En ik ga wéér koffie tanken. Helaas moet mijn niet zo dunne kont dan ook meequote:Op zondag 27 december 2009 21:34 schreef friemelaar het volgende:
'k ga ff de schoondochter naar huis brengen..
Da's een fiks aantal kilometertjes voor 1 dag...quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet binnenkort maar eens gaan slapen. Morgen de schande van vandaag goedmaken.
van 7:02 tot 24:38 in de trein of op een station, voor 1044 km
Mag je zeggen jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's een fiks aantal kilometertjes voor 1 dag...
Welterusten BXquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga langzaamaan mijn bedje opzoeken. Nog ff wat knutselen en dan plat.
Welterusten alvast allemaal
quote:
trusten BXquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
Lijkt me overigens wel relaxed reizen, beter dan dezelfde afstand / tijd in de auto. Bovendien zie je meer van de omgeving, denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je zeggen jaIk heb al eens 1094 gereden, zonder dubbeldekstreinen
En mijn dagrecord zonder nachttreinen staat op 1210 km maar dat zal nog wel even zo blijven denk ik. MET nachttreinen erbij wordt het een heel ander verhaal trouwens, en is 1000 km ongeveer waar het begint
Slaap zachtquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
Nou ja je kan dus idd lekker met een pilsje aan de hand naar buiten kijken jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel relaxed reizen, beter dan dezelfde afstand / tijd in de auto. Bovendien zie je meer van de omgeving, denk ik
en buzzer eruit gedaanquote:
Verschilt het landschap in vergelijking met rijden over snelwegen in dezelfde streken?quote:Op zondag 27 december 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kan dus idd lekker met een pilsje aan de hand naar buiten kijken ja
jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Verschilt het landschap in vergelijking met rijden over snelwegen in dezelfde streken?
Oh, nou snap ik meteen waarom het stuur van mijn autootje zo ruw aanvoelt als friemel 'm eens mee heeft gehadquote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaje kan er lekker naar kijken
![]()
ipv in je stuur te bijten over al die zondagsrijders
Die 1210 heb ik gereden tijdens Rondje Nederland, een wedstrijd met 3 teams om zo snel mogelijk het hele spoornet van NL af te rijdenquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Trusten BX
1210 km is een pittig eindje... 1044 km ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |