quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Memories:
Lager school, 6e klas.
Disco op vrijdagmiddag.
Deze plaat wordt opgezet en klasgenootje barst in tranen uit.
Haar moeder was net overleden.
Einde discomiddag...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
(als Dj was ze niet super, maar het is een fraai plaatje)
Triest verhaal.quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Memories:
Lager school, 6e klas.
Disco op vrijdagmiddag.
Deze plaat wordt opgezet en klasgenootje barst in tranen uit.
Haar moeder was net overleden.
Einde discomiddag...
Rob Stenders moet platen als die van Pat Boone, Jim Reeves e.d. niet aankondigen.quote:
Die paardenkop bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2009 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob Stenders moet platen als die van Pat Boone, Jim Reeves e.d. niet aankondigen.
Hij heeft er niets mee en dat laat 'ie iets te duidelijk blijken...
Ik vind het net de jongere uitvoering van Tante Sidonia...quote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die heeft een grote neus en een enorme kuif..quote:Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het net de jongere uitvoering van Tante Sidonia...
Maar is net zo lang en sexloos...quote:Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die heeft een grote neus en een enorme kuif..
Kwestie van smaak.quote:Op zondag 27 december 2009 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is net zo lang en sexloos...
Nee, want die is gemanipuleerd door R2quote:Op zondag 27 december 2009 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt de samenstelling van de Top 2000 wel...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt de samenstelling van de Top 2000 wel...
Ik zal eens kijken of dat een onderwerp voor een onderzoek is in documentaire vorm.quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want die is gemanipuleerd door R2
Zou een goede zaak zijn. Mij kan ie in elk geval benaderen bij deze.quote:Op zondag 27 december 2009 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of dat een onderwerp voor een onderzoek is in documentaire vorm.
Heb een vriend die docu's maakt op basis van onderzoek...
http://members.chello.nl/r.veen3/image16.jpg (18+)quote:Op zondag 27 december 2009 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is net zo lang en sexloos...
quote:Op zondag 27 december 2009 10:51 schreef Ruud het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/r.veen3/image16.jpg (18+)
Ik zal hem eens bellen, hij doet wel meer muziek gerelateerde onderwerpen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou een goede zaak zijn. Mij kan ie in elk geval benaderen bij deze.
quote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hem eens n=bellen, hij doet wel meer muziek gerelateerde onderwerpen.
Hij werkt o.a. voor 'Het uur van de Wolf' en 'Andere tijden'...
Was hij onlangs ook bij DWDD? Daar was namelijk ook iemand die nav onderzoek documentaires maakte. Ik weet alleen niet meer over welk onderwerp dat ging.quote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hem eens bellen, hij doet wel meer muziek gerelateerde onderwerpen.
Hij werkt o.a. voor 'Het uur van de Wolf' en 'Andere tijden'...
quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was hij onlangs ook bij DWDD? Daar was namelijk ook iemand die nav onderzoek documentaires maakte. Ik weet alleen niet meer over welk onderwerp dat ging.
quote:Op zondag 27 december 2009 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..], hij heeft ook dat stukje over 'Sammy' van Ramses gemaakt wat laatst bij de Top2000 a GoGo te zien was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |