar ik wil er niet uit om plaats te maken voor iemand andersik voel nog zo'n band..
Hoeft toch ook niet? Er wordt t.z.t wel een rijtje onderaan bijgeplakt (hoop ik) als we de maker(s) daar lief om vragen? Ik wil niemands plaatsje innemen, maar er op d'n duur wel bij horen als ik m'n credits (whatever) verdiend hebquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel joh, al een hele tijd maar ik wil er niet uit om plaats te maken voor iemand andersik voel nog zo'n band..
Hoi Nijnsquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Nijns het volgende:
Truste schatjes
(nog even en ik ken niemand meer hier)
Ikke wel want via dat stationnetje gingen we toen ik nog een snotneuzinnetje was tijdens een vakantie eens mee naar Strassbourg of Vianen (of hoe die stad ook weer heet). Vooral tijdens druilerig weerquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das nou niet direct de eerste die mensen doorgaans herkennen
zo erg zal het toch niet gaan wordenquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer een gezellig bordspel doen met de kids
Straks ga ik het nog leuk vinden...
quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
...
Je gaat Koffieborden met ze?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Straks ga ik het nog leuk vinden...
Nee, ik ga wel zelfquote:Op zondag 27 december 2009 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Trusten Nijns![]()
-edit zie nu dat je het tegen de slapers had![]()
:$ sorry... Nog gefeli dan *heel veel kusjes*quote:
Veel te weinigquote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hoeft er ook niet uit je komt toch nog steeds hier
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mijquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Er wordt t.z.t wel een rijtje onderaan bijgeplakt (hoop ik) als we de maker(s) daar lief om vragen? Ik wil niemands plaatsje innemen, maar er op d'n duur wel bij horen als ik m'n credits (whatever) verdiend heb
DaMart!quote:
Dat dus!quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
buzzer komt toch nooit meer op FOK!. Dus boeie lijkt me?
Ik ben 4e geworden!quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
DaMart!nog gewonnen met je verhaal?
Nu ga ik echt slapen schatjes, ik MPG morgen of dinsdag jullie antwoorden wel even![]()
quote:
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Er wordt t.z.t wel een rijtje onderaan bijgeplakt (hoop ik) als we de maker(s) daar lief om vragen? Ik wil niemands plaatsje innemen, maar er op d'n duur wel bij horen als ik m'n credits (whatever) verdiend heb
Dankjewelquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig maar, jij krijg alvast 1 credit van mij
Nu ga ik echt slapen schatjes, ik MPG morgen of dinsdag jullie antwoorden wel even![]()
Dat had ik helemaal niet meegekregenquote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 4e geworden!.
...van de 43 verhalen.
Die is al bijna 4 maanden en 165 topics niet geweest.quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dndiek zien we hier ook nooit meer, dus misschien kan hij er wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |