www.9292ov.nlquote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vraag me af of het mogelijk is om vanaf Rotterdam met de trein naar New Delhi te reizen?
Ik neem aan dat dit via Istanbul en dan Teheran, en dan New Delhi wel mogelijk zou moeten zijn?
Echt zeker weet ik het niet aangezien ik er weinig over kan vinden op internet.
Ik moest lachen.quote:
Loop in Amsterdam tegenover het CS eens die Thomas Cook binnen, daar kun je een international timetable kopen. Iets als ROtterdam - New Delhi lijkt me geen heel groot probleem, dat staat heus wel in de cook.quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vraag me af of het mogelijk is om vanaf Rotterdam met de trein naar New Delhi te reizen?
Ik neem aan dat dit via Istanbul en dan Teheran, en dan New Delhi wel mogelijk zou moeten zijn?
Echt zeker weet ik het niet aangezien ik er weinig over kan vinden op internet.
Nou dat lijkt me nogal mee te vallen. Je reist iig via stabiele landen, dat scheelt al een slok op een borrel. En dat het nogal om is, dat klopt. Maar voor mensen die deze route kiezen is dat natuurlijk veel eerder een voordeel dan een nadeelquote:Op zondag 27 december 2009 22:04 schreef Farenji het volgende:Met de trein is het natuurlijk wel een bazenreis. Een must-see site waar je heel erg veel nuttige en handige info vindt, incl timetables: http://www.seat61.com/India-overland.htm
Als je Pakistan en Iran wil vermijden wordt het lastiger, want dan moet je bovenlangs via de diverse stan-landen, en dan via China naar het zuiden. Dat kost nog meer geregel omdat je dan veel meer visa nodig hebt, en het is ook nogal om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |