abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76117167
Ik vraag me af of het mogelijk is om vanaf Rotterdam met de trein naar New Delhi te reizen?
Ik neem aan dat dit via Istanbul en dan Teheran, en dan New Delhi wel mogelijk zou moeten zijn?
Echt zeker weet ik het niet aangezien ik er weinig over kan vinden op internet.
  zondag 27 december 2009 @ 21:21:34 #2
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_76117396
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vraag me af of het mogelijk is om vanaf Rotterdam met de trein naar New Delhi te reizen?
Ik neem aan dat dit via Istanbul en dan Teheran, en dan New Delhi wel mogelijk zou moeten zijn?
www.9292ov.nl
  Boks-Chick zondag 27 december 2009 @ 21:22:26 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76117427
het lijkt me dat je over die afstand er sowieso verstandig aan doet om de reis helemaal zelf te plannen en bij de diverse landen elke keer kijken hoe ver ze je brengen.

Mogelijk is het wel natuurlijk, doch denk ook aan je visa e.d.
lolwut
  zondag 27 december 2009 @ 21:22:45 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_76117441

Lijkt me niet erg leuk :S
  zondag 27 december 2009 @ 21:24:04 #5
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76117501
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef dubidub het volgende:

[..]

www.9292ov.nl
Ik moest lachen.
Doet me aan die ene mop denken.

Stapt een neger in de bus, zegt die kerel:"Ik wil naar huis toe!"
Zegt die buschauffeur: "Dat is prima meneer. Dat wordt dan 30.000 strippen."

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_76117766
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef NoShitSherlock het volgende:
Loop in Amsterdam tegenover het CS eens die Thomas Cook binnen, daar kun je een international timetable kopen. Iets als ROtterdam - New Delhi lijkt me geen heel groot probleem, dat staat heus wel in de cook.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76119372
Het is mogelijk om het hele traject via Turkije, Iran, en Pakistan met de trein te doen maar vooral Pakistan is tricky, ivm visum en vooral de nogal zwaar instabiele situatie daar. Iran kan ook lastig zijn om een visum voor te krijgen. De rest lijkt me appeltje-eitje. Ik wil eind 2010 naar India en zit nog steeds een beetje te dubben of ik dat via de trein ga doen of dat ik toch maar het vliegtuig pak. Met de trein is het natuurlijk wel een bazenreis. Een must-see site waar je heel erg veel nuttige en handige info vindt, incl timetables: http://www.seat61.com/India-overland.htm

Als je Pakistan en Iran wil vermijden wordt het lastiger, want dan moet je bovenlangs via de diverse stan-landen, en dan via China naar het zuiden. Dat kost nog meer geregel omdat je dan veel meer visa nodig hebt, en het is ook nogal om.
pi_76119764
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:04 schreef Farenji het volgende:Met de trein is het natuurlijk wel een bazenreis. Een must-see site waar je heel erg veel nuttige en handige info vindt, incl timetables: http://www.seat61.com/India-overland.htm

Als je Pakistan en Iran wil vermijden wordt het lastiger, want dan moet je bovenlangs via de diverse stan-landen, en dan via China naar het zuiden. Dat kost nog meer geregel omdat je dan veel meer visa nodig hebt, en het is ook nogal om.
Nou dat lijkt me nogal mee te vallen. Je reist iig via stabiele landen, dat scheelt al een slok op een borrel. En dat het nogal om is, dat klopt. Maar voor mensen die deze route kiezen is dat natuurlijk veel eerder een voordeel dan een nadeel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76140522
lijkt me ook wel erg gaaf inderdaad! ik ken wel iemand die met een volkswagenbusje naar Vietnam is gereden!
pi_76140667
Gaat dat niet gigantisch in de kosten lopen? Laat het even weten als je een berekening hebt gedaan.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')