Een drankje toch?quote:Op zondag 27 december 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Bonuspunten voor de bron van de naam T'Pau. Niet Googlen.
Dat is 3FM eigen. Vaak verlengen ze de intro's ook.quote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef childintime het volgende:
Ik vond trouwens wel dat vanavond Rob Stenders irritant door de intro's heen zat te pratenIk heb me er echt aan zitten ergeren en heb ze ook een mail erover gestuurd. De kwaliteit van de Top2000 van radio2 gaat zo een beetje verloren.
Die 2 mensen waar nu dat mailtje van voor wordt gelezenquote:Op zondag 27 december 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is nou niet het beste Stonesnummer. Wie stemt hierop?
Jammer, het verpestte vanavond het luisteren voor mijquote:Op zondag 27 december 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is 3FM eigen. Vaak verlengen ze de intro's ook.
Ik maak me eigenlijk nooit druk om de presentator (behalve als het Frits de hyperbolenmaker betreft).quote:Op zondag 27 december 2009 01:24 schreef childintime het volgende:
[..]
Jammer, het verpestte vanavond het luisteren voor mijVooral na de altijd fantastische presentatie van Schiffers. Ik zat in de auto en heb na een nr of 3 de radio uitgezet. In deze periode is dat voor mij zowat ondenkbaar, dus ik hoop dat ze er wat aan gaan doen.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom iedereen met Leonard Cohen wegloopt.quote:Op zondag 27 december 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr, Nick Cave. Leonard Cohen-wannabe.
Madness ook.quote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nick Cave bewijst dat je niet hoeft te kunnen zingen om in de top 2000 te staan
Omdat het poëzie op muziek is? Zoiets.quote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom iedereen met Leonard Cohen wegloopt.
Nou, ik heb niks tegen hem als presentator, maar ik vind het zeer storend als een intro verpest wordt door slap gezwets er doorheen. Een intro is vaak heel bepalend voor hoe je een nr vind en als hij dan pas z'n klep houdt als ze beginnen met zingen, dan is voor mij de lol er al af.quote:Op zondag 27 december 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me eigenlijk nooit druk om de presentator (behalve als het Frits de hyperbolenmaker betreft).
Ik ben juist meer van artiesten die met muziek experimenteren.quote:Op zondag 27 december 2009 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat het poëzie op muziek is? Zoiets.
En de muziek is ook mooiquote:Op zondag 27 december 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben juist meer van artiesten die met muziek experimenteren.
Zekers.quote:Op zondag 27 december 2009 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En de muziek is ook mooi
KOM VAN DAT DAK AF!!!!!!!!!!!!!!!
Clocks blijft toch een geweldig nummer, Viva La Vida verveelt erg snelquote:Op zondag 27 december 2009 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer had wel op de plek van Viva La Vida of Clocks mogen staan... de lelijkste platen zijn overrated en de mooiste underrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |