Ja sorry, er zat iets verkeerds onder de Control V.quote:
Dat bleekquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, er zat iets verkeerds onder de Control V.
Die blijft maar springen tot ie omvaltquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie Mick Jagger over het scherm schieten!!
Inderdaad!! Leuk om te zien. HIj deed ons ook erg verbazen toen wij bij het concert van de RS waren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die blijft maar springen tot ie omvalt
dat duurt al veels te lang gezien zijn levensstijlquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die blijft maar springen tot ie omvalt
ssssssssssssssquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef FritsFlits het volgende:
Chariots of Fire straksDe live uitvoering is echt
![]()
![]()
Wanneer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad!! Leuk om te zien. HIj deed ons ook erg verbazen toen wij bij het concert van de RS waren.
Die leven echt niet (meer) zo ongezond als hun imago doet vermoeden hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat duurt al veels te lang gezien zijn levensstijl
In 2006, tegen al onze verwachtingen in, was het een supergoed optreden. Zelfs het geluid was goed te doen.quote:
Ik durf echt te wedden dat Mick de minste drugs van alle Stones heeft gehad. Zelfs Charlie Watts heeft aan de heroïne gezetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat duurt al veels te lang gezien zijn levensstijl
Ik heb ze een paar jaar daarvoor gezien (weet niet precies wanneer)quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2006, tegen al onze verwachtingen in, was het een supergoed optreden. Zelfs het geluid was goed te doen.
Ja, precies. Al hadden we die dag helemaal geen zin om te gaan, maar de kaarten waren verrekte duur geweest en toch maar gegaan. Echt geweldige avond gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar daarvoor gezien (weet niet precies wanneer)
Toch iets wat je ooit gezien moet hebben
Ik deed daar kaartcontrole en toen de show begon mochten we in de VIP lounge gaan zitten
Zo heb ik tussen '97 en '02 honderden artiesten gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies. Al hadden we die dag helemaal geen zin om te gaan, maar de kaarten waren verrekte duur geweest en toch maar gegaan. Echt geweldige avond gehad.
Cool zeg!!
Ik heb ze alleen gehoord, van buiten het hek bij het Goffertparkquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar daarvoor gezien (weet niet precies wanneer)
Toch iets wat je ooit gezien moet hebben
Ik deed daar kaartcontrole en toen de show begon mochten we in de VIP lounge gaan zitten
Da's balenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen gehoord, van buiten het hek bij het Goffertpark![]()
We hadden kaartjes gekocht van iemand, maar die bleek niet thuis
Toch maar gegaan en buiten het hek op het gras gezeten
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's balen
Ik heb ooit enorm veel werk gedaan om kaartjes voor Pearl Jam te regelen, toen gebeurde er een paar dagen voor het concert het één en ander in Roskilde
Leuk, waar was dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heb ik tussen '97 en '02 honderden artiesten gezien
Heb je ze later nog wel gezien? Wij hebben ze een paar jaar geleden gezien in Gelredome, was erg goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's balen
Ik heb ooit enorm veel werk gedaan om kaartjes voor Pearl Jam te regelen, toen gebeurde er een paar dagen voor het concert het één en ander in Roskilde
Op vele plaatsenquote:
Heb ze 2 jaar geleden in Nijmegen gezienquote:Heb je ze later nog wel gezien? Wij hebben ze een paar jaar geleden gezien in Gelredome, was erg goed.
Ja, sorryquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Lul![]()
Ik dacht dat Jimi Hendrix kwam, maar jij hebt het natuurlijk over tv
Super zeg!! Leuke plekken om te werken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Op vele plaatsen
Kuip, Ahoy, Pinkpop, Lowlands, ...
[..]
quote:Heb ze 2 jaar geleden in Nijmegen gezien
Welterustenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Super zeg!! Leuke plekken om te werken!![]()
[..]
Nou tijd om naar bed te gaan.... val bijna om van de slaap, veel te korte nacht gehad vannacht.![]()
veel plezier nog en tot morgen!!
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Nou tijd om naar bed te gaan.... val bijna om van de slaap, veel te korte nacht gehad vannacht.![]()
Peace ligt al in bed. We zijn afgedraaid... vannacht om half 3 naar bed, om half 9 er weer uit ..... dat zijn we niet meer gewend.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
en hoe laat gaat het worden vannacht? Ik maak het niet te laat (hoop ik)moet mijn broertje morgen om 6 uur wegbrengen .quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef jakees het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat de top 2000 's nachts wat magischer aanvoelt? Ik kan nu zo tot 3 uur blijven luisteren terwijl overdag ik toch sneller ben afgeleid.
Ik heb nog geen strategie.quote:Op zondag 27 december 2009 00:11 schreef jakees het volgende:
[..]
en hoe laat gaat het worden vannacht? Ik maak het niet te laat (hoop ik)moet mijn broertje morgen om 6 uur wegbrengen .
Radio 2 maakt nu de bekende fout door 20 nummers in één uur te persen. Er gaan her en der wat fragmenten/nummers sneuvelen...quote:Op zondag 27 december 2009 00:20 schreef Againzender het volgende:
kap hem ff af, stelletje hondenJoe Cocker vinden jullie zeker veel beter, salonhonden
Dalida, mevrouw met een behoorlijk verhaal.... maar ik word er niet echt warm vanquote:Op zondag 27 december 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Mart Smeets vindt dit nummer zeker leuk...
Ze scheen zichzelf verhangen te hebben nadat bleek dat ze geen kinderen meer kon krijgen...quote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dalida, mevrouw met een behoorlijk verhaal.... maar ik word er niet echt warm van
twee jaar geleden geloof ik: Frits Spits die lyrisch begint over The The en het einde door Jools Holland. En vervolgens dat hele einde gewoon niet draaienquote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 2 maakt nu de bekende fout door 20 nummers in één uur te persen. Er gaan her en der wat fragmenten/nummers sneuvelen...
Dat hij dit jaar verstek laat gaan, vind ik een wonder.quote:Op zondag 27 december 2009 00:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee jaar geleden geloof ik: Frits Spits die lyrisch begint over The The en het einde door Jools Holland. En vervolgens dat hele einde gewoon niet draaien
En dan is het nog eerder begonnen ook. Tochquote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 2 maakt nu de bekende fout door 20 nummers in één uur te persen. Er gaan her en der wat fragmenten/nummers sneuvelen...
Dat is het meest gekke ervan...quote:Op zondag 27 december 2009 00:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
En dan is het nog eerder begonnen ook. Toch
Klopt, rond de 14 per uur.quote:Op zondag 27 december 2009 00:29 schreef Chiappucci het volgende:
Er worden helemaal geen 20 nummers in 1 uur gepropt.
Gefixed.quote:Op zondag 27 december 2009 00:29 schreef Chiappucci het volgende:
Er worden helemaal geen 20 nummers in 1 uur gepropt. Kijk maar eens naar de lijst, de laatste 5 nummers horen een stuk hoger te staan.
Sample?quote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom moet ik bij Bruce Hornsby denken aan 2pac?
Als je de lijst een beetje scant, zijn er veel meer onbegrijpelijke dingenquote:Op zondag 27 december 2009 00:58 schreef Modus het volgende:
Hoe kan R. Williams nou hoger staan dan dit meesterwerkje..
peaceman had de Top2000 al ter aarde besteld.quote:Op zondag 27 december 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je de lijst een beetje scant, zijn er veel meer onbegrijpelijke dingen
Ja, hij had 'm elders gepost. Hij heeft zeker een punt (meerdere, zelfs). Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij het te serieus neemtquote:Op zondag 27 december 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
peaceman had de Top2000 al ter aarde besteld.
Gisteren vlogen de nieuwkomers je om de oren.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, hij had 'm elders gepost. Hij heeft zeker een punt (meerdere, zelfs). Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij het te serieus neemtNeemt niet weg dat de lijst echt heel anders is dan voorgaande jaren.
Dat bedoel ik. Het moet allemaal van die gezellige ouwe meuk zijnquote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren vlogen de nieuwkomers je om de oren.
Ik werd toen wakker met Katy Perry en hoorde achtereenvolgens ook nog Peter Fox, Muse, Miss Montreal en Jason Mraz.
Ik had Muse eigenlijk niet in de Top2000 verwacht vanwege het bombastische gitaargeweld, maar ik vind het wel mooi meegenomen.
Een drankje toch?quote:Op zondag 27 december 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Bonuspunten voor de bron van de naam T'Pau. Niet Googlen.
Dat is 3FM eigen. Vaak verlengen ze de intro's ook.quote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef childintime het volgende:
Ik vond trouwens wel dat vanavond Rob Stenders irritant door de intro's heen zat te pratenIk heb me er echt aan zitten ergeren en heb ze ook een mail erover gestuurd. De kwaliteit van de Top2000 van radio2 gaat zo een beetje verloren.
Die 2 mensen waar nu dat mailtje van voor wordt gelezenquote:Op zondag 27 december 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is nou niet het beste Stonesnummer. Wie stemt hierop?
Jammer, het verpestte vanavond het luisteren voor mijquote:Op zondag 27 december 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is 3FM eigen. Vaak verlengen ze de intro's ook.
Ik maak me eigenlijk nooit druk om de presentator (behalve als het Frits de hyperbolenmaker betreft).quote:Op zondag 27 december 2009 01:24 schreef childintime het volgende:
[..]
Jammer, het verpestte vanavond het luisteren voor mijVooral na de altijd fantastische presentatie van Schiffers. Ik zat in de auto en heb na een nr of 3 de radio uitgezet. In deze periode is dat voor mij zowat ondenkbaar, dus ik hoop dat ze er wat aan gaan doen.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom iedereen met Leonard Cohen wegloopt.quote:Op zondag 27 december 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr, Nick Cave. Leonard Cohen-wannabe.
Madness ook.quote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nick Cave bewijst dat je niet hoeft te kunnen zingen om in de top 2000 te staan
Omdat het poëzie op muziek is? Zoiets.quote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom iedereen met Leonard Cohen wegloopt.
Nou, ik heb niks tegen hem als presentator, maar ik vind het zeer storend als een intro verpest wordt door slap gezwets er doorheen. Een intro is vaak heel bepalend voor hoe je een nr vind en als hij dan pas z'n klep houdt als ze beginnen met zingen, dan is voor mij de lol er al af.quote:Op zondag 27 december 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me eigenlijk nooit druk om de presentator (behalve als het Frits de hyperbolenmaker betreft).
Ik ben juist meer van artiesten die met muziek experimenteren.quote:Op zondag 27 december 2009 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat het poëzie op muziek is? Zoiets.
En de muziek is ook mooiquote:Op zondag 27 december 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben juist meer van artiesten die met muziek experimenteren.
Zekers.quote:Op zondag 27 december 2009 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En de muziek is ook mooi
KOM VAN DAT DAK AF!!!!!!!!!!!!!!!
Clocks blijft toch een geweldig nummer, Viva La Vida verveelt erg snelquote:Op zondag 27 december 2009 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer had wel op de plek van Viva La Vida of Clocks mogen staan... de lelijkste platen zijn overrated en de mooiste underrated
Daarom heb ik Viva La Vida ook niet als beste Coldplay-nummer staan. Clocks was voor mij het hoogtepunt.quote:Op zondag 27 december 2009 01:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Clocks blijft toch een geweldig nummer, Viva La Vida verveelt erg snel
Klopt.quote:Op zondag 27 december 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
For your loveToch geschreven door Graham Gouldman van 10CC
Dan ga ik dat maar doen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Als je nog geen slaap hebt, heb je véél aan Katie Melua.
In het volgende uur komt Gladys Knight ons helpen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Als je nog geen slaap hebt, heb je véél aan Katie Melua.
Ongezien: Help me make it through the night?quote:Op zondag 27 december 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
In het volgende uur komt Gladys Knight ons helpen.
Natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ongezien: Help me make it through the night?
Daar is er toch ook één van gestorven dit jaar? Dan krijg je dat, zo blijkt.quote:Op zondag 27 december 2009 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen die op de Dolly Dots stemmen.
Blijkbaar. Oneigenlijke reden.quote:Op zondag 27 december 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar is er toch ook één van gestorven dit jaar? Dan krijg je dat, zo blijkt.
Hij was wat viezig destijds.quote:Op zondag 27 december 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Sir Bob vandaag de dag aantrekkelijker.
Het is toch niet leuk om van te voren allle nummers al te wetenquote:Op zondag 27 december 2009 08:59 schreef cafca het volgende:
Komend uur:
2008 2009 Artiest - Nummer
1108 1390 Johnny Cash : A thing called love
658 1389 Boudewijn de Groot : Een wonderkind van 50
752 1388 Booker T & the MG's : Time is tight
- 1387 Tori Amos : Cornflake girl![]()
1260 1386 Willie Nelson : Always on my mind![]()
![]()
1281 1385 Madonna : La isla bonita
1051 1384 Frankie goes to Hollywood : Relax
1190 1383 Doe Maar : Smoorverliefd![]()
1246 1382 Cyndi Lauper : Time after time
1291 1381 Rod Stewart : Reason to believe![]()
747 1380 City To City : The road ahead (miles of the unknown)
1378 1379 UB40 : Food for thought
quote:Op zondag 27 december 2009 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk om van te voren allle nummers al te weten
Jawel gisteravond erg handig om te weten of ik tv moest gaan kijken of kon gaan luisterenquote:Op zondag 27 december 2009 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk om van te voren allle nummers al te weten
Vind het juist lollig dat je niet weet welk nummer er komt, maarja ik vind het ook niet leuk om de uitslagen van het voetbal te weten voordat de samenvattingen beginnenquote:Op zondag 27 december 2009 09:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind je?
Geen nummers die ik in mijn lijstje zou zetten, inderdaad dit uur
Vooraf samengestelde lijstjes zijn heel anders dan voetbal uitslagen waarvan je de samenvatting nog moet zien.quote:Op zondag 27 december 2009 09:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het juist lollig dat je niet weet welk nummer er komt, maarja ik vind het ook niet leuk om de uitslagen van het voetbal te weten voordat de samenvattingen beginnen
quote:Op zondag 27 december 2009 09:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het juist lollig dat je niet weet welk nummer er komt, maarja ik vind het ook niet leuk om de uitslagen van het voetbal te weten voordat de samenvattingen beginnen
Oh ok, nouja goedquote:Op zondag 27 december 2009 09:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooraf samengestelde lijstjes zijn heel anders dan voetbal uitslagen waarvan je de samenvatting nog moet zien.
Het kan nogquote:Op zondag 27 december 2009 09:07 schreef cafca het volgende:
Tja, ik heb niet zoveel met Johnny Cash....
Nah, ik denk het nietquote:
Nouja, als het al dan niet onder dwang nog niet is gelukt dan zal het wel niet voorbestemd zijnquote:Op zondag 27 december 2009 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nah, ik denk het niet
Ik heb het echt wel geprobeerd (al dan niet onder dwang) , vooral omdat ik meestal wel van man-met-gitaar-muziek hou. Maar het doet mij niet veel.
Ik hoop het, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog.quote:Op zondag 27 december 2009 08:46 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
![]()
![]()
@peaceman: heb je column geleze:![]()
helemaal mee eens. Ben benieuwd of je Radio 2 zo ver krijgt dat ze reageren.
Denk het ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 09:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog.
Nou ja, de redenatie snijdt wel een beetje hout als ze al besloten hadden om dit jaar bepaalde platen eindelijk wel toe te gaan laten...quote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook niet
Wat ik me de afgelopen periode ook wel eens heb afgevraagd: hoe weten ze dat ze een dag eerder met de Top 2000 moeten beginnen omdat "er zoveel nieuwe platen in staan die langer duren en we dus extra tijd nodig hebben" terwijl het stemmen nog moet beginnen??
Liedjes waren vroeger stukken korter, dus alles wat nieuw uitkomt is langerquote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook niet
Wat ik me de afgelopen periode ook wel eens heb afgevraagd: hoe weten ze dat ze een dag eerder met de Top 2000 moeten beginnen omdat "er zoveel nieuwe platen in staan die langer duren en we dus extra tijd nodig hebben" terwijl het stemmen nog moet beginnen??
Nou... er zijn zat nummers van vroeger (laten we zeggen van voor 1985) die de 5 minuten ruimschoots overtreffen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Liedjes waren vroeger stukken korter, dus alles wat nieuw uitkomt is langer
ik bedoelde nog vroegerderquote:Op zondag 27 december 2009 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou... er zijn zat nummers van vroeger (laten we zeggen van voor 1985) die de 5 minuten ruimschoots overtreffen.
Jaren 50 en eerder? Ja, maar die kwamen toch al niet in grote getale voor in de top 2000.quote:
Ik ook wel, maar ja, vrees dat we die info niet gaan krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:08 schreef Wilskracht het volgende:
Ik zou graag willen weten hoeveel stemmen de nummer 2000 heeft?
Detailsquote:Op zondag 27 december 2009 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaren 50 en eerder? Ja, maar die kwamen toch al niet in grote getale voor in de top 2000.
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn jullie nog in dit topic bezig??
Belachelijk!!! Daar blijf je toch voor op....quote:Op zondag 27 december 2009 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
De grootste spemmerts waren naar bed toe
Tja, kennelijk zijn ze de jongste niet meer en hadden ze rust nodigquote:Op zondag 27 december 2009 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Belachelijk!!! Daar blijf je toch voor op....
Of ze hebben kinderen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, kennelijk zijn ze de jongste niet meer en hadden ze rust nodig
quote:Op zondag 27 december 2009 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, kennelijk zijn ze de jongste niet meer en hadden ze rust nodig
Nee, misschien wel niet...quote:
Maar wat ik bedoel is: ook al laten ze nieuwe liedjes, als niemand er op stemt komen ze niet in de lijst. Ze weten toch al maanden van te voren niet dat iedereen op de nieuwe liedjes gaat stemmen? voor het zelfde geld stemt niemand er op en heb je tijd overquote:Op zondag 27 december 2009 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Liedjes waren vroeger stukken korter, dus alles wat nieuw uitkomt is langer
Op 3FM draaien ze zestig platen meer met zes uur minderquote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook niet
Slecht Engelsquote:Op zondag 27 december 2009 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
The first time that I saw you
You were dancin’ on the beach
Poetry in motion
But you seemed so out of reach
And the waves
Were breakin’ ’round you
In the california sunset
I made a wish to know you
And touch your golden hair
You turned around and looked at me
And paradise was there
Baby I remember the way you took my hand
Yesterday
Time stood still
As we walked into the night together
The memory is locked in our hearts forever
It seems just like yesterday
Time stood still
We found a little seaside bar
High above the rocks
You were drinking white wine
And I was doing shots
I wondered if you’d stay the night
You just took my hand and led the way
Time stood still
As we made love through the night together
Time stood still
Time stood still
Oh yeah
I thought that I’d seen love before
But what you showed me
Well that’s something more
Love found two strangers walking on the shore
We threw our watches in the sea
I looked at you you looked at me
And time stood still
We made a fire on the beach that night
And watched the seagulls circle in the morning light
Maybe there are some things
We’re not meant to understand anyway
Time stood still
But love goes on forever
The memory is burned in our hearts forever
Oh yes
Time stood still
The moment’s gone forever
But I will love you till
Time stands still in our hearts forever
Oh yeah
Time stood still
Time stood still
Time stands still in our hearts forever
Seems just like yesterday
Time stood still
Time stands still
Time stood still
Oh yeah
Time stood still
Forever...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik de enige die nu al genoeg heeft van het infantiele geleuter van de Radio 2 diskjockeys?
Ik probeer ze te negeren, ik luister alleen naar Rob Stenders.quote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik de enige die nu al genoeg heeft van het infantiele geleuter van de Radio 2 diskjockeys?
Nee hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net een weekje glazen huis achter de rug dus kan wat hebben nuquote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Die zijn wel leuk om naar te luisteren en te kijken, vind ik. Nou ja, op Annemieke na dan. Ikquote:Op zondag 27 december 2009 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een weekje glazen huis achter de rug dus kan wat hebben nu
Die waren wel leuk om naar te luisteren en te kijken. Nou ja,op Annemieke na dan. Die vond ik al niet zo leuk en ze heeft me ook niet kunnen overreden om haar wel leuk te gaan vinden.quote:Op zondag 27 december 2009 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb neean weekje glazen huis achter de rug dus kan wat hebben nu
Nee hoor, zeker niet. Zelfs Rob Stenders vind ik maar weinig toevoegen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Sterker nog, die vond ik gisterenavond redelijk irritant.quote:Op zondag 27 december 2009 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet. Zelfs Rob Stenders vind ik maar weinig toevoegen.
Eensquote:Op zondag 27 december 2009 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, die vond ik gisterenavond redelijk irritant.
Hij past niet bij de Top 2000 qua stijl, omdat 'ie zo afsteekt t.o.v. de rest...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk om naar te luisteren en te kijken, vind ik. Nou ja, op Annemieke na dan. Ik
[..]
Die waren wel leuk om naar te luisteren en te kijken. Nou ja,op Annemieke na dan. Die vond ik al niet zo leuk en ze heeft me ook niet kunnen overreden om haar wel leuk te gaan vinden.
Ik noem het verfrissend.quote:Op zondag 27 december 2009 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij past niet bij de Top 2000 qua stijl, omdat 'ie zo afsteekt t.o.v. de rest...
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Memories:
Lager school, 6e klas.
Disco op vrijdagmiddag.
Deze plaat wordt opgezet en klasgenootje barst in tranen uit.
Haar moeder was net overleden.
Einde discomiddag...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
(als Dj was ze niet super, maar het is een fraai plaatje)
Triest verhaal.quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Memories:
Lager school, 6e klas.
Disco op vrijdagmiddag.
Deze plaat wordt opgezet en klasgenootje barst in tranen uit.
Haar moeder was net overleden.
Einde discomiddag...
Rob Stenders moet platen als die van Pat Boone, Jim Reeves e.d. niet aankondigen.quote:
Die paardenkop bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2009 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob Stenders moet platen als die van Pat Boone, Jim Reeves e.d. niet aankondigen.
Hij heeft er niets mee en dat laat 'ie iets te duidelijk blijken...
Ik vind het net de jongere uitvoering van Tante Sidonia...quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die heeft een grote neus en een enorme kuif..quote:Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het net de jongere uitvoering van Tante Sidonia...
Maar is net zo lang en sexloos...quote:Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die heeft een grote neus en een enorme kuif..
Kwestie van smaak.quote:Op zondag 27 december 2009 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is net zo lang en sexloos...
Nee, want die is gemanipuleerd door R2quote:Op zondag 27 december 2009 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt de samenstelling van de Top 2000 wel...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt de samenstelling van de Top 2000 wel...
Ik zal eens kijken of dat een onderwerp voor een onderzoek is in documentaire vorm.quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want die is gemanipuleerd door R2
Zou een goede zaak zijn. Mij kan ie in elk geval benaderen bij deze.quote:Op zondag 27 december 2009 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of dat een onderwerp voor een onderzoek is in documentaire vorm.
Heb een vriend die docu's maakt op basis van onderzoek...
http://members.chello.nl/r.veen3/image16.jpg (18+)quote:Op zondag 27 december 2009 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is net zo lang en sexloos...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:51 schreef Ruud het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/r.veen3/image16.jpg (18+)
Ik zal hem eens bellen, hij doet wel meer muziek gerelateerde onderwerpen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou een goede zaak zijn. Mij kan ie in elk geval benaderen bij deze.
quote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hem eens n=bellen, hij doet wel meer muziek gerelateerde onderwerpen.
Hij werkt o.a. voor 'Het uur van de Wolf' en 'Andere tijden'...
Was hij onlangs ook bij DWDD? Daar was namelijk ook iemand die nav onderzoek documentaires maakte. Ik weet alleen niet meer over welk onderwerp dat ging.quote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hem eens bellen, hij doet wel meer muziek gerelateerde onderwerpen.
Hij werkt o.a. voor 'Het uur van de Wolf' en 'Andere tijden'...
quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was hij onlangs ook bij DWDD? Daar was namelijk ook iemand die nav onderzoek documentaires maakte. Ik weet alleen niet meer over welk onderwerp dat ging.
quote:Op zondag 27 december 2009 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..], hij heeft ook dat stukje over 'Sammy' van Ramses gemaakt wat laatst bij de Top2000 a GoGo te zien was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |